Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسکانیوز – ایلیا تاری وردی/ حجم اخبار فوتبال جهان بسیار زیاد است و دنبال کردن آن ها عملا برای علاقه مندان به این اخبار نیز وقتگیر خواهد بود. در پروژه ورزشی ایسکانیوز، می کوشیم تا با گلچین کردن اخبار فوتبال اروپا و جهان، به شما این فرصت را بدهیم تا در وقت خود صرفه جویی کنید.

پیولی: فصل بعد هم باید مانند این هفته ها باشیم

نتایج فوق العاده میلان در هفته های اخیرز باعث شد در نهایت مدیران این تیم حکم به تمدید قرارداد با استفانو پیولی بدهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا روسونری فردا باید در هفته سی و هفتمبه مصاف سمپدوریا برود و استفانو پیولی حریف را تیمی خطرناک توصیف کرده است. استفانو پیولی گفت: "ما دو بازی دیگر داریم و باید در هر بازی با عزم و تمرکز وارد زمین شویم، زیرا جزئیات همچنان باعث رقم خوردن نتایج می شوند. باید با احترام به حریف بازی کنیم، سامپدریا باعث شد یوونتوس با مشکل روبرو شود و آنها تیمی باکیفیت هستند. سمپدوریا با خیال راحت بازی می کند، زیرا به هدف خود رسیده است.

کلودیو رانیری کار مهمی انجام داده، دوم آگوست نزدیک است و در ادامه ما شرایط فصل بعد ارزیابی خواهیم کرد. در فصل آتی باید روند نتایجی که از ژانویه به دست آورده ایم را ادامه دهیم.

خریدهای زمستانی؟ ایبرا شرایط میلان را از بسیاری جهات در زمین بهبود بخشید و راه حل هایی جدید به ما داد. زلاتان از نظر فیزیکی و فنی از اهمیت بالایی برخوردار است. او فضای زیادی برای هم تیمی هایش ایجاد می کند و با توجه به شخصیتی که دارد، قطعا تعیین کننده بوده است. سیمون کیائر نیز خوب کار کرده و او نیز یکی دیگر از خریدهای ژانویه بود که به میلان کمک کرد."

سسک فابرگاس راهی لیگ قطر می شود؟

سسک فابرگاس در حال حاضر در لیگ فرانسه و با لباس موناکو بازی می کند و دو سال از قرارداد این بازیکن با باشگاه فرانسوی باقی مانده، اما الغرافه آماده است تا با ارائه پیشنهادی هنگفتی ستاره سابق لیگ برتر و لالیگا را برای حضور در قطر وسوسه کند. این بازیکن سابقه سالها درخشش در ترکیب تیم هایی چون آرسنال، بارسلونا و چلسی را در کارنامه دارد. این بازیکن 33 ساله در این فصل در 22 بازی موفق به گلزنی نشده و تنها سه پاس گل داده است. با این تفاسیر سسک فابرگاس یکی از بالاترین دستمردهای باشگاه با دریافت 110 هزار پوند در هفته را می گیرد و به همین دلیل ممکن است باشگاه فرانسوی مشکلی با فروش او نداشته باشد.

باشگاه الغرافه امیدوار است فابرگاس با پیوستن به این باشگاه در کنار بازیکنانی چون جاناتان کدجیا، مهاجم سابق آستون ویلا و آدلن گدویورا، هافبک سابق ولوز به میدان برود. اگر فابرگاس این پیشنهاد را بپذیرد، زیر نظر اسلاویسا جوکانوویچ، هافبک سابق چلسی و سرمربی پیشین واتفورد و فولام بازی خواهد کرد. الغرافه در گذشته بازیکنی چون وسلی اسنایدر را در اختیار داشت و حالا با جذب فابرگاس می تواند دوباره توجهات را به سمت خود جلب کند.

توطئه بزرگ انگلیسی ها علیه گواردیولا شکست خورد

دادگاه داوری ورزش دلایل خود را برای لغو محرومیت منچسترسیتی و کاهش جریمه آنها فاش کرده و حالا مشخص شده 9 باشگاه لیگ برتری شامل شش تیم اول جدول به جز خود سیتی (لیورپول- منچستریونایتد- چلسی- لستر- تاتنهام- ولورهمپتون) و دو باشگاه نیوکاسل و برنلی سعی داشتند این دادگاه را ترغیب کنند رای به بخشش منچسترسیتی ندهد.

