Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-05-02@06:41:40 GMT

اخبار مشروح ۱۳ چهارشنبه، ۸ مرداد ۹۹

تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۹۴۱۹۱

سخنان رئیس جمهور درباره کالاهای اساسی به وفور در اختیار مردم، زنگ خطر آمار‌های کرونایی، جان باختن هزار و ۵۱۳ هموطن، فقط در یک هفته گذشته، برخی همچنان؛ بی توجه، مهمترین عناوین اخبار مشروح ۱۳ امروزاست. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، کالا‌های اساسی به وفور در اختیار مردم است، البته قیمت کالا‌ها باید مناسب شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تاکید رئیس جمهور است در جلسه‌ی هیئت دولت، به همه دستگاه‌ها، به ویژه وزارت صمت و دادگستری. آقای روحانی این دو وزارتخانه را، مامور تشدید نظارت‌ها بر بازار کرد.   رئیس جمهور همچنین، با اشاره به اوضاع اقتصادی کشور، روند تولید و صادرات را با وجود فشار‌های دشمن خوب ارزیابی کرد. آقای روحانی همچنین گفت: در ۱۰ روز گذشته، صادرکنندگان دو و نیم میلیارد دلار ارز، به سامانه نیما برگردانده‌اند.   رئیس جمهور همچنین از مردم خواست، مراسم‌های مذهبی پیش رو، دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کنند.   آقای روحانی، در بخش دیگری از سخنانش، مزاحمت جنگنده‌های آمریکایی علیه هواپیمای مسافری ایران را تروریسم هوایی توصیف کرد و از ایکائو، شورای امنیت و کشور‌ها خواست، با این اقدام آمریکا مقابله کنند.   در هفت روز گذشته متاسفانه هزار و ۵۱۳ هموطن ایرانی، بر اثر حمله ویروس وحشی کرونا جان داده اند.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   *رئیس سازمان تبلیغات اسلامی به همراه جمعی از مداحان اهل بیت، امروز دیداری داشتند با وزیر و معاونان وزارت بهداشت. موضوع این دیدار، آخرین هماهنگی‌ها بود درباره‌ی چگونگی برگزاری عزاداری‌های محرم، با رعایت پروتکل‌های بهداشتی.

*دکتر نمکی، با اشاره به آمیختگی فرهنگ ایرانیان با عرض ارادات به اهل بیت علیهم اسلام، به ویژه سید و سالر شهیدان، حضرت اباعبدالله الحسین، گفت: امسال باید باوجود ویروس کرونا مراسم‌های اهل بیت (ع) با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی برگزار شود و ما یاد امام حسین (ع) را از همه گلدسته‌ها و مناره‌ها فریاد می‌زنیم.

حجت السلام و المسلمین قمی، رئیس سازمان تبلیغات هم، ضمن خسته نباشید به کادر درمان تاکید کرد: عاشقان مکتب حسینی، تمام تلاش خود را برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی، به کار خواهند بست.

* آغاز مرحله دوم نهضت سراسری کمک مومنانه.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
*دیوان عدالت اداری باید پناهگاه سازمان اداری و بخش‌های نظارتی کشور باشد. رئیس قوه قضائیه در نشست هم اندیشی با هیئت دیوان عدالت اداری تاکید کرد: هیچ کسی در هیچ جایگاهی حق تعرض به حقوق مردم را ندارد و مُرِّ قانون باید اجرا شود.

*نمایش توانمندی‌های گسترده نیرو‌های هوافضای سپاه در مقابله با تهدیدات دشمن فرضی در دومین روز رزمایش پیامبر اعظم (ص). در این مرحله از رزمایش، موشک‌های بالستیک از اعماق زمین و کاملاً استتار شده شلیک شدند. این دستاورد مهم می‌تواند سازمان‌های اطلاعاتی دشمن را در رویارویی احتمالی با چالش‌های جدی روبرو کند. پهپاد‌های نیروی هوافضای سپاه نیز با حمله به ناو هواپیمابر شبیه‌سازی شده دشمن، پل فرماندهی ناو را هدف قرار دادند.   هواپیما‌های سوخو ۲۲ سپاه هم، با بمب‌های بالدار به اهداف از پیش تعیین شده در جزایر فارور حمله کردند. انهدام اهداف دشمن فرضی در ابعاد بسیار کوچکتر از اندازه واقعی، با انواع بمب‌های هوشمند از دیگر بخش‌های این مرحله از رزمایش بود. هجوم پهپاد‌های شاهد ۱۸۱، مهاجر و باور به سمت دشمن فرضی وانهدام مواضع از پیش تعیین شده با موفقیت انجام شد. عملیات موشکی سطح به سطح شناوری، ساحل به دریا، آتش سنگین توپخانه و ادوات و عملیات مین ریزی مراحل دیگر دومین روز رزمایش پیامبر اعظم ۱۴ بود. مرحله نهایی رزمایش پیامبر اعظم ۱۴ سپاه در خلیج فارس و تنگه هرمز برگزار می‌شود.


