Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ فرمانده سپاه چهارمحال و بختیاری گفت: با تلاش و پیگیری همچون گذشته، قرارگاه‌های استانی و شهرستانی نهضت احسان و تعاون در دهه ولایت راه‌اندازی و بسته‌های معیشتی به دست نیازمندان می‌رسد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، علی‌محمد اکبری ظهر امروز در جلسه برنامه‌ریزی نهضت احسان و تعاون اظهار داشت: در قرارگاه استانی رزمایش مواسات و همدلی مبلغ 27 میلیارد تومان کمک‌های متفاوت نقدی، غیرنقدی، بهداشتی و معیشتی جمع آوری و همچنین بالغ بر 300 هزار بسته معیشتی و بهداشتی توسط قرارگاه بین مردم نیازمند استان توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا دشمن به دنبال ناامید‌سازی در نظام جمهوری اسلامی بود که با تعبیرات مقام معظم رهبری و حضور همیشه در صحنه مردم مورد توجه قرار گرفت و امروز مردم آسیب‌دیده کشور به واسطه کمک‌های مختلف توانستند با این ویروس به خوبی مقابله کنند.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: با دستور مقام معظم رهبری و پیگیری مجدانه نماینده ولی فقیه در استان، مرحله دوم رزمایش مواسات و همدلی با نام نهضت احسان و تعاون در استان اجرا می‌شود و همچون گذشته، تلاش و پیگیری می‌شود تا با راه‌اندازی قرارگاه استانی و شهرستانی در دهه ولایت، یک مرحله از این رزمایش انجام و بسته‌های معیشتی به دست نیازمندان برسد.

آغاز توزیع هزار بسته معیشتی در قالب نهضت تعاون و احسان در قزوین به روایت تصویرمرحله دوم رزمایش همدلی و احسان در چهارمحال و بختیاری برگزار شدمرحله دوم رزمایش همدلی و احسان در کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد

اکبری با بیان اینکه مرحله دوم نهضت احسان و تعاون در ماه محرم اجرایی خواهد شد، گفت: شاید دیگر فرصت‌های گذشته برای اجرای نذورات در سال جاری برای مردم ایجاد نشود لذا مردم از طریق همین رزمایش می‌توانند نذورات خود را ادا کنند و با یک انسجام خوب بین مردم و مسئولان از جمله کمیته امداد، ستاد اجرایی فرمان امام، بنیاد برکت، هیئات مذهبی و غیره، کمک‌های مردمی از قبیل بسته‌های معیشتی، کارت‌های هدیه و غیره را به دست نیازمندان برسانند.

فرمانده سپاه استان تصریح کرد: همچنین به فرمان مقام معظم رهبری درصدد هستیم تا گروهی برای مستندسازی از فعالیت‌های صورت گرفته در مقابله با ویروس کرونا فعالیت کنند لذا به دنبال تهیه مستند قابل قبول هستیم و علاقه‌مندان می‌توانند در این زمینه فعالیت کنند.

اکبری در پایان خاطرنشان کرد: متاسفانه عشایر کوچ‌نشین که تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی نیز نبودند در مرحله اول رزمایش مغفول ماندند و نه از استان خوزستان و نه از این استان هیچ خدماتی را دریافت نکردند لذا درصدد هستیم تا در مرحله دوم رزمایش، این عشایر که غالباً در شهرستان‌های کوهرنگ، لردگان و اردل مستقر هستند، مورد حمایت قرار گیرند.

تولید دستکش، بازار صادرات جدیدی برای استان ایجاد کرده است

سجاد رستمی، در ادامه این نشست اظهار داشت: سازمان صمت یکی از اداراتی بود که بیشترین درگیری با کرونا را داشت زیرا که فعالیت‌هایی از قبیل تامین مواد مورد نیاز بازار، تهیه اقلام بهداشتی مورد نیاز و غیره بر عهده این سازمان است. تأمین الکل در روزهای آغازین ویروس کرونا کار سختی بود که بسیاری از کارخانه‌ها با تغییر خط تولید خود در تهیه این محلول به ما کمک کردند.

