Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل جهاد کشاورزی استان گفت: مشکل نیرو و خودرو جهاد کشاورزی چاروسا برطرف می شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از چاروسا، الیاس تاج الدینی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در چاروسا در خصوص خبر منتشر شده از سوی این خبرگزاری با عنوان اوج بی‌تدبیری در پروژه آبرسانی دره خواجه- چاروسا اظهار داشت:  تامین آب وظیفه جهاد کشاورزی نیست و وظیفه امور آب است و این موضوع نتهنا در دره خواجه بلکه در تمام کشور وظیفه جهاد کشاورزی نیست و تامین آب تا روی مزرعه به عهده امور آب است و داخل مزرعه بعهده جهاد کشاورزی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل جهاد کشاورزی استان عنوان کرد: طرح دره خواجه از ابتدا از طرح های امور آب بود و قرار بر این بود که امور آب آن را تکمیل کنند و تحویل جهاد کشاورزی دهند اما اواخر طرح با یکی از خطوط پروژه توسط یکی از مدیران ما انجام گرفت تا پروژه افتتاح شود و امروز هم ما آماده هستیم تا با کمک امور آب پروژه را تکمیل کنیم.

تاج الدینی در جواب سوال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه امور آب اعلام کرد که پروژه را سال 92طبق اسناد ثبت به جهاد کشاورزی واگذار کرده که در این لحظه تاج الدینی با بیان اینکه حدود دو سال به عنوان مدیرکل معرفی شد و جهت اطلاعات کامل با تماس تلفنی با بهادینی مدیر امور آب و خاک استان قضیه را پیگیری نمود و بهادینی در این خصوص هم گفت: تامین و انتقال آب با امور آب منطقه ای بود و از موقع پروژه تاکنون از ریزکاری پروژه اطلاع دارم و اداره امور آب پروژه را تحویل ما نداده و به هیچ ثبت اسنادی نرفتیم و آمادگی داریم پروزه را تحویل دهد تا ما مدیریت را به عهده بگیریم تا مردم چاروسا از آن استفاده کنند.

مدیرکل جهاد کشاورزی استان در خصوص وضعیت جهاد کشاورزی چاروسا و نیروهای که جذب شدند و انتقالی گرفتند و همچنین نبود خودرو در این اداره بیان کرد: در گذشته جهاد کشاورزی چاروسا و دیشموک با مدیریت قلعه رئیسی انجام می گرفت و مطمئنن توجه بیشتری داشتیم و امکانات را به آن نهاد واگذار می کردیم اما امروز چند اداره در آن مناطق داریم و در خصوص جذب نیرو شرایطی که برای استخدام کادر در آن اداره مهیا میشد و با توجه به اینکه اکثر استخدام شده ها خانم بودند و با توجه به شرایطی که دارند انتقالی می گیرند و از منطقه می روند اما با توجه به صحبت امام جمعه محترم قلعه رئیسی با مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان صحبت شد تا نیرو برای آن اداره بفرستد و در آینده هم به توسعه منابع انسانی تاکید می کنیم تا نیرو بفرستد.

تاج الدینی افزود: در خصوص خودرو دولتی بیشتر ادارات به دلیل هزینه سوخت بالا و تعمیرات بیشتر استفاده از خودرو استیجاری را در نظر گرفتیم و تاکید کردیم که با توجه به شرایط خودروی به آن اداره هم واگذار گردد.

وی به خسارات سیل اخیر در قلعه رئیسی و خسارت به کشاورزان این منطقه یادآور شد: در اولین لحظه که تصویر سیل را مشاهده کردم به مدیریت شهرستان تاکید کردیم که هرچه سریع تر کار تعمیر کانال آب و سراب ها را در نظر بگیرید که همین کار هم صورت گرفت و کانال ها تقریبا اصلاح شدند و مطمئنن در آینده نزدیک از سراب ها و کانال های شهر قلعه رئیسی بازدید می کنم تا بتوان در آینده انتقال آب بتنی را در شهر قلعه رئیسی برای آن اعتباری اختصاص دهیم.

تاج الدینی در پایان از حساسیت و پیگیری رسانه تشکر کردند.

انتهای پیام/82021

منبع: فارس

کلیدواژه: کشاورزی آب خودرو رئیسی جهاد کشاورزی چاروسا تاج الدینی قلعه رئیسی دره خواجه امور آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۹۲۹۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هجوم ملخ ها به مزارع روستای لندی منطقه میانکوه

وحید طهماسبی گفت: در بازدید‌های صورت گرفته آفت ملخ‌ها به مزارع کشاورزی روستای لندی حمله کرده و در حال گسترش است.

مدیر جهاد کشاورزی اردل افزود: پایش مزارع گندم و جو برای مقابله با افت ملخ‌ها انجام شد.

بیشتر بخوانید

مبارزه با آفت ملخ در هزار هکتار از اراضی کشاورزی چهارمحال و بختیاری

وی اظهار کرد: کارشناسان مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان و مرکز جهاد کشاورزی میانکوه در حال رصد و پایش این مناطق هستند و هر جایی که جمعیت به حدی برسد در همان محل کانون کوبی می‌شوند یعنی در همان نقطه سم پاشی صورت می‌گیرد.

طهماسبی ادامه داد: این آفت ابتدا از منابع طبیعی شروع به خسارت می‌کند و بعد وارد مزارع می‌شود و مدام میزبان عوض می‌کند و به همین دلیل میزان خسارت دقیق آن مشکل است و مناطق بعدی نقاطی است که در مجاورت کانون‌ها قرار دارد و بسته به میزان خوش خوراکی میزبان متغیر است.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • هجوم ملخ‌ها به مزارع روستای لندی منطقه میانکوه
  • حل دو مشکل اصلی در بزرگراه آزادگان | فاز دوم فتح-باغستان تا پایان شهریور افتتاح می شود
  • حل دو مشکل اصلی در بزرگراه آزادگان | گره کور ترافیکی خروجی فتح باز شد
  • تولید یک میلیون و ۵۰۰ هزار شاخه گل رز در خراسان جنوبی
  • عملکرد فرمانداران و روسای اداره های جهاد کشاورزی فارس
  • قیمت گذاری 15 پرونده امور زمین در عباس آباد
  • هجوم ملخ ها به مزارع روستای لندی منطقه میانکوه
  • دستگیری ۵ متهم حفاری غیرمجازو کشف ۲ دستگاه گنج‌یاب در نیشابور
  • رئیسی: مشکلات آبی و برقی کشور درحال حل‌شدن هستند
  • رئیسی: مشکلات آبی و برقی کشور در حال حل شدن هستند