Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-04@03:30:10 GMT

سورنا ستاری هیچ حسابی در توئیتر ندارد

تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۹۳۰۱۱

سورنا ستاری هیچ حسابی در توئیتر ندارد

رئیس مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری هرگونه حساب کاربری در شبکه اجتماعی توئیتر را که منتسب به سورنا ستاری ارتباط داشته باشد را تکذیب کرد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، پرویز کرمی رئیس مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ،  با اشاره به شایعات درباره حضور معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری در شبکه اجتماعی توئیتر گفت: سورنا ستاری هیچ حسابی در توئیتر ندارد و هرگونه حساب کاربری منتسب به ایشان فیک و کذب بوده و ارتباطی با شخص سورنا ستاری یا معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ستاری: بیش از 1700 نفر از دانشجویان ایرانی غیر مقیم به کشور بازگشته‌اند

انتهای پیام/

R1356/P/S2,1313,41/CT12 واژه های کاربردی مرتبط سورنا ستاری بیشتر بخوانید... ستاری: بیش از ۱۷۰۰ نفر از دانشجویان ایرانی غیر مقیم به کشور بازگشته‌اند قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... ستاری: بیش از ۱۷۰۰ نفر از دانشجویان ایرانی غیر مقیم به کشور بازگشته‌اند واژه های کاربردی مرتبط سورنا ستاری پربیننده‌ترین اخبار اجتماعی ۱ نمکی: درباره واکسن کرونا خبرهای خوشی داریم اما نمی‌خواهیم توهم‌آمیز حرف بزنیم ۲ فیلم| کشف سلاح شبیه به "خودکار" در تهران/ استفاده از این سلاح در آشوبها و ترور اشخاص ۳ فیلم// جنین خود را به‌بهانه "عدم تشکیل قلب" نکشید! ۴ تصادف زنجیره‌ای در بزرگراه امام علی به خاطر ضایعات مرغ + تصاویر ۵ کرونا در کودکان با چه علائمی بروز می‌‌یابد؟ ۶ گزارش| چرا آمار کرونا در کشور افزایش یافت؟/ از دوراهی سلامت و معیشت تا کلاف سردرگم ماسک و طرح ترافیک ۷ کشف فشنگهای جنگی و شکاری از انبار پایانه جنوب + تصاویر ۸ برگزاری جشن تولد در "شرایط قرمز کرونایی" در سازمان هواشناسی کشوری! + فیلم مهمترین اخبار اجتماعی گزارش| چرا آمار کرونا در کشور افزایش یافت؟/ از دوراهی سلامت و معیشت تا کلاف سردرگم ماسک و طرح ترافیک آخرین وضعیت "مراسم اربعین حسینی امسال" تشریح شد بیشترین شکایت بیماران بستری از متخصصین زنان، ارتوپدی و جراحی/ ایرانی‌ها سال گذشته ۹۰۰ میلیون بار به مراکز درمانی رفتند روش ساخت یک ترکیب گیاهی ساده برای جلوگیری از "ریزش مو" مهمترین اخبار تسنیم امام خامنه‌ای: رفتار دولت نژادپرست آمریکا را محکوم و از حرکت مردم حمایت می‌کنیم دومین روز رزمایش پیامبر اعظم(ص) سپاه|حملات گسترده موشکی و پهپادی علیه اهداف در خلیج‌فارس/ شلیک موشک‌های بالستیک از عمق زمین فیلم شلیک موشک های بالستیک سپاه از زیر زمین منتشر شد وزیر بهداشت: می‌‌خواهیم الگوی جهانی برای زنده نگه داشتن یاد امام حسین (ع) ارائه کنیم گزارش| آشفته‌بازارِ اصلاح‌طلبان پیش از انتخابات ۱۴۰۰/ تلاش برای فرار از کارنامه دولت روحانی و مجلس دهم درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سورنا ستاری سورنا ستاری علمی و فناوری سورنا ستاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۹۳۰۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باید فبین‌فود را در سطح بین‌المللی گسترش دهیم

ایسنا/خراسان رضوی رئیس مرکز توسعه فناوری‌های راهبردی معاونت علمی ریاست جمهوری با اشاره به چشم‌انداز رویداد ملی فبین‌فود گفت: چشم‌انداز ما برای این رویداد این است که تبدیل به رویدادی بین‌المللی شود و در سطح جهان گسترش یابد.

