Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون آموزش‌های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت گفت: مدیر مدرسه می‌تواند با برنامه‌ریزی منسجم و کارآمد دانش‌آموز اندیشمند و مهارت‌محور برای جامعه تربیت کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از رشت، محمد نیک‌پسند در مراسم تکریم و معارفه مدیران سابق و جدید دبیرستان دوره دوم دخترانه سمای دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت با اشاره به اینکه مدیران مدارس تأثیر چشمگیری در پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان دارند، اظهار کرد: مدیر مدرسه می‌تواند با برنامه‌ریزی منسجم و کارآمد دانش‌آموز ماهر، خلاق، اخلاق مدار، اندیشمند و مهارت محور برای جامعه تربیت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه مدیریت در مدرسه باید اثربخش باشد، تصریح کرد: باید در هر لحظه و همیشه مدیران مدارس سما به فکر فرصت‌های رشد و توسعه شغلی خود و معلمان و دبیران در ابعاد مختلف در حوزه‌های آموزشی، پرورشی، پژوهشی، فرهنگی و هنری و... باشند.

معاون آموزش‌های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت تغییر را نشانه بلوغ سازمانی و توانمندسازی مجموعه با فکر و اندیشه تازه دانست و عنوان کرد: شهلا بادپروا در طول چند سالی که در این واحد آموزشی فعالیت داشت، باعث تغییر نگاه شهروندان به مجموعه سما شد.

ویژگی‌های مدیر موفق چیست؟

کارشناس نظارت و ارزشیابی مدارس سما واحد رشت نیز با تشکر از مدیران مدارس سما که در طول سال تحصیلی نهایت تلاش و کوشش خود را به کار بردند تا خللی در روند آموزش مدارس در پی شیوع کرونا ایجاد نشود، گفت: خصوصیات بسیار مهمی ازجمله مؤمن، خلاق، متعهد، مدبر، منعطف، اهل فکر و آینده‌نگر، مشارکت پذیر و راهبر تربیتی در مدارس از ویژگی‌های یک مدیر موفق است.

فرامرز یزدانی با قدردانی از تلاش شهلا بادپروا در طول مسئولیت وی به‌عنوان مدیر دبیرستان دوره دوم دخترانه سمای واحد رشت و تبریک انتصاب فاطمه عدلی‌فر اضافه کرد: انتظار داریم تقسیم‌بندی وظایف مدیران و توزیع برخی از نقش‌های مدیران مدارس بین کارکنان مدرسه انجام گیرد تا کیفیت آموزشی و پرورشی مدرسه رشد و ارتقا یابد.

به گزارش آنا، در این جلسه حکم فاطمه عدلی‌فر که از سوی مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 شهرستان رشت صادر شده بود، قرائت و از سوی معاون آموزش‌های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی به وی اهدا شد.

انتهای پیام/4121/4062/

منبع: آنا

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی رشت مهارت محور دانشگاه آزاد اسلامی مدیران مدارس واحد رشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۹۳۷۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت به تحصیل ۶۰ هزار تارک تحصیل در کشور

نادر کریمی‌بیرانوند ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران در سنندج اظهار داشت: در اجرای طرح «شهید محمودوند» که در راستای شناسایی دانش آموزان بازمانده از تحصیل  اجرا می شود، سال گذشته ۶۰ هزار تارک و بازمانده از تحصیل به چرخه آموزش بازگشتند.

 مدیرکل حوزه متوسطه نظری وزارت آموزش و پرورش، مهارت‌آموزی دانش‌آموزان را یک عامل مهم در رشد ساحت اقتصادی و اشتغال عنوان کرد و گفت: تا وقتی که دانش‌آموزان مهارت ورود به بازار کار را کسب نکنند نمی‌توانند در این امر تاثیرگذار باشند.

وی با بیان اینکه مدارس شبانه‌روز اوقات فراغت خوبی برای دانش آموزان در خود دارد، بیان کرد: استان کردستان یک استان پیشرو در مهارت آموزی مدارس شبانه روز است و در همین راستا نمایشگاه طرح‌های خوداتکایی مدارس شبانه روز استان در محل نمایشگاه‌های دائمی از امروز برپا می‌شود.

کریمی بیرانوند از تصویب آیین‌نامه مهارت‌آموزی برای دانش‌آموزان متوسطه خبر داد و افزود: در ساختار آموزشی نیز تغییراتی داده شده و ساعات درسی مهارت آموزش داده خواهد شد.

مدیرکل حوزه متوسطه نظری وزارت آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: در این اقدام دانش‌آموزان دوره متوسطه دوم در طول سه سال تحصیلی خود ۳۰۰ ساعت مهارت‌آموزی را در قالب درس‌های خود می‌گذرانند. 

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • آغاز طرح آموزش شنا به دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد
  • بازگشت به تحصیل ۶۰ هزار تارک تحصیل در کشور
  • ۳۴۰ هزار دانش‌آموز در آزمون مدارس سمپادونمونه دولتی رقابت می‌کنند
  • آموزش ۳۰۰ ساعت مهارت‌آموزی به دانش‌آموزان متوسطه نظری
  • اجتماع دختران دانش آموز در حرم حضرت معصومه (س)
  • تجمع حافظان نور در حرم حضرت معصومه (س)
  • آموزش مهارت تیراندازی به ۱۰ هزار دانش آموز قزوینی
  • آموزش شنا به ۴ هزار دانش‌آموز ابتدایی کهگیلویه و بویراحمد
  • اجرای طرح شنا برای ۴ هزار دانش‌آموز ابتدایی کهگیلویه و بویراحمد
  • ایران قوی با مدرسه قوی ساخته می‌شود