*ضد عفونی حوزه های آزمون دکتری   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
* افزایش ۹ درصدی خرید تضمینی گندم در کشور   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
*با امضای تفاهم نامه‌ای مقرر شد، سازمان اموال تملیکی، کالا‌هایی را به کمیته امداد امام خمینی (ره) اهدا کند.

* درگذشت دکتر بدرالزمان قریب   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
*وزیر خارجه چین آمریکا را بزرگترین ویرانگر نظم بین المللی دانست.
"وانگ یی" در گفت و گوی تلفنی با «ژان-ایو لودریان» وزیر خارجه فرانسه گفت: آمریکا مقابل جامعه بین المللی ایستاده. "وانگ یی " هشدار داد: اقدامات تحریک آمیز واشنگتن ممکن است به تقابل با پکن منجر شود. وزیر خارجه چین تاکید کرد: پکن مصمم است به اقدامات ناقض حقوق و منافع مشروعش، پاسخ متقابل بدهد. "وانگ یی " گفت: جامعه جهانی باید در مقابل هرگونه اقدام یکجانبه یا تلاش سلطه طلبانه مقاومت کند.

در پی جنگ کنسولگری‌ها که آمریکا آغاز گرش بود، روابط پکن- واشنگتن پر تنش شده است. پیش از آن نیز مداخلات آمریکا در موضوع هنگ کنگ و دریای جنوبی چین، با اعتراض گسترده پکن همراه بود.

* هشدار گریفیتس درباره نفتکش‌های توقیف شده   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
*اوکراین بزرگترین بازارسیاه اسلحه در قاره سبز است. قاچاق سلاح این کشور را در رتبه نا امن‌ترین کشور اروپایی قرار داده.

*اوج گرمای مرداد در استان بوشهر به «قَلبُ‌الاَسَد» معروف است.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی برچسب ها: اخبار مشروح ، 13 ، عناوین

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: اخبار مشروح عناوین کد ویدیو دانلود فیلم اصلی رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۹۴۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس جمهور در جشنواره ملی امتنان از کارگران گروه‌های کار و واحدهای نمونه: دشمن در عرصه های مختلف ناکام مانده است

به گزارش قدس آنلاین، آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور کشورمان در جشنواره ملی امتنان از کارگران گروه‌های کار و واحدهای نمونه که صبح امروز برگزار شد گفت: تولیدات کارگران عزیز ما علی رغم همه تهدیدها و تحریم‌ها برای کشور نقش آفرین است.

وی‌افزود: همان طور که رهبری بر آن تاکید فرمودند، تلاش‌ها و اقدامات کارگران ما باید امید آفرین باشد و همان طور که در شعار امروز این جشنواره آمده است، «ما پای کار ایران هستیم» و این شعار نشان از روحیه جهادی و ارزشمند کارگران، مدیران و کارفرمایان ماست.

رئیس جمهور اظهار کرد: دشمن در عرصه های مختلف ناکام مانده است و در عرصه اقتصادی هم ناکام خواهد ماند و تلاش و فعالیت‌های کارگران ایرانی به عنوان محور همه تلاش‌ها در عرصه تولید محسوب می شود و نقش کارگران در آن بی بدیل است، لذا باید همه حمایت‌های حقوقی، مالی و اجتماعی از کار و کارگر صورت بگیرد.

در حال تکمیل است... .

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • سردار رادان در باره طرح حجاب: ما به خواست رئیس جمهور ،رئیس دستگاه قضا،وزیر کشور وارد این صحنه شدیم
  • سردار رادان: آرام و قرار نداریم | برای عفت اسلامی درنگ نخواهیم کرد
  • برهنگی یکی از دسیسه‌های اساسی دشمن برای نابود کردن خانواده‌ها
  • آغاز اعزام راهیان نور غرب از اول مرداد
  • اعزام راهیان نور غرب از اول مرداد آغاز می‌شود
  • رییسی: دشمن در عرصه‌های مختلف ناکام مانده است
  • دشمن در عرصه‌های مختلف ناکام مانده است
  • رئیس جمهور در جشنواره ملی امتنان از کارگران گروه‌های کار و واحدهای نمونه: دشمن در عرصه های مختلف ناکام مانده است
  • دشمن در عرصه های مختلف ناکام مانده است
  • جزئیات اولین آزمون دکتری حرفه‌ای فیزیوتراپی ۱۴۰۳