Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

به گزارش نامه نیوز، اما بنابر پیش‌بینی‌های این گزارش، امسال تعداد کل گوشی‌های هوشمند  5Gتولیدشده از مرز ۲۰۰ میلیون دستگاه عبور خواهد کرد. گزارش TrendForce همچنین به طور خاص اعلام می‌کند که تا پایان سال جاری میلادی، ۲۳۵ میلیون گوشی 5G در بازار خواهد بود که ضریب نفوذ این فناوری را به ۱۸.۹ درصد افزایش می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خرید تلویزیون هوشمند شیائومی 65 اینچی 17.400.000 تومان رایگان شد؛ انسان های نخستین و هزاران انیمیشن رایگان وزن کمتر,زندگی بهتر,طول عمر بیشتر ++مشاوره رایگان ایمپلنت در یک روز ، دندان از دست رفته خود را یکروزه جایگزین کنید     خرید تلویزیون هوشمند شیائومی 65 اینچی 17.400.000 تومان رایگان شد؛ انسان های نخستین و هزاران انیمیشن رایگان وزن کمتر,زندگی بهتر,طول عمر بیشتر ++مشاوره رایگان ایمپلنت در یک روز ، دندان از دست رفته خود را یکروزه جایگزین کنید

جدول فوق پیش‌بینی بزرگترین تولیدکنندگان گوشی 5G را تا انتهای سال جاری میلادی نمایش می‌دهد. شرکت هوآوی با تخمین تولید ۷۴ میلیون گوشی هوشمند 5G تا پایان امسال، جایگاه برتر این لیست را از آن خود کرده است و بازار وسیع چین نیز نقش مهمی در این ماجرا دارد.

بر اساس گزارش موسسه TrendForce، اپل با تولید ۷۰ میلیون گوشی 5G تا پایان سال، بعد از هوآوی و در جایگاه دوم این لیست قرار خواهد داشت. این موسسه معتقد است فروش اپل می‌تواند کمتر از این مقدار باشد، چرا که مطابق روال عادی اپل در قیمت‌گذاری، این شرکت قیمت‌های بالایی را برای گوشی‌های خود در نظر خواهد گرفت. استفاده از فناوری 5G به خودی خود، هزینه‌های تولید گوشی‌های هوشمند را افزایش خواهد داد و اگر اپل تصمیم بگیرد این هزینه‌ها را به‌طور مستقیم در قیمت سری گوشی‌های آیفون 12 لحاظ کند، ممکن است تمایل مصرف‌کنندگان به خرید این دستگاه‌ها کمتر شود و این اتفاق، تاثیر منفی روی فروش سری آیفون 12 خواهد گذاشت.

سامسونگ در لیست پیش‌بینی موسسه TrendForce در جایگاه سوم قرار گرفته است. سامسونگ قرار است تا پایان سال ۲۰۲۰ میلادی ۲۵ میلیون دستگاه گوشی هوشمند 5G تولید کند. این حجم از تولید در مقایسه با اعداد اعلام‌شده برای هوآوی و اپل، بسیار کم است. اگرچه قابل انکار نیست که سامسونگ هم‌چنان سهمی پایدار از بازار خواهد داشت تا در میدان رقابت باقی بماند.

برندهای دیگری که در این لیست دیده می‌شوند، شرکت‌های چینی ویوو (Vivo)، اپو (متشکل از وان‌پلاس (OnePlus)، اپو (OPPO) و ریلمی (Realme)) و شیائومی (Xiaomi) هستند. این برندها همواره زیر سایه‌ هوآوی قرار می‌گیرند و شانس زیادی در بازار چین برای آنها نمی‌توان متصور شد، به همین دلیل تمرکز خود را روی بازارهای خارجی (بیرون از چین) قرار داده تا تولید سالانه‌شان را در حد قابل قبولی نگه دارند. انتظار می‌رود که امسال شرکت ویوو ۲۱ میلیون گوشی هوشمند 5G عرضه کند و اپو و شیائومی به ترتیب ۲۰ و ۱۹ میلیون دستگاه گوشی 5G روانه‌ بازار کنند.

