Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@09:04:27 GMT

جذب نمایندگی فعال برای خدمات اینترنت TD-LTE

تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۹۴۶۱۳

جذب نمایندگی فعال برای خدمات اینترنت TD-LTE

اینک در نظر داریم با جذب نمایندگان فعال در این زمینه بتوانیم فرصت بهره‌مندی از اینترنت TD-LTE را در سراسر کشور در اختیار کاربران قرار دهیم. با داشتن سابقه چندین ساله در این زمینه و البته بهره‌مندی از افراد کاردان و مهارت دیده، مفتخریم که توانسته‌ایم خدمات مشتری‌پسند را در اختیار کاربران قرار دهیم.

به گزارش ایسنا، بنابراعلام وینکس، در ادامه در نظر داریم که شرایط و البته مزایای کلی اعطا و جذب نمایندگی فعال برای خدمات اینترنت TD-LTE را به‌طورکلی مورد بررسی قرار دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اعطای نمایندگی اینترنت TD-LTE

در صورت داشتن شرایط لازم می‌توانید همین حالا به‌منظور دریافت نمایندگی اینترنت پر سرعت با ما در تماس باشید. اطلاعات و راهنمایی‌های جزئی نیز توسط همکاران بخش فروش در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در نظر داریم با جذب نمایندگان فعال در این زمینه بتوانیم فرصت بهره‌مندی از اینترنت TD-LTE را در سراسر کشور در اختیار کاربران قرار دهیم. ما با داشتن سابقه چندین ساله در این زمینه و البته بهره‌مندی از افراد کاردان و مهارت دیده، مفتخریم که توانسته‌ایم خدمات مشتری‌پسند را در اختیار کاربران قرار دهیم.

با اعطای نمایندگی به افراد فعال و البته علاقه‌مند در این زمینه، سود دوطرفه نصیب شما و ما خواهد شد و در این راستا نیز هموطنان عزیزمان قادر خواهند بود در هر نقطه‌ای از کشور از خدمات اینترنت پرسرعت بهره‌مند شوند.

شرایط و ضوابط ویژه‌ای برای جذب نیروی فعال در این مورد در نظر گرفته‌ شده است و به‌منظور ارائه شرایط مطلوب نیز سعی کرده‌ایم انگیزه کافی برای افراد علاقه‌مند فراهم کنیم.

شرایط ویژه‌ای برای جذب نمایندگی خدمات اینترنت پرسرعت در نظر داریم که توسط همکاران در اختیار شما قرارداده خواهد شد که با رعایت آنها یک همکاری فوق‌العاده را تجربه خواهیم نمود.

Figure ۱ اینترنت TD-LTE

مزایای جذب نمایندگی خدمات اینترنت TD-LTE

بهره‌مندی از فرصت نمایندگی خدمات اینترنت TD-LTE دارای مزایای ویژه‌ای است که ازجمله مهم‌ترین آنها:

. ارائه پورسانت در هر ثبت‌نام جدید، تمدید سرویس و خرید حجم اضافی 

. قیمت و مزایای رقابتی

. ارائه خدمات باکیفیت در قالب پشتیبانی ۲۴*۷

را در اولویت قرارداد. در صورتی‌ که عامل فروش در هر فصل، بیش از ۳۰۰ مودم و سرویس را فعال‌سازی نماید، پاداش جداگانه‌ای به وی تعلق خواهد گرفت.

این پاداش می‌تواند به‌صورت نقدی، افزایش درصد سهم درآمدی در فصل بعد، مودم و سرویس رایگان و ... در نظر گرفته شود. هر چه در این زمینه فعال باشید، از مزایای این همکاری بیشتر استفاده خواهید کرد.

اینترنت TD-LTE به‌عنوان یکی از مناسب‌ترین اینترنت‌های بکار رفته در مؤسسات، سازمان‌ها، شرکت‌ها و منازل مسکونی بوده و به همین خاطر، از توجه بالایی بین مخاطبان برخوردار است.

این نوع از اینترنت پرسرعت توانسته است با ارائه دسترسی مطلوب، مزایای ویژه‎ای به همراه داشته باشد. پیش‎بینی می‎شود که کاربرانی که درصدد استفاده از اینترنت پرسرعت می‎باشند با گذر زمان افزایش خواهند یافت. تردیدی نیست که این قرارداد دوطرفه به نفع و سود شما خواهد شد.

در صورتی‌ که شما به‌عنوان یکی از فعالان در زمینه خدمت اینترنتی هستید، می‎توانید به‌راحتی با افزودن این مورد نیز به سود مطلوبی برسید. نمایندگی برای همه افرادی که شرایط لازم را دارند، قابل اعطاست. هدف ما، ایجاد شرایط بهینه برای استفاده از اینترنت پرسرعت در کل کشور و البته اشتغال‌زایی می‌باشد.

