Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران، محمود واعظی در حاشیه جلسه امروز هیات دولت درباره اقدامات انجام شده برای کنترل بازار اجاره مسکن و کمک به مستأجران اظهار کرد: وزارت راه پیشنهادی را به ستاد مقابله با کرونا ارائه کرد که اجرا برای تهران حداکثر تا ۲۵ درصد، در کلانشهرها حداکثر تا ۲۰و سایر شهرها حداکثر تا ۱۵درصد افزایش یابد که این پیشنهاد تصویب و ابلاغ شد و وموجب ایجاد آرامش در بازار اجاره مسکن گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ادامه داد: دولت همچنین ۲۰ هزار میلیارد تومان به بانک های مختلف با سود۱۳ درصد برسا پرداخت وام ودیعه مسکن تخصیص داد که مستأجران در حال ارسال پیامک بوده و این وام بپرداخت می شود.

 

وی درباره مسایل مطرح شده درباره اشکال فقهی به این وام تصریح کرد: بانک مرکزی شورای فقهی دارد و هر آنچه این شورا تصمیم بگیرد را هم ما(دولت) اعتقاد داریم.

 

رییس دفتر رییس جمهور همچنین با بیان اینکه کنکور با رعایت پروتکل های بهداشتی در چهار روز برگزار می شود، گفت: وزارت بهداشت همه دستورالعمل های بهداشتی را رعایت کرده و کنکور را در چهار روز برگزار می کند.محل برگزاری کنکور ضدعفونی شده و فاصله بیش از یک متر و بیست سانتی متر رعایت می شود و تجمعی در ورودی و خروجی محل برگزاری کنکور ایجاد نمی شود.

 

واعظی ادامه داد: چند بار برگزاری کنکور را به تاخیر انداخته ایم اما شرایط بهتر نشده است و اگر فکر می کردیم تا یک یا دو ماه آینده شرایط بهتر می شود، باز هم آن را به تاخیر می انداختیم. در این زمینه هم داوطلبانی که آمادگی کافی دارند به دولت و وزارت علوم فشار می آورند که کنکور برگزار شود.گروه دیگری که دنبال فرصت بیشتری برای مطالعه هستند، خواهان به تعویق انداختن کنکور هستند.

 

اخبار مرتبط یک شرط دریافت وام ودیعه مسکن حذف شد حذف متقاضیان ودیعه مسکن از طرح مسکن ملی علت عدم تمدید مهلت ثبت‌نام پیامکی وام ودیعه مسکن چیست؟ چه کسانی برای دریافت وام ودیعه مسکن اولویت دارند؟ امکان پرداخت وام ودیعه اجاره مسکن به یک میلیون نفر

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا واعظی وام ودیعه مسکن آخرین اخبار از کنکور 99 سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی وام ودیعه مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۹۲۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جذب استعدادهای برتر ورزشی بدون کنکور در دانشگاه فرهنگیان

معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش گفت: توانمندسازی در دو بعد «معیشت» و «علمی و انگیزشی» معلم باید انجام شود؛ با توجه به رویکرد دولت و رویکرد قوای حاکم و نگاه حمایتی مقام معظم رهبری نسبت به جامعه تعلیم و تربیت، امیدواریم که به روزهای خوب برسیم.

به گزارش ایسنا، ستاری فرد با بیان اینکه در دولت سیزدهم اتفاقات خوبی برای موضوع معیشت معلمین رخ داده، گفت: از دهه هفتاد مسئله نظام رتبه بندی معلمین مطرح بود، به خصوص اینکه در سند تحول بنیادین سال ۱۳۹۰ نیز صراحتا تأکید و تصحیح شد که باید انجام شود که در این دولت عملیاتی و به مسئله معیشت معلمان توجه شد.

وی با بیان اینکه امیدواریم کاری که این دولت در بحث رتبه بندی و توجه به معیشت معلمان شروع کرده استمرار پیدا کند، افزود: با همراهی و همکاری مجلس اتفاقی را رقم می زنیم تا «معلمی» سرآمد همه مشاغل باشد یعنی کارآمدترین و موثق ترین افراد شغل معلمی را انتخاب کنند.

