Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر واحد ساماندهی محدوده‌ها و طرح‌های ترافیکی شهرداری تهران اعلام کرد: خبرنگارانی که پیامک تأیید مدارک طرح ترافیک ۹۹ را دریافت کرده‌اند تا ۱۲ مرداد مهلت دارند نسبت به پرداخت عوارض و شارژ حساب کاربری خود اقدام کنند. به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، عمارسعیدیان‌فر مدیر واحد ساماندهی محدوده‌ها و طرح‌های ترافیکی شهرداری تهران درباره طرح ترافیک خبرنگاران اظهار داشت: تاکنون پیامک تأیید مدارک و سهیمه طرح ترافیک سال ۹۹ برای بیش از ۱۵۰۰ خبرنگار ارسال شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: خبرنگارانی که پیامک تایید مدارک را دریافت کرده‌اند تا پایان روز ۱۲ مرداد مهلت دارند، نسبت به پرداخت عوارض و شارژ حساب کابری خود در سامانه تهران من به مبلغ ۱۴۰ هزار تومان اقدام کنند.

مدیر واحد ساماندهی محدوده‌ها و طرح‌های ترافیکی تصریح کرد: امسال به حدود ۲ هزار و ۵۰ نفر از خبرنگاران سهمیه طرح ترافیک تعلق می‌گیرد و همچنان ارسال پیامک تایید مدارک طرح ترافیک به خبرنگاران ادامه دارد.

به گفته سعیدیان فر، طی هفته آینده به سایر خبرنگاران که مجوز طرح ترافیک ۹۹ به آن‌ها تعلق گرفته است، پیامک ارسال خواهد شد.

سعیدیان فر تاکید کرد: پس از اتمام سهمیه طرح ترافیک خبرنگاران، فرآیند ارائه کارت بلیت اتوبوس و مترو رایگان به خبرنگاران متقاضی، آغاز خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: طرح ترافیک مدارک طرح شهرداری تهران طرح ترافیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۹۴۹۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترافیک سنگین در آزادراه تهران کرج قزوین

تین نیوز

رییس پلیس راه استان البرز از ترافیک سنگین در آزادراه تهران کرج قزوین در محدوده استان خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از مهر، سرهنگ پیمان کرمی با اشاره به ترافیک سنگین در آزادراه تهران کرج قزوین در محدوده استان البرز گفت: این ترافیک در خط جنوبی آزادراه کرج قزوین حد فاصل استاندارد تا پل فردیس و در آزادراه کرج تهران محدوده فردیس تا گرمدره کرج سنگین است.

وی با اشاره به اینکه اکنون ترافیک در خط شمالی آزادراه کرج قزوین روان گزارش شده است، بیان کرد: جاده کرج چالوس در محدوده استان البرز نیز امروز سه شنبه از ساعت ۹ صبح الی ۱۵ به دلیل اجرای عملیات عمرانی بسته است و مسافران باید از محورهای جایگزین استفاده کنند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • هشدار؛ این پیامک‌ها درباره یارانه کمک معیشتی جعلی است | تصویر پیامک را ببینید
  • مراقب پیامک‌های جعلی یارانه کمک‌ معیشتی باشید
  • این پیامک ها درباره یارانه کمک معیشتی جعلی است/ تصویر پیامک را ببینید
  • مهاجرین پیامک سامانه «سهما» را جدی بگیرند
  • ارسال پیامک سامانه سهما به اتباع خارجی
  • مهاجرین پیامک سامانه «سهما» را جدی بگیرند
  • ترافیک سنگین در آزادراه تهران کرج قزوین
  • پایان تاخت و تاز موتوری‌ ها در محدوده بازار | طرح ترافیک ویژه موتورسیکلت سواران در محدوده بازار اجرا می شود
  • آغاز طرح مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای در شهرکرد + فیلم
  • آغاز طرح مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای در شهرکرد