خوشحالیم که توانسته‌ایم با یک تیم کاردان و البته فعال در این زمینه، شرایط استفاده از اینترنت مطلوب را گسترش دهیم. همین اکنون با ما برای کسب اطلاعات بیشتر در تماس باشید. (شماره تلفن: ۰۲۱۹۳۱۱۰۰۰۰ داخلی‌های ۱۰۴ و ۱۰۷ و یا ارسال درخواست به آدرس sale@wenex.ir)

Figure ۲ خدمات اینترنت TD-LTE

باید و نبایدهایی در مورد جذب نمایندگی خدمات اینترنت TD-LTE

اینترنت نقش وسیعی در زندگی ما دارد، بدون وجود آن، امروزه زندگی به‌طور کامل با اختلال روبرو خواهد شد ولی سؤال این است که بهترین اینترنت کدام است؟ عدم وجود ارتباط مطلوب با اینترنت موجود، مانع ارتباط مطلوب خواهد بود. با استفاده از اینترنت TD-LTE می‌توان به همه مشکلات در رابطه با اینترنت کم‌سرعت پایان داد.

در نظر داریم با جذب نمایندگان فعال در این زمینه، فرصت مطلوبی برای استفاده از این اینترنت پرسرعت را در سراسر کشور فراهم کنیم.

شما می‌توانید یکی از نمایندگان خدمات اینترنت پرسرعت باشید؛ برای این منظور، با کسب اطلاعات لازم همین‌اکنون اقدام کنید (شماره تلفن: ۰۲۱۹۳۱۱۰۰۰۰ داخلی‌های ۱۰۴ و ۱۰۷ و یا ارسال درخواست به آدرس sale@wenex.ir). خط‌مشی‌های مطلوبی را برای ارائه مزیت بیشتر در اختیار کاربران قرارداده‌ایم.

راه‌اندازی آسان و البته سرعت‌بالای این نوع از خدمات اینترنتی توانسته در مدت‌زمان بسیار کوتاه، توجه افراد زیادی را به خود جلب کند و همین دلیل، درخواست کاربران را افزایش داده است.

شما با دریافت نمایندگی خدمات اینترنت می‌توانید به‌راحتی کسب‌وکار مطلوبی داشته باشید، اگر بتوانید راه‌های برقراری ارتباط کافی با مشتریان و معرفی محصول را بدانید، سود کافی به دست خواهید آورید.

Figure ۳ اعطای نمایندگی برای اینترنت TD-LTE

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اینترنت TD LTE خدمات اینترنتی اینترنت پرسرعت استفاده از اینترنت خدمات اینترنت TD LTE فعال در این زمینه اینترنت پرسرعت جذب نمایندگی نظر داریم بهره مندی خواهد شد ویژه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۹۴۶۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌ بهره‌برداری از ۳۶ پروژه عمرانی سلامت‌محور در فارس

سید ابوالفضل هاشمی اصل ضمن گرامیداشت هفته سلامت با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در زمینه «جهاد تبیین»، این ایام را فرصتی مناسب در راستای معرفی دستاورد‌های حوزه سلامت دانست.

او با اعلام آمادگی افتتاح ۳۶ پروژه بهداشتی، درمانی، به متراژ ۱۱ هزار و ۱۳۰ متر مربع با اعتبار بالغ بر ۲۸۰ میلیارد تومان در هفته سلامت امسال گفت: رفع چالش‌های پروژه‌های عمرانی سلامت‌محور، از مهم‌ترین دغدغه‌های مسئولان دانشگاه است که با هدف توسعه زمینه‌های دسترسی عمومی به خدمات این حوزه به صورت ویژه در حال پیگیری است.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به نقش تاثیرگذار توسعه، ارتقا و نوسازی زیرساخت‌های حوزه بهداشت و درمان در ارائه هر چه بهتر خدمات بهداشتی درمانی به مراجعان گفت: امید است با بهره‌برداری از این پروژه‌ها در هفته سلامت، بتوانیم گام‌های موثری در پیشبرد اهداف حوزه سلامت فارس برداریم.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • خدمات فنی و مهندسی متخصصان ایرانی ماندگار است
  • ‌ بهره‌برداری از ۳۶ پروژه عمرانی سلامت‌محور در فارس
  • خلیل آباد کمترین واحد صنفی بدون پروانه را دارد
  • دیپلماسی فعال انرژی بسترساز بهبود شرایط اقتصادی است/ صدور خدمات فنی و مهندسی به دیگر کشور‌ها اهمیت دارد
  • افتتاح ۲ طرح بهداشتی در جوین
  • کارگروه تخصصی روابط بانکی ایران و آفریقا تشکیل شد
  • طب ایرانی می تواند زمینه توریسم درمانی به کشور باشد
  • شناسایی ۳۰۰ تارنمای فعال در زمینه فروش سوالات کنکور
  • شناسایی ۳۰۰ تارنمای فعال در زمینه تبلیغ فروش سوالات کنکور/ ۲۰ نفر دستگیر شدند
  • بازداشت ۲۰ نفر از مدعیان فروش سوالات کنکوری + جزئیات | شناسایی ۳۰۰ فقره تارنمای فعال در این زمینه