وی تصریح کرد: در ابتدای شیوع کرونا، چهارمحال و بختیاری تنها استانی بود که سایت پرتو‌دهی گاما داشت و همه ماسک‌های پارچه‌ای در این استان پرتودهی شده و به صورت کاملاً بهداشتی در اختیار مردم قرار گرفت.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: در این مدت میزان تولید ماسک و دستکش به بیش از حد نیاز رسید که مازاد تولید در استان‌های همجوار توزیع شد و همچنین امروز نیز تولید دستکش، بازار صادرات جدیدی را برای ما ایجاد کرده و به کشورهای ترکیه و عراق نیز صادر می‌شود. از ابتدای شیوع ویروس کرونا تا کنون 312 هزار تن مواد ضدعفونی‌کننده، هزار تن آب ژاول، 25 هزار لباس مخصوص پرستاران و 120 تن مایع دستشوئی در استان تولید شده است.

رستمی با اشاره به اینکه حتی ماشین آلات تولید ماسک پارچه‌ای نیز در همین استان تولید می‌شود، افزود: همچنین سه واحد تولیدی ماسک سه لایه در استان فعالیت می‌کنند.

وی در خصوص مرغ منجمد بیان کرد: 340 تن مرغ منجمد در استان ذخیره است اما اجازه و نحوه توزیع آن‌ها توسط تهران و بر اساس تاریخ مرغ‌ها صورت می پذیرد و استان‌ها دخالتی در نحوه توزیع ندارند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان با بیان اینکه گرانی مشکل عمده کشور است، خاطرنشان کرد: گرانفروشی مقوله‌ای قابل کنترل و بازرسی است لذا 40 گروه بازرسی در قالب 20 اکیپ و گاهی با همکاری سایر ادارات در قالب 30 اکیپ به صورت ماهانه در استان فعالیت می‌کنند که هر ماه 5 هزار بازرسی انجام و غالباً 20 الی 25 پرونده در ماه تشکیل  و به تعزیرات حکومتی منتقل می‌شود.

