Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-05-04@00:10:30 GMT

حضور اوساگونا در تمرین پرسپولیس به یک شرط

تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۹۴۸۲۸

حضور اوساگونا در تمرین پرسپولیس به یک شرط

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، کریستین اوساگونا مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس که به دلیل شیوع ویروس کرونا نتوانسته بود به ایران برگردد، در نهایت بامداد روز گذشته (سه‌شنبه) وارد تهران شد.

این بازیکن بلافاصله روز گذشته تست کرونای خود را انجام داد و کادر پزشکی پرسپولیس منتظر جواب این تست است تا وضعیت حضور او در تمرینات مشخص شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در صورتی که تا پیش از تمرین امروز جواب تست کرونای اوساگونا به دست پرسپولیسی‌ها برسد و او مشکلی از این بابت نداشته باشد در تمرینات عصر حاضر خواهد شد تا بعد از چند ماه همراه با سایر بازیکنان به تمرین بپردازد.

104 / 351 کریستین اوساگونا پرسپولیس لیگ برتر تست کرونا تمرینات پرسپولیس

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: کریستین اوساگونا پرسپولیس لیگ برتر تست کرونا تمرینات پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۹۴۸۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سورپرایز پرسپولیس در بازی با سپاهان

علیرضا بیرانوند دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس پس از چند هفته غیبت در تمرینات، از چند روز پیش با باز کردن گچ دستش، تمرینات سبک خود را آغاز کرد.

اوسمار ویرا سرمربی پرسپولیس روز گذشته در نشست خبری در واکنش به سؤالی درباره بیرانوند گفت: «هیچ ضمانتی نیست که او بتواند بازی کند یا نه. روزانه بیرانوند را تحت‌نظر داریم. یکسری تمرینات داریم و امروز هم تمرینی خواهیم کرد و در آخر باید بررسی کنیم که او می‌تواند خودش را به بازی فردا برساند یا خیر».

این دروازه‌بان که در طول هفته تمرینات تخصصی خود را زیر نظر کادر پزشکی پرسپولیس دنبال می‌کرد، روز گذشته (سه‌شنبه) در بخشی از تمرینات همراه با سایر دروازه‌بان‌های پرسپولیس تمرینات جدی‌تری را دنبال کرد تا برای بازی با سپاهان محک بخورد.

شنیده می‌شود علیرضا بیرانوند تا حد زیادی آماده بازگشت به دروازه پرسپولیس شده و اینکه در دیدار با سپاهان در دروازه پرسپولیس قرار بگیرد یا خیر به تصمیم نهایی اوسمار و خودش بستگی دارد. با این شرایط احتمال حضور این سنگربان در دیدار امروز در دروازه پرسپولیس وجود دارد.

دیدار پرسپولیس و سپاهان، ساعت ۱۹:۳۰ امروز (چهارشنبه) در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • یامگا با چشم‌بند در تمرین گروهی استقلال
  • واکنش حجازی به اتفاقات دیدار پرسپولیس و سپاهان
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ / اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • تمرین و ریکاوری سرخپوشان پس از دیدار با سپاهان برگزار شد
  • تمرین و ریکاوری پرسپولیس بعد از تساوی برابر سپاهان
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ | اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • سورپرایز پرسپولیس در بازی با سپاهان
  • بیرانوند؛ سورپرایز پرسپولیس در بازی با سپاهان؟
  • اعتراف یک شرکت تولیدکننده مهم واکسن کرونا به عوارض نادر و لخته خون
  • تمرین شاداب پرسپولیس قبل از دیدار حساس برابر سپاهان