یوفا در ابتدا و نقض قوانین منصفانه فرپلی مالی، تیم پپ گواردیولا را از شرکت در رقابت های اروپایی محروم کرده و این باشگاه را نیز 27 میلیون پوند جریمه کرد. اما در اوایل این ماه CAS اعلام کرد که محرومیت سیتی شده است و آنها فقط 9 میلیون پوند جریمه شدند. حالا CAS دلایل تصمیم خود در یک سند بزرگ 92 صفحه ای فاش کرده و مشخص شده رقبای سیتی علاقمند به استمرار این حکم بوده اند. این 9 باشگاه لیگ برتر سعی داشتند CAS را ترغیب کنند تا حکم عدم محرومیت منچسترسیتی را صادر نکند، اتفاقی که در نهایت رخ نداده است.

البته بعد از اعلام رای بخشش منچسترسیتی بسیاری از سرمربی های تیم های بزرگ انگلیسی به این رای به شدت اعتراض کردند که سرآمد آنها یورگن کلوپ و ژوزه مورینیو بودند. این دو سرمربی معتقد بودند اینگونه دیگر فرپلی مالی در فوتبال فایده ای ندارد و تیم های بزرگ قادرند رای های صادره را عوض کنند.

منچسرسیتی در فصول اخیر یکی از قدرت های برتر فوتبال انگلیس بوده و امسال تازه لیورپول بعد از دو فصل موفق شد سلطه آنها را به زیر کشیده و عنوان قهرمانی لیگ برتر را از آن خود کند. پپ گواردیولا اخیرا رقبایش را به قدرتمایی در مستطیل سبز دعوت کرده و باید دید عکس العمل او بعد از افشای نام تیم هایی که دنبال محرومیت سبتی بودند چه خواهد بود. همچنین در سند امروز فاش شده منچستر سیتی بی اعتنایی آشکاری به اصول فرپلی نشان داده، اما ثابت نشده که قوانین را نقض کرده است. البته عدم همکاری سیتی در تحقیقات یوفا به معنای نقض صریح قانون بوده و همین علت اصلی تصمیم CAS برای جریمه باشگاه به پرداخت 10 میلیون یورو بود.

مارکو رویس بهترین بازیکن سال آلمان شد

مارکو رویس بازیکنی بود که طی سال‌های گذشته دائماً با مصدومیت های متوالی دست و پنجه نرم کرده و بسیاری معتقد هستند، در صورتی که او با این مشکلات مربوط به آسیب دیدگی روبرو نمی‌شد، می‌توانست به یکی از بهترین بازیکنان دنیا تبدیل شود و حتی بسیاری از جوایز فردی را از آن خود کند.

اگرچه ستاره آلمانی بخشی از فصل 20-2019 بوندسلیگا را هم به دلیل مصدومیت از دست داد اما با این وجود در بازی‌هایی که برای دورتموند به میدان رفت عملکرد فوق العاده ای را از خود ارائه داد و در مجموع بعد از انجام 19 بازی آمار 11 گل و 5 پاس گل را از خود به ثبت رساند تا باز هم قابلیت های فوق العاده اش را به نمایش گذاشته باشد.

لحظاتی پیش اما باشگاه دورتموند به شکل رسمی اعلام کرد که مارکو رویس به عنوان مرد سال فوتبال آلمان انتخاب شده است. ستاره 31 ساله مانشافت برای دومین بار این آن را از آن خود کرده و بر اساس ادعای باشگاه آلمانی جایزه او در ماه آگوست و پیش از برگزاری دیدار سوپرجام فوتبال آلمان بین دو تیم بایرن مونیخ و دورتموند به این بازیکن اهدا خواهد شد.

چلسی خواهان ستاره آلمانی

یکی از مهم ترین شروط کای هاورتز برای انتقال به چلسی صعود این تیم به لیگ قهرمانان بود و این هفته این اتفاق رخ داد. چلسی در تلاش است تا جذب کای هاورتز 21 ساله از بایرلورکوزن را قطعی کند و بعد از چراغ سبز خود این بازیکن، حالا به دنبال توافق مالی با باشگاه آلمانی خواهد بود.

