Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@17:48:12 GMT

نماینده ایلام: مدیران متخصص و متعهد تقویت می شوند

تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۹۳۶۰۱

نماینده ایلام: مدیران متخصص و متعهد تقویت می شوند

سارا فلاحی روز چهارشنبه در جریان بازدید از پالایشگاه گاز ایلام با اشاره به اینکه مدیران در کنار تخصص و تعهد باید شان کارکنان را حفظ کنند، اظهار داشت: در این واحد صنعتی، روابط عمومی قوی و دیپلماسی مبتنی بر احترام برای مدیران، کارکنان و کارگران ایجاد شده که در چهره تک به تک آنان به خوبی دیده می شود.

وی افزود: مدیری که در کنار تجربه و تخصص برای کارکنان آرامش ایجاد می کند باید تقویت شود و اگر نقطه ضعفی دارد باید نمایندگان با استفاده از روش های مختلف آن را برطرف کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده حوزه شمالی استان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تلاش می شود مدیران بومی و کاردان در دستگاه های اجرایی استان تقویت شوند، ادامه داد: کار کردن در این مجموعه صنعتی برای افراد بومی از جمله متخصصان، کارمندان و کارگران یک فرصت طلایی است و فعالیت دیگر نیروهای تخصصی که خارج از استان در این مجموعه تلاش می کنند، قابل تقدیر است.

فلاحی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه تلاش می شود با رایزنی با شرکت ملی گاز ایران فاز یک پالایشگاه تکمیل شود، ابراز داشت: از این طریق فرصت های بیشتری برای استان و کشور ایجاد می شود.

وی با بیان اینکه تلاش می کنیم فاز دوم این پالایشگاه نیز راه اندازی شود، تاکید کرد: نیروهایی که در این پالایشگاه کار می کنند باید به لحاظ اقتصادی و معیشتی تامین شوند تا دغدغه دیگری نداشته باشند.

نماینده مردم ایلام، ایوان ،سیروان، چرداول ، هلیلان ، مهران و ملکشاهی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تلاش می شود نیروهای قراردادی تبدیل وضعیت شوند، اضافه کرد: کارگرانی که با پیمانکاران کار می کنند باید شأن آنها حفظ و مطالبات آنان به موقع پرداخت شود.

فلاحی یادآور شد: میزان تولید پالایشگاه گاز ایلام نسبت به سالهای گذشته، افزایش چشمگیری داشته است که انتظار می رود مسئولان آن در سال جهش تولید، برای تداوم و تحقق آن تلاش بیشتری کنند.

مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام نیز در این دیدار با اشاره به اینکه عملیات اجرایی این پالایشگاه سال ۸۲ شروع و سال ۸۶ به بهره برداری رسید، گفت: ظرفیت اسمی فاز اول ۶.۸ میلیون متر مکعب گاز بود که یکی از اهداف احداث آن تأمین پایدار گاز غرب کشور بوده است.

روح الله نوریان افزود: علیرغم اینکه ظرفیت تولید این شرکت به نسبت تولید سایر پالایشگاه های کشور پائین بود، بدلیل نقش بالانس کننده ای شبکه گاز کشور بخصوص در فصل زمستان برای شرکت ملی گاز ایران بسیار استراتژیک و با اهمیت بوده است.

وی به خصوصیات اصلی پالایشگاه گاز ایلام که با برخی پالایشگاه های کشور متفاوت است، اشاره و تاکید کرد: محصول محور بودن و تولید محصولات متنوع باعث شده که این مجموعه صنعتی در حوزه های مختلف به اقتصاد کشور کمک کند.

تحقق ۸۳ درصدی برنامه تولید گاز طبیعی در پالایشگاه ایلام

مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام با اشاره به اینکه سال گذشته یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون متر مکعب گاز طبیعی تعهد شرکت بوده که ۸۳ درصد آن محقق شده است، اظهار داشت: عدم تحقق ۱۰۰ درصدی در این حوزه بدلیل تعمیرات اساسی ۵۸ روزه و بخشی هم بدلیل نصب کلدباکس بوده است.

