Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار احمدعلی گودرزی فرمانده مرزبانی ناجا در مراسم معارفه جانشین فرمانده مرزبانی ناجا با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای عملیات مرصاد که عملیات غرور آفرین و موفقی در برابر نفاق و کفار رقم زدند، اظهار کرد: در مرز‌های شرقی و غربی کشور با وجود شرارت‌های بسیار، همرزمانم در مرز‌های کشور با اقتدار تمام با اشرار مسلح مبارزه می‌کنند تا امنیت را برای مردم شریف ایران اسلامی به ارمغان آورند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده مرزبانی ناجا  افزود: مرزبانان با درک صحیح از آرمان‌های انقلاب اسلامی با تلاش شبانه روزی و اجرای تاکتیک‌های مناسب، وظایف امنیتی و کنترلی خود را در مرز به نحو احسن اجرایی می‌کنند.

سردار گودرزی با اشاره به تجربیات ارزنده سردار قاسم رضایی در دوران خدمت در مرزبانی، بیان کرد: هوشمندسازی مرز‌های جمهوری اسلامی ایران در دستور کار قرار دارد و روند تجهیز کردن الکترونیکی و اپتیکی در مرز‌های کشور در حال پیگیری است.

فرمانده مرزبانی ناجا با اشاره به بازدید از یگان‌های مرزی کشور، گفت: مرزبانان در برخورد با قاچاقچیان موادمخدر در حوزه دریا موفقیت‌های خوبی داشته‌اند که نیاز است برای تقویت یگان دریایی شناور‌های پیشرفته در اختیار آنان قرار گیرد.

بیشتر بخوانید

کشف بیش از ۳ تن موادمخدر در مرزهای آبی و خشکی جنوب شرق کشور

او بر اشراف اطلاعاتی در مرز‌ها تأکید کرد و گفت: مرزبانان نیروی انتظامی در مرز‌های کشور از آمادگی مطلوبی برخوردار هستند و این آمادگی نشان از توجه به امر آموزش اطلاعاتی دارد.

سردار گودرزی با اشاره به اقدامات پیشگیرانه مرزبانی برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در مرز‌های کشور، بیان کرد: با توجه به شیوع بیماری منحوس کرونا، اقدامات قابل توجهی در یگان‌ها و مناطق مرزی صورت گرفته و امیدواریم که این بلای شوم هر چه سریع‌تر در کشورمان از بین برود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مرزبانی ناجا نیروی انتظامی فرمانده مرزبانی ناجا مرز های کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۹۴۹۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش متخصصان داخلی در حراست هوشمند از آسمان کشور ارزنده است

به گزارش خبرگزاری مهر، امیر سرتیپ دوم عباس عظیمی روز جمعه در بازدید از سایت موشکی وادی رحمت تبریز اظهار کرد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با عملیات وعده صادق سطح جدیدی از بازدارندگی را برای کشور به ارمغان آوردند.

وی تاکید کرد: پدافند هوایی به طور دقیق و هوشمند در حال حراست و صیانت از فضای آسمان ایران اسلامی است.

کد خبر 6089251

دیگر خبرها

  • هدیه ویژه فرمانده سپاه تهران به فرمانده کل ارتش
  • حفاظت از اراضی کشاورزی با مشارکت مردم و دستگاه‌های ذی‌ربط امکان‌پذیر است
  • حفاظت از اراضی کشاورزی با مشارکت مردم و دستگاه‌های ذیربط امکان‌پذیر است
  • مرزبانان کشور برای دفاع ازمرزها و انقلاب دراوج آمادگی قرار دارند
  • خدمتگزاری به مردم افتخاری بزرگ برای نیروهای مسلح است
  • نیروهای مسلح استان بوشهر با تمام توان در حال خدمت هستند
  • نقش نخبگان داخلی در حراست هوشمند از آسمان کشور ارزنده است
  • ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرزهای خراسان رضوی کشف شد
  • کشف بیش از ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرز دوغارون
  • نقش متخصصان داخلی در حراست هوشمند از آسمان کشور ارزنده است