سایت گل مدعی شد لورکوزن هنوز هیچ پیشنهاد رسمی بعد از تعیین قیمت در حدود 100 میلیون یورویی دریافت نکرده است. البته به نظر می رسد آنها در نهایت با رقمی حدود 76 میلیون یورو نیز مذاکره می کنند و حاضر به فروش هاورتز خواهند شد. چلسی با فروش ادن هازارد با 96 میلیون یورو به رئال مادرید و آلوارو موراتا به اتلتیکومادرید با 65 میلیون یورو از شرایط مالی خوبی برخوردار است و تا به حال نیز ستاره هایی چون تیمو ورنر و حکیم زیاش را جذب کرده است. رئال مادرید و بایرن مونیخ نیز هر دو به جذب هاورتز علاقمند بودند، اما به نظر شانس خرید برای آنها وجود ندارد. بایرن به دلیل مشکلات مالی ناشی از ویروس کرونا و همچنین خرید لروی سانه از منچسترسیتی قادر به خرید مهم دیگر نیست.

به همین ترتیب رئال مادرید به دلیل مشکلات اقتصادی این بیماری همه گیر در تابستان امسال قصد ندارد خرید بزرگی داشته باشد. پنجره نقل و انتقالات پس از اتمام فصل لیگ برتر در روز دوشنبه به طور رسمی برای باشگاه های انگلیسی افتتاح شد و در تاریخ 5 اکتبر نیز به پایان خواهد رسید.

نیاز به بی رحمی بود، لمپارد هم بی رحم بود!

کپا آریزابالاگا، دروازه بان 72 میلیون پوندی و جوان چلسی در این فصل هرگز موفق به ارائه نمایشی قابل قبول در چلسی نشد و آبی های لندن یکی از ضعیف ترین آمار تاریخ خود در لیگ برتر از حیث باز شدن دروازه را تجربه کردند. این هفته و در شرایطی چلسی برای صعود به لیگ قهرمانان نیاز به یروزی برابر ولوز داشت، لمپارد این دروازه بان را از ترکیب بیرون گذاشت و حالا روی کین به حمایت از این تصمیم پرداخته است. اخبار در مورد احتمال جدایی کپا از چلسی و بازگشت دوباره او به لالیگا است.

روی کین گفت: "این شغل فرانک لمپارد است. او وظیفه دارد بهترین تصمیم را برای به موفیت رساندن تیمش بگیرد و حتی اگر این تصمیم نیمکت نشین کردن دروازه بان اصلی باشد نیز رخ خواهد داد و نباید در این رابطه تردید کرد. شما بیاید در هنگام تصمیم گیری در فوتبال بی رحم باشید و لمپارد نیز اینگونه عمل کرد. کپا عملکرد خوبی در دروازه چلسی نداشته است. اگر در تیمی مثل چلسی حضور دارید و قرار است در خانه ولورهمپتون بازی کرده و برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان مبارزه کنید، اما نتوانید با این دسته مسائل مواجه شده و تصمیم درستی بگیرد، آنگاه دچار مشکل خواهید شد."

استثنا برای رئال و بارسا و اتلتیکو در فصل آینده لالیگا

چند روز پیش بود که اعلام شد فصل 21-2020 لالیگا از 12 سپتامبر(22 شهریور) شروع خواهد شد. فصل 20-2019 یکشنبه هفته گذشته با قهرمانی رئال به اتمام رسید و تیم هایی که دغدغه اروپایی نداشتند، راهی تعطیلات شدند اما رئال مادرید و بارسا هنوز باید در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان به مصاف سیتی و ناپولی بروند و اتلتیکو هم که حضورش در یک چهارم نهایی قطعی شده، باید برابر لایپزیش به میدان برود. ختافه و سویا نیز تیم های اسپانیایی هستند که در لیگ اروپا حضور دارند. طبق اعلام لالیگا این تیم ها اگر به کارشان در یک هشتم نهایی پایان دهند، کار خود در لالیگای فصل بعد را از 19 سپتامبر(29 شهریور) شروع خواهند کرد و اگر به یک چهارم نهایی بروند، از 26 سپتامبر(5 مهر) اولین بازی خود در لالیگا را انجام خواهند داد. زمان برگزاری بازی های عقب افتاده این تیم ها نیز بعدا اعلام خواهد شد.

اعتراض مدیر بایرن به حکم بخشش منچسترسیتی

کارل هاینس رومینیگه، مدیرعامل بایرن مونیخ، انتقادات شدیدی را علیه عملکرد فیفا در پرونده عدم رعایت فیر پلی مالی توسط منچسترسیتی و بخشش محرومیت این تیم مطرح کرد.

