Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-03@14:48:20 GMT

کیفیت ساخت و سازها در کیش ارتقا می یابد

تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۹۲۸۴۵

کیفیت ساخت و سازها در کیش ارتقا می یابد

به گزارش خبرآنلاین وبه نقل از شما و اقتصاد: سعید پورزادی مدیر فنی و عمران شهری سازمان منطقه آزاد کیش از سیاست های کنترلی و نظارتی این سازمان به منظور بهبود و ارتقای کیفیت ساخت و ساز ها و جلوگیری از هدر رفتن سرمایه ملی و انسانی در این منطقه خبر داد و گفت: تمام وارد کنندگان مصالح ساختمانی موظف هستند نمونه ای از مصالح شن، ماسه، سیمان، میلگرد جهت دریافت تاییدیه استاندارد کالا به اداره استاندارد تحویل دهند در غیر این صورت اجازه بارگیری مصالح به شخص متقاضی صادر نخواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پورزادی در ادامه افزود: اجرای این طرح از یکم شهریور برای تمام وارد کنندگان و تولید کنندگان مصالح ساختمانی، ناظرین، مجریان حقیقی و حقوقی با حداکثر نظارتی کنترل خواهد شد. وی بر لزوم اهمیت تدوین و اجرای دستورالعمل جدید به منظور کنترل کیفیت تولید کارخانجات آسفالت اشاره داشت و افزود: بر اساس شعار امسال که از سوی مقام معظم رهبری تحت عنوان "جهش تولید" نامگذاری شده است، تلاش می کنیم ضمن ایجاد جهش تولید، تحولاتی نیز در رونق کیفیت ساخت و ساز در این منطقه داشته باشیم. به گفته مدیر فنی و عمران شهری سازمان منطقه آزاد کیش خلیج فارس جزء شورترین دریا های جهان است و غلظت آن به ۴۰ میلی گرم در لیتر می رسد و جزیره زیبایی کیش در شرایط محیطی قراردارد که موجب می شود صنعت ساختمان در معرض انواع حملات شیمیایی از جمله حمله یون سولفات، واکنش قلیایی سیلیسی و کربناتاسیون و حمله یون کلر قرار بگیرد. همچنین معاونت عمرانی سازمان منطقه آزاد کیش در این خصوص با بهره گیری از ظرفیت اساتید و کارشناسان مجرب و صاحب نظر دستورالعملی درخصوص بتن تدوین کرده اند که در این دستورالعمل با استفاد از مواد پوزولانی و الزام نمودن آزمایشات دوام بتن گامی بلند جهت ارتقایی کیفیت برداشته شده است. روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش .

46

کد خبر 1415694

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان هرمزگان سازمان منطقه آزاد کیش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۹۲۸۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نخستین دوره آموزشی مدیریت بحران ویژه مدیران سازمان منطقه آزاد قشم

ایسنا/هرمزگان سرپرست مدیریت بحران، ایمنی و پدافند غیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت: نخستین دوره آموزشی مدیریت بحران با حضور بیش از ۳۰ تن از مدیران سازمان منطقه آزاد قشم برگزار شد.

به گزارش ایسنا؛ مجید فرهادی سرپرست مدیریت بحران، ایمنی و پدافند غیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم با بیان این مطلب، اظهار کرد: هدف از برگزاری این دوره آموزشی ایجاد آمادگی برای مدیران سازمان جهت کاهش آسیب‌های ناشی وقوع حوادث غیرقابل پیش‌بینی و بروز خطرات و سوانح و بحران‌های مختلف بود.

وی ادامه داد: مبانی و مفاهیم مدیریت بحران، لجستیک، ارزیابی سانحه، مدیریت و فرماندهی، آشنایی با مخاطرات مختلف، حمایت‌های روانی، مدیریت جست و جو و نجات، مدیریت عملیات امداد و آشنایی با قوانین حوزه امداد و نجات با رویکرد عملیاتی از مباحثی بود که در این جلسه مطرح شد.

فرهادی گفت: مدیریت بحران مفهومی است که سازمان‌ها بیش از هر زمانی به آن می پردازند و دولت‌ها نیز برای کاهش شدت و اثر مخاطرات خود، از مباحث مربوط به مدیریت بحران بهره می‌گیرند.

بنا بر این گزارش، بهزاد پورمحمد، معاون مرکز لرزه نگاری کشوری موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران به عنوان مدرس در نخستین دوره آموزشی مدیریت بحران ویژه مدیران سازمان منطقه آزاد قشم حضور داشت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۱۶۲ کارگر و کارفرمای نمونه در منطقه ازاد چابهار تجلیل شدند
  • جزیره قشم در نگاه سازمان مدیریت بحران جایگاه ویژه‌ای دارد
  • درآمد مردم لرستان افزایش یابد/ رفاه اجتماعی را ارتقا دهیم
  • بهره گیری از ظرفیت‌های منطقه آزاد کیش با هدف خودکفایی مددجویان کمیته امداد
  • منطقه ویژه سلفچگان با تکمیل فرودگاه قم توسعه می‌يابد
  • آمار هولناک تلفات جاده‌ای/ زخم کیفیت خودروهای داخل درمان نمی‌شود؟
  • همگام با برنامه های تحولی سطح فعالیت ارزی بانک توسعه تعاون ارتقا می یابد
  • کنگره بین المللی ارتقا کیفیت خدمات آزمایشگاهی
  • برگزاری نخستین دوره آموزشی مدیریت بحران ویژه مدیران سازمان منطقه آزاد قشم
  • ساخت پارکینگ‌های محلی منطقه‌ای و ارتقاء ایمنی شهروندان در دستور کار شهرداری منطقه۱۶ باشد