ستاری فرد به دیدار رهبر معظم انقلاب با معلمان اشاره کرد و گفت: حضرت آقا به محور توانمندسازی معلمان اشاره داشتند که باید توانمندسازی در دو بعد «معیشت» معلم و «علمی و انگیزشی» انجام شود که امیدواریم با توجه به رویکرد دولت و رویکرد قوای حاکم و نگاه حمایتی مقام معظم رهبری نسبت به جامعه تعلیم و تربیت، به روزهای خوب برسیم.

معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه ۴۰۶ هزار نفر در آزمون استخدامی خاص معلمین پرورشی و تربیت بدنی شرکت کردند، ادامه داد: جمعا ۱۹ هزار و ۳۷۷ نفر مربی پرورشی و معلم تربیت بدنی از محل این آزمون وارد آموزش و پرورش می‌شوند.

ستاری فرد با اشاره به سخنان وزیر آموزش و پرورش گفت: به گفته وزیر آموزش و پرورش به زودی مقدمات آزمون دیگر برای مربیان تربیت بدنی و پرورشی در سال پیش رو مهیا می شود؛ چیزی که خیلی برای ما مهم است، جذب مربیان با کیفیت برای نظام تعلیم و تربیت دانش آموزان است.

وی با بیان اینکه امروز دچار چالش های جدی هستیم، افزود: فقر حرکتی، ضعف حرکتی، تغییر سبک زندگی مردم و ورود بچه‌ها به فضای مجازی که رقیب جدی سلامت جسمی و سلامت روانی بچه‌هاست، توجه به کیفیت و کمیت درس تربیت بدنی اهمیت دارد.

معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه در حال حاضر به خصوص بعد از کرونا میزان اضافه وزن و چاقی دانش آموزان و کودکان و نوجوانان به ۳۴ درصد رسیده یعنی از هر سه دانش آموز یک دانش آموز در موقعیت مناسب سلامت قرار ندارد، ادامه داد: اگر دانش آموز در موقعیت مناسب سلامت نباشد قطعا در موقعیت مناسب یادگیری قرار نمی گیرد.

ستاری فرد با بیان اینکه مسئله سلامت دانش آموز زیربناست، عنوان کرد: ارزان ترین و بهترین ابزار و در واقع فرصت کنترل آسیب های اجتماعی و تربیت، مسئله بازی و ورزش است، یعنی بهترین فرصت برای تربیت دانش آموز فرصت بازی کردن است.

وی به عیدی وزیر آموزش و پرورش به دانش آموزان ابتدایی اشاره کرد و گفت: موضوع افزایش ساعت درس تربیت بدنی برای دانش آموزان ابتدایی در سال تحصیلی پیش رو صحبت و عیدی وزیر است که امیدواریم محقق شود.

معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه در قانون اساسی برای تربیت بدنی و آموزش و پرورش صرفا عبارت رایگان استفاده شده، افزود: دو اصل مهم قانون اساسی به تربیت بدنی رایگان و آموزش و پرورش رایگان اشاره شده است.

ستاری فرد که در برنامه تلویزیونی سخن می‌گفت، به جذب استعدادهای برتر ورزشی بدون کنکور در دانشگاه فرهنگیان اشاره کرد که هم مشکل نظام وظیفه آن ها حل شود، هم اشتغال و ادامه تحصیل آن ها صورت می گیرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تعویق مسابقات بوکس نونهالان
  • دومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی سمپاد برگزار می‌شود
  • یک میلیون نفر در صف دریافت وام ودیعه مسکن قرار دارند
  • آخرین وضعیت وام ودیعه مسکن اعلام شد+ جزییات
  • تسهیلات ودیعه مسکن به ۴۴۵ هزار متقاضی پرداخت شد
  • مراقب باشیم آمار نامتوازن کنکور روح خانواده را زخم نکند
  • جذب استعدادهای برتر ورزشی بدون کنکور در دانشگاه فرهنگیان
  • امروز؛ آخرین مهلت نام نویسی برای دریافت وام‌های ضروری و ودیعه مسکن
  • واعظی: روسیه بیشترین منفعت را از جنگ غزه و اسرائیل برد
  • صعود سراسری بازی دراز بازهم به تعویق افتاد