Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-06@20:32:30 GMT

لیست استقلال در انتظار پایان فصل

تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۹۴۷۶۰

برخلاف برخی از گمانه زنی‌ها، استقلال هنوز هیچ لیستی مبنی بر خروج بازیکنان در پایان این فصل ندارد. ناطقان: با این که برخی از گمانه زنی‌ها در خصوص تیم استقلال حکایت از جدایی یک یا چند بازیکن در پایان این فصل از جمع آنها دارد، اما این باشگاه هنوز لیستی مبنی بر کم یا زیاد شدن بازیکنان ندارد و لذا لیست خروجی این باشگاه هم صرفا گمانه زنی بوده و هیچ مبنایی ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



اخیرا نام چند بازیکن به عنوان لیست خروجی آبیها در پایان فصل مطرح شده و بدیهی است باتوجه به باقی ماندن چند هفته به پایان مسابقات، چنین لیستی در هیچ باشگاهی از جمله استقلال وجود نداشته باشد.



تیم فوتبال استقلال نوزدهمین دوره رقابت های لیگ برتر را با آندره استراماچونی آغاز کرد و پس از چند سال توانست با این سرمربی به صدرنشینی رقابت های لیگ برسد اما به دنبال مشکلات مالی که برای این سرمربی ایجاد شد، وی حاضر به ادامه همکاری نشد و استقلال چند هفته بدون سرمربی بود.

همین اتفاق تاثیر منفی زیادی بر روی عملکرد آبی پوشان گذاشت و با اینکه فرهاد مجیدی تلاش زیادی کرد اما استقلال از صدر جدول کمی دور شد و در هفته های اخیر شانس قهرمانی را هم از دست داد اما هنوز برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا شانس دارد.

منبع: مشرق برچسب ها: لیست ، استقلال ، پایان فصل

منبع: ناطقان

کلیدواژه: لیست استقلال پایان فصل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۹۴۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکذیب مذاکره استقلال با ستاره آلومینیوم

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ پس از درخشش هفته‌های اخیر مهدی لیموچی در آلومینیوم اراک، شایعات زیادی در خصوص حضور این وینگر در لیست جواد نکونام و مذاکره استقلال به گوش رسیده است.

با این حال اخبار رسیده از باشگاه استقلال حاکی از آن است که این موضوع صحت ندارد و نکونام تا این لحظه صحبتی درباره جذب مهدی لیموچی نکرده و مذاکره‌ای هم با این بازیکن انجام نشده است. در حال حاضر اولویت سرمربی استقلال تمدید قرار با بازیکنان فعلی است و او لیست خریدی برای فصل بعد آماده نکرده است.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903113

دیگر خبرها

  • گمانه‌زنی کارشناسان ایتالیایی درباره اخراج آلگری از یوونتوس
  • ادعای عجیب مورایس درباره لیست تیم ملی فوتبال + جداول
  • گالتیه: لینک شدن به میلان مایه مباهات است؛ به گمانم، آن‌ها لوپتگی را انتخاب کرده‌اند
  • بمب اسپانیایی از همین حالا در لیست نکونام
  • نکونام قاتل پرسپولیس را می‌خواهد؟
  • آغاز مذاکرات پرسپولیس برای تمدید قرارداد بازیکنان
  • تکذیب مذاکره استقلال با ستاره آلومینیوم
  • هلدینگ خلیج فارس اسیر فضای مجازی نمی‌شود
  • تکلیف چند بازیکن پرسپولیس مشخص شد/ وضعیت تمدید قرارداد سرخپوشان
  • روزهای سختی در انتظار استقلال است