 

 

 

منبع: فردا

کلیدواژه: هوآوی قیمت گوشی هوآوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۹۴۲۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پالایشگاه آبادان که در دولت گذشته قرار بود رایگان واگذار شود، به سوددهی رسید

وزیر نفت درباره حجم سوددهی پالایشگاه آبادان و روند توسعه آن، همچنین افزایش تولیدات مجتمع‌های پتروشیمی به رئیس‌جمهوری و هیئت وزیران گزارش داد.

به گزارش شانا به‌نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست‌جمهوری، جواد اوجی بعدازظهر امروز (یکشنبه، ۱۶ اردیبهشت) در نشست هیئت دولت در گزارشی از فعالیت‌های پالایشگاه آبادان، با اشاره به اینکه در سال ۱۳۹۴ وزیر نفت وقت با اعلام زیان‌ده بودن این پالایشگاه گفته بود، دولت حاضر است آن را رایگان واگذار کند، گفت: با اقدام‌هایی که در دولت مردمی با تکیه بر توان سازندگان، متخصصان و پیمانکاران داخلی و به بهره‌برداری رساندن فاز دوم این پالایشگاه انجام شد، پالایشگاه آبادان امروز یکی از سودده‌ترین واحدهای تولیدی است که پارسال ۱۲ همت سودآوری داشته است.

وی با اشاره به رسیدن تولید بنزین در این پالایشگاه از روزانه ۸ میلیون لیتر در ابتدای دولت سیزدهم به ۱۵ میلیون لیتر در روز، تولید گازوئیل از روزانه ۱۵ میلیون لیتر به ۱۹ میلیون لیتر و کسب رتبه نخست صادرات در بورس کالا و انرژی در سال ۱۴۰۲، تصریح کرد: تا ۲ ماه آینده واحد هیدروکراکر این پالایشگاه نیز به بهره‌برداری می‌رسد و مابه‌ازای ارزی تولید گازوئیل یورو ۵ آن ۳ میلیون یورو دیگر افزایش خواهد یافت.

وزیر نفت همچنین با اشاره به افزایش ۲۱۰ هزار بشکه‌ای تولیدات و تأمین خوراک مجتمع‌های پتروشیمی تبریز، شازند، بندرامام، بوعلی و رازی، افزود: در طول فعالیت دولت سیزدهم، تعداد محصولات تولیدی این پالایشگاه از ۲۱ محصول در سال ۱۴۰۰ به ۳۴ محصول رسیده و با اقدام‌های انجام‌شده تنها در سال گذشته، ۱۳۰۰ فرصت شغلی ثابت و غیرثابت در این مجتمع ایجاد شد که امسال نیز ۶۰۰ نفر به نیروهای شاغل در پالایشگاه افزوده می‌شود و حداقل هزار نفر نیز در پیمانکاری‌های توسعه فاز ۳ آن مشغول فعالیت خواهند شد.

دیگر خبرها

  • آمار واقعی مبنای مدیریت هوشمند بازار محصولات کشاورزی است
  • آیا استفاده از گوشی‌های هوشمند نوجوانان را افسرده می‌کند؟
  • هواوی مخفیانه از مسابقات تحقیقاتی در آمریکا حمایت مالی می‌کند
  • ارزیابی گوشی‌های وارداتی و تولید داخل از نظر میزان تشعشع
  • بررسی دقیق گوشی‌های وارداتی و تولید داخل از نظر میزان تشعشع
  • جدیدترین نسل موبایل رونمایی شد؛ بازگشت به «ماربازی» بدون اینترنت! (+عکس)
  • پالایشگاه آبادان که در دولت گذشته قرار بود رایگان واگذار شود، به سوددهی رسید
  • قیمت گوشی امروز 16 اردیبهشت 1403
  • تولید برچسب هوشمند برای پایش سلامت مواد غذایی دریایی
  • ساخت آجر‌های هوشمند انرژی با استفاده از پسماند