Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@16:41:42 GMT

منکر کمبودها نیستم اما شما روی قهرمانی تمرکز کنید

تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۹۴۶۵۸

منکر کمبودها نیستم اما شما روی قهرمانی تمرکز کنید

دبیرکل فدراسیون فوتبال به بازیکنان تیم ملی فوتسال گفت که با وجود مشکلات مالی، آنها باید روی کسب قهرمانی دیگر تمرکز کنند.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مهدی محمدنبی با حضور در تمرین تیم ملی فوتسال کشورمان، خطاب به ملی‌پوشان گفت: امروز (چهارشنبه) در تمرین شما حاضر شدم تا به شما و کادر فنی زحمتکش تیم، خسته نباشید بگویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
بی‌تردید هر اقدامی که فدراسیون در توانش باشد، از تیم شما دریغ نخواهد کرد. البته اقدامات خوبی مانند احداث خانه فوتسال در مرکز ملی فوتبال انجام شده است. این مجموعه به تیم‌های ملی فوتسال اختصاص دارد و نشان از اهمیت بسیار زیاد تیم پُرافتخار فوتسال کشورمان دارد.

وی‌ ادامه داد: با همه تحریم‌های ظالمانه‌ای که وجود دارد، آسایش در کشور برقرار است و باید قدر آن را بدانیم. مشکلات مالی فدراسیون نیز به دلیل همین مشکلات انتقال پول است، اما توجه کنید که آرامش‌ شما بازیکنان در پیراهن تیم ملی است؛ پیراهنی که ازرشمندترین جایگاه در هر رشته ورزشی است. پس قدر آن را بدانید و بیش از همیشه برای اهداف بزرگی که دارید، تلاش کنید.

 

دبیرکل فدراسیون فوتبال افزود: حفظ قهرمانی از به دست آوردن آن دشوارتر است و همگی باید ‌در کنار هم برای اهتزاز مجدد پرچم کشورمان تلاش کنیم. البته که سختی‌های زیادی برای رسیدن به قهرمانی وجود دارد و همگی می‌دانند که فوتسال آسیا در این سال‌ها رو به رشد بوده و رشته به شدت فیزیکی و پر جُنب و جوشی است.

نبی تصریح کرد: کمبودهایی وجود دارد و منکر آن نمی‌شویم، اما نباید وارد حاشیه شد، چرا که افراد موفق کسانی هستند که وارد حاشیه نشوند و شما باید روی کسب قهرمانی دیگری تمرکز کنید. این وظیفه ما در فدراسیون است که مشکلات را حل کنیم، اما شما فراموش نکنید که نماینده برترین‌های مجموعه فوتسال کشور هستید و باید مانند یک سرباز برای تیم ملی کشورمان بجنگید تا موفقیت خود را نه تنها در آسیا، بلکه در جام جهانی پیش رو تکرار کنید.

 

 

وی در پایان اضافه کرد: برای شما آرزوی موفقیت دارم و خوشحالم که به جمع شما آمدم. از فرصت باقیمانده تا آغاز مسابقات نهایت بهره را ببرید.

پس از سخنان دبیرکل فدراسیون فوتبال، علی‌اصغر حسن‌زاده کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران به نمایندگی از بازیکنان، از حضور دبیرکل در جمع اعضای تیم ملی تشکر کرد و به بیان نیازهای تیم در راه رسیدن به مقام قهرمانی پرداخت.

مهدی محمدنبی تیم ملی فوتسال فوتسال

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: مهدی محمدنبی تیم ملی فوتسال فوتسال فدراسیون فوتبال تیم ملی فوتسال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۹۴۶۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فدراسیون فوتبال دوباره درخواست حواله خودرو داد

به گزارش "ورزش سه"، بعد از قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا بحث‌های زیادی درباره پاداش اعضای این تیم مطرح شده است.

یکی از موضوعات در این باره اهدای حواله خودرو به اعضای تیم ملی فوتسال است. ماجرای اهدای حواله خودرو به ملی‌پوشان فوتبال سال گذشته حواشی زیادی را حول فدراسیون ایجاد کرد و حالا مسئولان فدراسیون قصد دارند برای فوتسالیست‌ها هم چنین درخواستی بدهند.

احسان اصولی عضو هیئت رییسه فدراسیون فوتبال و رییس کمیته فوتسال در گفت و گوی روز دوشنبه خود درباره احتمال اهدای حواله خودرو به فوتسالیست‌های قهرمان ایران گفت:«حواله خودرو را فدراسیون فوتبال نمی‌دهد، اما ‌درخواست آن را پیگیری می‌کنیم. طبق چارچوب تعریف شده بخشی از پاداش اعضای تیم پرداخت شده و بخشی از آن را هم که باقی مانده است، پرداخت خواهیم کرد.»

دیگر خبرها

  • تبریک رئیس فدراسیون فوتبال عربستان به تاج برای قهرمانی فوتسال در آسیا
  • پیام تقدیر وحید شمسایی پس از قهرمانی در جام ملت‌ های آسیا
  • قهرمانی آسیا ۱۹ ماه بدون پول؛ جام مفتی برای تاج!
  • پاداش قهرمانی ملی‌ پوشان فوتسال آب رفت!
  • فدراسیون فوتبال دوباره درخواست حواله خودرو داد
  • شرط جالب شمسایی برای تمدید قرارداد با تیم ملی
  • ممبینی: نمی‌توانیم درباره VAR خیلی اطلاعات بدهیم
  • تیم ملی فوتسال ایران با جام قهرمانی به وطن بازگشت
  • گفتم یا قهرمان می‌شوم یا به خانه می‌روم!
  • شرط موفقیت تیم ملی فوتسال در جام‌جهانی/ جلسه با تاج برای ماندن