نوریان با اشاره به اینکه یکی از اقدامات شاخص که در سال ۹۸ انجام شد ، نصب کلدباکس و مبدل های حرارتی بوده است، اضافه کرد: با نصب آنها هم پایداری تولید محقق خواهد شد و هم کیفیت محصولات تضمین و باعث پائین آوردن مرکاپتان گاز تزریق شده به خط سراسری می شود.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته تعهد شرکت در تولید میعانات گازی ۹۳ درصد و گوگرد ۱۰۷ درصد محقق شده است، تصریح کرد: میزان تولید LPG بدلیل عدم راه اندازی پتروشیمی ایلام ۱۶ درصد تحقق یافته است.

افزایش ۳۶۰ درصدی تولید LPG در پالایشگاه گاز ایلام

مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام با اشاره به اینکه در سه ماهه اول سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته، رشد قابل توجهی در زمینه تولیدات محقق شد، گفت: میزان گاز تزریقی به خط سراسری ۲۰ درصد، میعانات گازی ۶ درصد، گوگرد ۲۱ درصد و LPG بیش از ۳۶۰ درصد افزایش یافته است.

نوریان با بیان اینکه در سال جاری برنامه های مدونی برای افزایش تولیدات و بازاریابی محصولات تولیدی در دست اقدام است، افزود: پیگیری و رفع مشکلات دمایی واحدهای آمین و بازیافت اتان، رفع مشکل ناپایداری نیروگاه‌ها و ارتقاء سیستم کنترل کمپرسورهای زیمنس و بویلرهای فشار پایین و راه‌اندازی واحد شیرین‌سازی اتان، از پروژه‌های مهم در حال پیگیری در راستای افزایش هرچه بیشتر کیفیت محصولات و کاهش توقفات ناخواسته‌ و هزینه‌های تولید، می‌باشد.

مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام در پایان ابراز امیدواری کرد که با راه‌اندازی کامل پتروشیمی ایلام در سال جاری و به تبع آن امکان پمپاژ و ارسال اتان، گاز مایع خام و میعانات به آن مجتمع، پالایشگاه گاز ایلام از لیست شرکت‌های آلاینده هوا خارج شود.

برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی شرکت ملی گاز ایران وزارت نفت استان ایلام گاز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی شرکت ملی گاز ایران وزارت نفت استان ایلام گاز مجلس شورای اسلامی شرکت ملی گاز ایران وزارت نفت استان ایلام گاز مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام پالایشگاه گاز ایلام راه اندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۹۳۶۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید ۱۹۶ میلیارد مترمکعب گاز شیرین در پالایشگاه‌های پارس جنوبی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت نفت، احمد باهوش بیان کرد: یکی از ارکان اصلی در تولید ۷۵ درصدی گاز و محصولات جانبی مجتمع گاز پارس جنوبی برای مصرف کشور، بهره‌مندی از توان و دانش ۱۲ هزار و ۵۰۰ نفر کارگر ارزشمند و خلاق در بزرگ‌ترین مجموعه تولید گاز کشور است.

وی به حجم تولید گاز شیرین و تزریق به خط سراسری در سال ۱۴۰۲ اشاره و تصریح کرد: پارسال بیش از ۲۲۵ میلیارد مترمکعب گاز طبیعی از سکوهای سرچاهی میدان مشترک پارس جنوبی دریافت کردیم که با استفاده از توان، دانش و نوآوری کارگران و متخصصان خط مقدم جبهه اقتصادی بیش از ۱۹۶ میلیارد و ۱۰۹ میلیون مترمکعب، شیرین‌سازی و به خطوط سراسری تزریق شد.

کد خبر 6089889 فاطمه صفری دهکردی

دیگر خبرها

  • تولید ۱۹۶ میلیارد مترمکعب گاز شیرین در پالایشگاه‌های پارس جنوبی
  • متعهد به خرید داخلی مرغ از مرغداران
  • روحیه عقیدتی میان نیروهای انقلابی تقویت شود
  • لزوم تقویت برنامه‌های فرهنگی و معنوی در بنیاد شهید استان ایلام
  • بازدید دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا از دستاوردهای پالایشگاه ستاره خلیج‌فارس
  • بهره‌مندی از عواید وقف به نفع تقویت اقتصاد دانش‌بنیان
  • بازدید سرلشکر رحیم صفوی از دستاوردهای پالایشگاه ستاره خلیج فارس
  • پیشنهاد به ژاوی: دستیار پپ را جای برادرت بیاور!
  • فروش بیش از ۵۵ هزار تن گوگرد در پالایشگاه گاز ایلام
  • تقویت ارتباط مدیران با مردم