شقایق حق‌جوی جوانمرد امروز ۱۳ اردیبهشت در اولین رویداد ملی فبین‌فود که در هتل پردیسان مشهد برگزار شد، با اشاره به اهمیت کیفیت غذا در کلام پیامبر(ص) اضافه کرد: با توجه به سخن رهبری و شعار سال که جهش تولید با مشارکت مردم است، باید از مردم خواستار شویم که در حوزه ارتقای صنعت غذا مشارکت کنند، زیرا غذای خوب حق تمامی مردم ایران است و باید در تامین غذای خوب و سالم خود کوشا باشند. صنعت غذا، صنعتی شاداب با گردش مالی بزرگ است که پتانسیل ایجاد ثروت و اشتغال را به خوبی دارد و بعد از صنعت پتروشیمی دومین صنعت بزرگ ایران است. لذا همه ما باید به ارتقای آن توجه کنیم.

رئیس مرکز توسعه فناوری‌های راهبردی معاونت علمی ریاست جمهوری بیان کرد: انسان برای اینکه بتواند خوب زندگی کند، باید در مرحله اول غذای خوبی داشته و در مرحله بعدی دارای شغل مناسبی باشد. دانشگاه‌های ما رشد بسیار خوبی داشته و فارغ‌التحصیلان آن مهارت‌های بالایی دارند، بنابراین باید جوانان ایرانی ما در همین صنایع پویای ایران مشغول به فعالیت شوند.

حق‌جوی جوانمرد ادامه داد: صنعت غذا با سختی مواد اولیه را جمع می‌کند و سعی در حرکت دارد و نیازهای مختلفی را شامل می‌شود، بنابراین سخت می‌تواند نوآوری را در خود جای دهد. لذا ما در معاونت علمی ریاست‌جمهوری فقط مسئول توسعه فناوری نیستیم، بلکه مسئول اشاعه فناوری هم هستیم که این اتفاق در چنین رویدادی رخ خواهد داد.

وی با بیان اینکه رویداد فبین‌فود در راستای همرسانی صنعت و فناوری است، عنوان کرد: صنایع ما نیازهایی دارند و متخصصین باید برای رفع این نیازها وارد شوند تا صنعت ناچار به واردات نباشد و نوآوری در ایران توسط فارغ‌التحصیلان دانشگاهی صورت گیرد. لذا این رویداد طراحی شده است تا به این مسائل رسیدگی کند. صنعتی که با سختی اجزای خود را در کنار هم جمع می‌کند، برای تمرکز بر روی نوآوری دچار سختی است و باید واسطه‌ای در این میان روی کار بیاید و نوآوری را به ارمغان بیاورد. همچنین تکثیر نمونه جدید، هزینه‌ و ریسک بالایی دارد، لذا باید نهاد بینابینی حضور یابد که ساخت سریع و آسان در آن صورت گیرد. چنین نهادی فب‌لب (آزمایشگاه ساخت سریع) نامیده می‌شود.

رئیس مرکز توسعه فناوری‌های راهبردی معاونت علمی ریاست جمهوری با اشاره به چشم‌انداز این رویداد بیان کرد: چشم‌انداز ما برای این رویداد این است که تبدیل به رویدادی بین‌المللی شود و در سطح جهان گسترش یابد. فرهنگ غنی ما سرشار از دستورالعمل‌های غذایی بسیار فاخر است که نه تنها به دلیل طعم بلکه به دلیل نوآوری و ترکیبات بسیار خاص، دارای ارزش غذایی بالایی هستند. غذای هر قوم یکی از مهمترین نمادهای فرهنگ و تمدن آن است. بنابراین باید بتوانیم تمامی قدرت خلاقانه خود را با نوآوری ترکیب نماییم تا ارزشی خلق شود که بتوانیم آن را در سطح کشور معرفی کنیم و انتشار دهیم.

در پایان این بخش از مراسم، قراردادهای همکاری میان برخی از صاحبان صنایع با پژوهشگران و اساتید دانشگاه امضا شد. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سازمان جهانی بهداشت: همه‌گیری کرونا باعث افزایش چاقی در کودکان شده است
  • سکوی توسعه‌ نوآوری و فناوری صنعت پتروشیمی کشور رونمایی می‌شود
  • باید فبین‌فود را در سطح بین‌المللی گسترش دهیم
  • تپش دانش بومی در قلب خودروی ایرانی
  • جایزه یک میلیارد تومانی شیخ مفید به ۱۰۰ استاد منتخب شاگردپرور اعطا شد
  • ایجاد دانشکده فناوری‌های راهبردی در دانشگاه مازندران
  • هشدار کارشناسان فرانسوی درباره ممنوعیت اینترنتبرای زیر ۱۳ ساله‌ها
  • جزو چند کشور اول جهان در زمینه علوم هسته‌ای و پزشکی هستیم
  • بررسی توسعه روابط ایران و تانزانیا در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات
  • موج مهاجرت پرستاران به کشور‌های خلیج فارس