انتهای پیام/7540/ش

R7540/P/S6,54/CT7 بیشتر بخوانید... رزمایش "نهضت احسان و تعاون" در کاشان اجرا می‌شود نهضت "احسان و تعاون" برای کمک به نیازمندان در گیلان راه‌اندازی می‌شود‌ مرحله جدید رزمایش همدلی و احسان در کردستان برگزار شد قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... رزمایش "نهضت احسان و تعاون" در کاشان اجرا می‌شود نهضت "احسان و تعاون" برای کمک به نیازمندان در گیلان راه‌اندازی می‌شود‌ مرحله جدید رزمایش همدلی و احسان در کردستان برگزار شد پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ چگونه از خطر ابتلا به کووید-۱۹ در امان بمانیم+ پاسخ متخصص بیماری‌های عفونی ۲ نوبخت: همسان‌سازی حقوق بازنشستگان از اول مهر ماه اجرایی می‌شود / واریز پاداش بازنشستگان قبل از اتمام ماه آینده ۳ کل اراضی قله دماوند به نام دولت سنددار شد / یک سانتی متر از اراضی این منطقه وقف نیست ۴ گزارش ویدئویی | چرا جوانان ازدواج نمی‌کنند؟ ۵ گزارش میدانی خبرنگار تسنیم از آتش‌سوزی تانکرهای حمل سوخت در کرمانشاه به همراه جزئیات و علت حادثه +‌ فیلم ۶ وعده رئیس‌جمهور برای توسعه پتروشیمی خراسان منتفی شد/ تیم‌داری صنایع ‌معنایی ندارد+ فیلم ۷ قطب صنعتی ایران محروم از صنایع تبدیلی کشاورزی/ وقتی محصولات کشاورزی استان مرکزی دور‌ریز می‌شود+ فیلم ۸ حقوق مستمری بگیران تامین اجتماعی استان بوشهر ۵۰ تا ۸۰ درصد افزایش یافت مهمترین اخبار استانها ‌دادگاه سلطان جعل مدرک ایران| اظهار بی‌اطلاعی متهمان هلدینگ آفتاب از جرائم متهم ردیف اول/ کتمان حقایق پرونده از سوی متهمان‌ معاون وزیر بهداشت: مطلوب‌ترین ‌مدیریت را برای کنترل کرونا داشته‌ایم / ‌هدف‌ اصلی وزارت بهداشت ‌کاهش مرگ و میر است صدور رای متهمان اخلال در نظام اقتصادی در قم / متهم ردیف اول ساینا شیمی به ۳۰ سال حبس محکوم شد معاون وزیر نیرو: برای اجرای پروژه بن ـ بروجن مصر هستیم / پروژه تعطیل نیست مهمترین اخبار تسنیم امام خامنه‌ای: رفتار دولت نژادپرست آمریکا را محکوم و از حرکت مردم حمایت می‌کنیم دومین روز رزمایش پیامبر اعظم(ص) سپاه|حملات گسترده موشکی و پهپادی علیه اهداف در خلیج‌فارس/ شلیک موشک‌های بالستیک از عمق زمین فیلم شلیک موشک های بالستیک سپاه از زیر زمین منتشر شد وزیر بهداشت: می‌‌خواهیم الگوی جهانی برای زنده نگه داشتن یاد امام حسین (ع) ارائه کنیم گزارش| آشفته‌بازارِ اصلاح‌طلبان پیش از انتخابات ۱۴۰۰/ تلاش برای فرار از کارنامه دولت روحانی و مجلس دهم درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رزمایش همدلی و احسان نهضت احسان و تعاون مرحله دوم رزمایش اجرا می شود راه اندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۹۳۵۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگترین واحد تولید اسپری در تویسرکان ایجاد می‌شود

احمد شانیان با اشاره به مذاکرات نهایی انجام شده راه‌اندازی و افتتاح این واحد تولیدی در دهه تولید و تجارت گفت: با افتتاح مرحله نخست این طرح، همزمان مرحله دوم طرح نیز با اشتغال ۱۵۰ نفر کلنگ‌زنی و عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

او گفت: این واحد صنعتی با ظرفیت تولید بیش از ۴۰۰ نوع محصول یکی از بزرگترین خطوط تولید اسپری‌های بهداشتی و شیمیایی در کشور محسوب می‌شود.

شانیان گفت: این واحد در زمینی به مساحت ۱۰ هزار مترمربع در شهرک صنعتی فرسفج و در زمینه تولید و بسته‌بندی چسب، قوطی‌سازی اسپری، ضدیخ و روغن ترمز فعالیت خواهد داشت.

 

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • رتبه اول قم از لحاظ سرعت ساخت در نهضت ملی مسکن
  • بزرگترین واحد تولید اسپری در تویسرکان ایجاد می‌شود
  • وزیر تعاون: تمام دغدغه رئیس جمهور معیشت مردم است
  • وزیر تعاون: کارگر از منظر اسلام ابزار نیست
  • تورم نقطه به نقطه ایران در فروردین ماه به کانال ۲۹ رسید
  • نقدی شدن کالابرگ الکترونیکی باعث ایجاد تورم میشود
  • وزیر تعاون: تمام دغدغه رییس جمهور معیشت مردم است
  • مراقبت کنید طرح هادی درزمین‌های مرغوب کشاورزی و روستایی اجرا نشود
  • بیش از ۳ میلیون و۷۰۰ هزار کارگر بیمه‌شده زن هستند
  • تجلیل از نخبگان جامعه کار و تولید استان قزوین