Web Analytics Made Easy - Statcounter

برنامه تلویزیونی «دوربرگردون» این هفته به مناسبت عید سعید قربان با حضور علیرضا خمسه و فریدون آسرایی روی آنتن شبکه سه می‌رود.  به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی برنامه، قسمت‌های تازه برنامه تلویزیونی «دوربرگردون» با اجرای عبدالله روا، با نگاهی طنز به مقوله رانندگی، فرهنگ ترافیک و بیمه، پنجشنبه و جمعه نهم و دهم مرداد به بهانه عید سعید قربان از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



هفدهمین قسمت این برنامه پنجشنبه ۹ مرداد ساعت ۱۶:۴۵ با حضور علیرضا خمسه و هجدهمین قسمت با حضور فریدون آسرایی، روز جمعه ۱۰ مرداد ساعت ۱۳:۳۰ در جدول پخش قرار گرفته است.

همچنین در این قسمت‌ها، مستندی از نقاط حادثه خیز کشور که به همت برنامه «دوربرگردون» اصلاح شده و از لیست پیچ‌های خطرناک کشور حذف شده، پخش خواهد شد.

این برنامه پیش از اعلام پروتکل‌های جدید بهداشتی وزارت بهداشت (قبل از نیمه تیرماه) ضبط شده است و تماشاگران حضور دارند.

«دوربرگردون» به تهیه‌کنندگی مشترک عبدالله روا و سلیم ثنائی در ۵۲ قسمت در حال تولید است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: برنامه دوربرگردون صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران علیرضا خمسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۹۳۰۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزیره ایرانی شیخ اندرآبی

جزیره شیخ اندر آبی نام جزیره‌ای کوچک و غیرمسکونی در خلیج فارس است که جزئی از بندرلافت شهرستان قشم استان هرمزگان محسوب می‌شود.

این جزیره بسیار کوچک که وسعتی در حدود ۸هزار مترمربع دارد در شمال جزیره قشم در فاصله سه کیلومتری از روستای بندرلافت است.

مسطح بودن و وسعت کم این جزیره باعث می‌شود هنگام مد و بالاآمدن آب دریا، قسمت‌هایی از آن به زیر آب برود. فاصله بین بندر لافت و جزیره شیخ اندرآبی را می‌توان با یک قایق موتوری در ۵ دقیقه طی کرد.

در حاشیه شمالی جزیره شیخ اندر آبی که سطح آن از سایر قسمت‌های جزیره پایین‌تر است، تعداد زیادی درخت حرا و در جنوب شرقی آن نیز گنبد سفیدی موسوم به زیارتگاه شیخ اندرآبی یا قدمگاه شیخ وجود دارد.

این زیارتگاه مورد احترام ماهیگیران و دریانوردان است. در حال حاضر، کسی در این جزیره زندگی نمی‌کند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • سوپرایز ویژه اوسمار برای سپاهان؛ بیرانوند وارد می‌شود؟
  • جزیره ایرانی شیخ اندرآبی
  • دیدار اعضای هیئت کشتی استان همدان با علیرضا دبیر
  • آغاز اعزام راهیان نور غرب از اول مرداد
  • اعزام راهیان نور غرب از اول مرداد آغاز می‌شود
  • جزئیات اولین آزمون دکتری حرفه‌ای فیزیوتراپی ۱۴۰۳
  • برگزاری تمرین امروز پرسپولیس با ۵ مصدوم
  • بیرانوند و عالیشاه امروز هم تمرین نکردند
  • علیرضا عسگری؛ سوژه‌ای سوخته برای فرار از شکست
  • تقاضای ویژه از علیرضا بیرانوند پیش از جدال با سپاهان