Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- فرماندار گرگان گفت: چهار مرکز برای خرید و فروش دام در عید قربان در سطح شهرستان گرگان تعیین شده که با نظارت دامپزشکی فعالیت خواهند کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، محمد حمیدی ظهر امروز در جلسه ستاد مقابله با کرونا در گرگان اظهار داشت: انسجام و همت در نظارت‌ها باید ادامه دار باشد و تقویت شود، البته در این نظارت‌ها باید مردم داری را رعایت کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تیم‌های نظارتی شهرستان از ساعت هفت صبح تا ساعت 11 شب به صورت مشارکتی با مرکز بهداشت، اماکن و صمت بر اصناف مختلف نظارت می‌کنند.

حمیدی با بیان اینکه نماز عید قربان در شهرستان گرگان برگزار نخواهد شد، گفت: مردم در دید و بازدیدها پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند و موارد بهداشتی در خرید و ذبح دام هم باید رعایت شود.

تمام میادین دام استان خراسان شمالی تا اطلاع بعدی تعطیل شدامکان سفارش و ذبح اینترنتی «دام نذری» در بجنورد فراهم شدکردستان| ذبح دام در عید قربان تنها در کشتارگاه‌ها مجاز است

وی ادامه داد: چهار نقطه برای خرید و فروش دام برای عید قربان در سطح شهرستان تعیین شده که انتهای جرجان 15، جایگاه سوخت زنگیان، محل جمعه بازار و میدان باهنر هستند و خرید و فروش دام با نظارت دامپزشکی انجام خواهد شد.

حمیدی اضافه کرد: مراکز جمع آوری پوست هم توسط شهرداری مشخص شده که میدان ترمینال، میدان باهنر، میدان شهرداری، میدان مفتح و میدان کریمی هستند.

وی تاکید کرد: شهروندان عزیز از رها کردن خون آبه در جداول شهری خودداری کنند زیرا بهداشت عمومی با توحه به گرمای هوا تهدید خواهد شد.

فرماندار گرگان با اشاره به دیگر مصوبات گفت: اگر پروتکل‌های بهداشتی در رستوران‌ها رعایت شود شاید آسیب نداشته باشیم اما باز بودن رستوران‌های کمربندی حساسیت ایجاد کرده و تمام رستوران‌های سطح شهر و کمربندی باید فقط به صورت بیرون بر فعالیت کنند.

حمیدی افزود: بانک‌های شهرستان باید پروتکل‌های بهداشتی را رعایت و از حضور افراد بدون ماسک در شعب خودداری و ماسک در اختیار ارباب رجوع قرار دهند.

وی ادامه داد: جلسه‌ای با اتحادیه آرایشگاه‌های زنانه و گیم نت‌ها داشتیم که بر رعایت موارد بهداشتی تاکید شد و در صورت عدم رعایت پلمب می‌شوند.

وی با اشاره به تداوم محدودیت‌های کرونایی خاطرنشان کرد: ما نمی‌خواهیم محدودیت‌ها را زیاد کنیم بلکه تاکید ما بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی است تا همه فعالیت کنند.

انتهای پیام/588/ح

R41471/P/S6,70/CT11 بیشتر بخوانید... عرضه دام زنده عید قربان در ۴ نقطه گرگان؛ پروتکل‌های بهداشتی رعایت شود هرگونه عرضه دام زنده خارج از شبکه دامپزشکی استان خوزستان تخلف است ممنوعیت دریافت دام زنده و ذبح دام در مراکز بهزیستی/ اعلام راه‌های دریافت نذورات قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... عرضه دام زنده عید قربان در ۴ نقطه گرگان؛ پروتکل‌های بهداشتی رعایت شود هرگونه عرضه دام زنده خارج از شبکه دامپزشکی استان خوزستان تخلف است ممنوعیت دریافت دام زنده و ذبح دام در مراکز بهزیستی/ اعلام راه‌های دریافت نذورات پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ چگونه از خطر ابتلا به کووید-۱۹ در امان بمانیم+ پاسخ متخصص بیماری‌های عفونی ۲ نوبخت: همسان‌سازی حقوق بازنشستگان از اول مهر ماه اجرایی می‌شود / واریز پاداش بازنشستگان قبل از اتمام ماه آینده ۳ کل اراضی قله دماوند به نام دولت سنددار شد / یک سانتی متر از اراضی این منطقه وقف نیست ۴ گزارش ویدئویی | چرا جوانان ازدواج نمی‌کنند؟ ۵ گزارش میدانی خبرنگار تسنیم از آتش‌سوزی تانکرهای حمل سوخت در کرمانشاه به همراه جزئیات و علت حادثه +‌ فیلم ۶ وعده رئیس‌جمهور برای توسعه پتروشیمی خراسان منتفی شد/ تیم‌داری صنایع ‌معنایی ندارد+ فیلم ۷ قطب صنعتی ایران محروم از صنایع تبدیلی کشاورزی/ وقتی محصولات کشاورزی استان مرکزی دور‌ریز می‌شود+ فیلم ۸ حقوق مستمری بگیران تامین اجتماعی استان بوشهر ۵۰ تا ۸۰ درصد افزایش یافت مهمترین اخبار استانها ‌دادگاه سلطان جعل مدرک ایران| اظهار بی‌اطلاعی متهمان هلدینگ آفتاب از جرائم متهم ردیف اول/ کتمان حقایق پرونده از سوی متهمان‌ معاون وزیر بهداشت: مطلوب‌ترین ‌مدیریت را برای کنترل کرونا داشته‌ایم / ‌هدف‌ اصلی وزارت بهداشت ‌کاهش مرگ و میر است صدور رای متهمان اخلال در نظام اقتصادی در قم / متهم ردیف اول ساینا شیمی به ۳۰ سال حبس محکوم شد معاون وزیر نیرو: برای اجرای پروژه بن ـ بروجن مصر هستیم / پروژه تعطیل نیست مهمترین اخبار تسنیم امام خامنه‌ای: رفتار دولت نژادپرست آمریکا را محکوم و از حرکت مردم حمایت می‌کنیم دومین روز رزمایش پیامبر اعظم(ص) سپاه|حملات گسترده موشکی و پهپادی علیه اهداف در خلیج‌فارس/ شلیک موشک‌های بالستیک از عمق زمین فیلم شلیک موشک های بالستیک سپاه از زیر زمین منتشر شد وزیر بهداشت: می‌‌خواهیم الگوی جهانی برای زنده نگه داشتن یاد امام حسین (ع) ارائه کنیم گزارش| آشفته‌بازارِ اصلاح‌طلبان پیش از انتخابات ۱۴۰۰/ تلاش برای فرار از کارنامه دولت روحانی و مجلس دهم درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پروتکل های بهداشتی عرضه دام زنده عید قربان رعایت شود ذبح دام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۹۳۳۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعیین مرز چذابه برای تردد اتباع خارجی در ایام اربعین حسینی