پس از اعلام جریمه منچسترسیتی توسط یوفا که شامل دو فصل محرومیت از حضور در رقابت های لیگ قهرمانان و 30 میلیون یورو جریمه بود، این باشگاه لیگ برتر شکایتی را به دادگاه CAS علیه این حکم انجام داد و این دادگاه نیز دو هفته قبل رای نهایی خود در اینباره را اعلام کرد. محرومیت سیتی از حضور در رقابت های اروپایی برداشته شد و میزان جریمه نقدی نیز به 10 میلیون یورو کاهش پیدا کرد. این موضوع اعتراض بسیاری از جمله ژوزه مورینیو را نیز به همراه داشت.

رومینیگه معتقد است که یوفا عملکرد خود را در این زمینه به درستی انجام نداده است. او در کنفرانس خبری خود که دیروز برگزار شد، گفت:« باور دارم رای نهایی که توسط دادگاه CASگرفت شد، نتیجه این است که افراد مسئول در لیگ قهرمانان کار خود را به درستی انجام ندادند. چیزی که من از منابع مختلف شنیدم این است که از ابتدا شرایط به درستی برنامه ریزی نشده بود. ما باید تکلیف فیرپلی مالی را مشخص کنیم چون در 10 سال اخیر فوتبال به شکل دراماتیکی در زمینه مالی تغییر کرده و بنابراین ما باید ابزار متفاوتی را بیاییم.»

104 / 351 بسته خبری فوتبال خارجی فوتبال اروپا فوتبال جهان بسته خبری فوتبال جهان استفانو پیولی آث میلان سسک فابرگاس موناکو گواردیولا منچسترسیتی یورگن کلوپ ژوزه مورینیو مارکو رویس دورتموند بوندسلیگا چلسی بایرلورک

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: بسته خبری فوتبال خارجی فوتبال اروپا فوتبال جهان استفانو پیولی آث میلان سسک فابرگاس موناکو گواردیولا منچسترسیتی یورگن کلوپ ژوزه مورینیو مارکو رویس دورتموند بوندسلیگا چلسی استفانو پیولی لیگ قهرمانان رئال مادرید میلیون یورو سسک فابرگاس مارکو رویس لیگ برتر فصل بعد تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۹۳۱۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خط و نشان بازیکن سپاهان علیه پرسپولیس + عکس

به گزارش همشهری آنلاین، تیم سپاهان این دو روز دیگر(چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت) از هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر در یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته به مصاف پرسپولیس می‌رود.

امید نورافکن هافبک سپاهان که بعد از پشت سر گذاشتن مصدومیت بلند مدت خود چند هفته‌ای است به ترکیب طلایی‌پوشان اضافه شده با انتشار تصویر عجیبی در فضای مجازی منتشر کرده است.

نورافکن که از هر فرصتی برای کری‌خوانی برای پرسپولیسی‌ها استفاده می‌کند این بار تصویری از یک پلنگ که یک تمساح را شکار کرده در صفحه شخصی اینستاگرامش منتشر کرده و بالای این تصویر از ایموجی پلنگ و اسم سپاهان استفاده کرده است.

بعید به نظر می‌رسد که انتشار این تصویر در اینستاگرام ستاره جنجالی سپاهان آن هم در آستانه بازی با پرسپولیس بی‌منظور بوده باشد و قطعا نورافکن با انتشار این تصویر به نوعی قبل از الکلاسیکوی فوتبال ایران برای پرسپولیس خط و نشان کشیده است.

کد خبر 848202 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه سپاهان باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • ستاره سابق پی‌اس‌جی به بارسا پیشنهاد شد
  • رقابت گواردیولا، آرتتا و شان دایچ بر سر کسب عنوان بهترین مربی ماه لیگ برتر
  • رئال مادرید 2-6 بارسلونا؛ 15 سال از تحقیر خانگی لوس‌ بلانکوس گذشت / عکس
  • همه اقدامات دشمنان علیه انقلاب اسلامی شکست خورد
  • دشمنان هر اقدامی که علیه انقلاب اسلامی کردند شکست خوردند
  • مارکو وراتی خودش را به بارسلونا پیشنهاد کرده‌است
  • یک هفته کار کردیم تا اینطور از دورتموند گل نخوریم!
  • رودیگر: ام باپه را در فینال لیگ قهرمانان شکست می‌دهیم؛ بلینگام بهترین بازیکن جهان است
  • تحریف تاریخ، تضعیف شیعه و باقی توطئه‌‌ها
  • خط و نشان بازیکن سپاهان علیه پرسپولیس + عکس