Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الله فیروزی، سخنگوی کمیسیون صنایع در گفتگو با «نماینده» دربارۀ ویژگی های لازم برای تصدی وزیر پیشنهادی صمت اظهار داشت: در هیچ یک از وزارتخانه ها فرصت آزمون و خطا برای مدیران را نداریم باید مدیرانی باشند که بر کار اشراف کافی داشته باشند و بتوانند وزارتخانه را به خوبی مدیریت کنند.

نماینده فسا در تشریح وضعیت فعلی اداره این وزارت خانه  گفت: وزارت صمت چون اکنون وزیر ندارد با سرپرست اداره می شود به لحاظ قانونی وزارت خانه بیش از ۳ ماه، نمی توان بدون وزیر بماند بعد از مهلت مقرر دخل و تصرف های سرپرست غیر قانونی و تبعات قانونی به دنبال دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به رو به اتمام بودن زمان تصدی سرپرست گفت: در چند روزی که به پایان تصدی حسین مدرس خیابانی مانده است، دولت هر چه زودتر باید وزیر پیشنهادی را به مجلس معرفی کند که مجلس فرصت کافی را برای طرح در کمیسیون صنایع و معادن و سپس صحن علنی مجلس وجود داشته باشد.

فیروزی درمورد اهمیت نقش وزیر صمت در زندگی مردم گفت: در شرایط فعلی بیشتر موضوعات اثر گذار زندگی و معیشت مردم از جمله بحث تولید، جهش تولید، کنترل بازار به وزارت صنایع مربوط می شود؛ برهمین اساس جایگاه وزارت صمت ضمن اینکه حاصل تجمیع چند وزارت خانه است و جایگاه ویژه ای در بین وزارت خانه ها دارد در شرایط فعلی اهمیت آن دو چندان می شود.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون صنایع افزود: هرچه سریعتر باید وزیر پیشنهادی معرفی شود زیرا علاوه بر اینکه روال قانونی باید رعایت شود، مصلحت نیست وزارت خانه ای به این گستردگی توسط سرپرست اداره شود.

فیروزی درباره خصوصیات و ویژگی های وزیر انتخابی گفت: وزیری که توسط دولت محترم معرفی می شود باید حتما در حوزه های مرتبط با وزارت خانه از جمله: صنایع، معادن، آی سی تی، بازرگانی، صادرات و واردات و ...  کار کرده و آشنایی کامل و کافی داشته باشد،

این نماینده مجلس یازدهم با بیان اینکه گزینه پیشنهادی دولت باید تحصیلات مرتبط و تجربه کار در این وزارت خانه داشته باشد، تصریح کرد: شخصی پیشنهاد شود که وزارت خانه را بشناسد چون فرصتی از عمر دولت باقی نمانده است و وزیری که معرفی می شود باید که  ساختار، ماموریت ها، بازار، صادرات و واردات را پیش از این تجربه کرده باشد.

منبع: نماینده

کلیدواژه: سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن وزارت صمت وزیر پیشنهادی وزارت خانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namayande.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نماینده» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۹۴۵۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جعفرزاده ایمن‌آبادی: هر کسی به جز قالیباف رئیس مجلس‬⁩ شود کشور شفاف‌تر اداره می‌شود

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی، نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:

‏با نزدیک شدن به تشکیل ⁧‫#مجلس_۱۲‬⁩ دو مجموعه زیر نظر مجلس ( ⁧‫#مرکز_پژوهشها‬⁩ و ⁧‫#دیوان_محاسبات‬⁩ ) احساس آزادگی بیشتری کرده و گزارشات متنوع و کارشناسی واقعی از عملکرد ⁧‫#دولت_تردمیلی_۱۳‬⁩ ارائه کرده اند. اینجانب نیز از بخشی از آنها، در مصاحبه هایم استفاده کرده ام که دولت را عصبانی کرده.

‏این گزارشات که کماکان با ملاحظاتی تهیه شده بخشی از ⁧‫#واقعیت_عینی_جامعه‬⁩ و ⁧‫#سفره_های_کوچک_شده_مردم‬⁩ و بیانگر ضعف شدید دولت در اجرا و خلاف گویی های دولت و عدم صداقتشان با مردم است ‏نتیجه میگیریم: هر کسی به جز ⁧‫#قالی_باف‬⁩ ⁧‫#رییس_مجلس‬⁩ شود کشور شفاف تر اداره میشود.

27211

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902759

دیگر خبرها

  • ثبت ۳ هزار و ۵۰۰ قهرمان پیشنهادی از سوی مخاطبان در کردستان
  • برکناری رییس هیات ژیمناستیک اصفهان در آستانه انتخابات/ نکویی: وزارت ورزش شفاف‌سازی کند
  • عضو روحانیت مبارز: بَرج‌مان از خرج‌مان بیشتر است
  • جعفرزاده: هر کسی به جز قالیباف رئیس مجلس‬⁩ شود کشور شفاف‌تر اداره می‌شود
  • جعفرزاده ایمن‌آبادی: هر کسی به جز قالیباف رئیس مجلس‬⁩ شود کشور شفاف‌تر اداره می‌شود
  • انتقادات عجیب روحانی معروف از سبک زندگی مردم | همه‌تان باید کار کنید | حق ندارید همه چیز را گردن دولت بیاندازید!
  • سیدرضا اکرمی: امروز بَرج‌مان از خرج‌مان بیشتر است/ چطور برای افغان‌ها کار هست، برای ایرانی کار نیست؟
  • چطور برای افغان‌ها کار هست، برای ایرانی‌ها کار نیست؟!
  • مولد سازی در گناوه باید با در نظر گرفتن مصلحت شهر باشد
  • آمادگی وزارت کشور برای برگزاری انتخابات تمام الکترونیکی