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، علی اکبر حسینی محراب در نشست ستاد اربعین حسینی خوزستان که امروز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ در محل سرسرای استانداری برگزار شد، گفت: مدیران استان باید چندبرابر برنامه‌ها و طرح‌های خود برای موضوع اربعین و آماده‌سازی خوزستان به منظور استقبال از زائران اربعین حسینی وقت و انرژی بگذارند.   وی بر پیش‌بینی و استفاده از امکانات برای ارائه خدمات به زائران در استان به بهترین شکل تاکید کرد و افزود: مسئولان کمیته‌های اربعین حسینی باید طرح‌های هر بخش مربوط به خود را حل کنند.   حسینی محراب با تاکید بر دستگاه‌های استان خوزستان برای استفاده از همه امکانات و تجهیزات خود برای فراهم‌سازی شرایط استقبال از زائران حسینی، ادامه داد: در حال حاضر اولویت استان بحث آماده‌سازی مسیر اربعین حسینی و طرف دیگر آماده‌سازی مرز‌ها برای برگزاری مراسم با شکوه اربعین حسینی کشور عراق است.   استاندار خوزستان اضافه کرد: علاوه بر آماده سازی مکان‌های اسکان زائران حسینی در ورودی‌های استان، باید از فضای مدارس، مساجد و یا مواکب در این ایام استفاده شود.   وی موکب‌داران را گرداننده اصلی اربعین حسینی دانست و گفت: مسئولان وظیفه ایجاد زیرساخت برای مواکب را دارند.   ولی الله حیاتی، معاون امنیتی و انتظامی استانداری خوزستان در ادامه این نشست گفت: در مراسم اربعین حسینی پارسال به همه صنایع و دستگاه‌های استان ابلاغ شد که ناوگان حمل و نقل خود را برای جابه جایی زائران استفاده کنند و برای امسال نیز باید این دستور صادر شود.   وی افزود: روسای کمیته‌های اربعین حسینی برنامه‌ها و طرح‌های مربوط به حوزه کاری خود را زمان‌بندی کنند تا بر اساس زمان باقی مانده اقدامات لازم انجام شود.   حیاتی ادامه داد: همه طرح‌های مربوط به آیین پیاده‌روی اربعین حسینی باید تا یکم مرداد امسال به پایان برسد.   خوزستان از جمله استان‌های کشور است که در ۱۳ سال اخیر میزبان و مسیر تردد زائران حسینی در ایام اربعین بوده است.

دیگر خبرها

  • ادامه محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • نویسنده ادبیات نوجوان باید مخاطب را با توانمندی هایش آشنا کند
  • حفظ جایگاه اجتماعی حق شایسته معلم است
  • امحای ۲ تن مواد غذایی فاسد در میاندوآب
  • تعیین مرز چذابه برای تردد اتباع خارجی در ایام اربعین حسینی
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی پیاده‌روی بزرگ خانوادگی در شیراز
  • روایت تکان‌دهنده یونیسف از گورستان‌های کودکان غزه
  • کشف ۲ هزار و ۵۰۰ قطعه مرغ زنده فاقد مجوز بهداشتی در سرایان
  • نماینده ایران در فینال غرب آسیا زنده ماند
  • نماینده ایران در فینال غرب آسیا زنده ماند/ تعیین قهرمان در بازی سوم