Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به محدودیت زمان تا شروع ماه محرم، به تسریع برنامه ریزی و گرفتن تصمیم نهایی تاکید کرد و گفت: دغدغه‌ای که به غیر از اقامه عزاداری برای سیدالشهداء داریم این است که با سخت گیری تمام بر روی رعایت پروتکل‌ها ایستادگی می‌کنیم. تاریخ انتشار: 16:24 - 08 مرداد 1399 - کد خبر: ۶۴۲۰۳۲

خبرگزاری میزان - طبق اعلام روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، کارگروه هماهنگی برگزاری مراسم ماه محرم و صفر به ریاست حجت الاسلام والمسلمین محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی و با حضور جمعی دیگر از مسئولان مرتبط، در سالن نشست‌های وزارت کشور برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نشست رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با تشکر از اقدامات جهادی کادر پزشکی در ایام کرونا عنوان کرد: ما رعایت موارد بهداشتی را به عنوان یک تکلیف دینی نگاه می‌کنیم و تبلیغ این موضوع را، جزو وظایف تبلیغی خودمان می‌دانیم. در این روز‌ها که به محضر برخی از مراجع تقلید رسیدم، از آن‌ها نیز درخواست کردم تا از مردم بخواهند رعایت موارد بهداشتی را به عنوان یک تکلیف دینی باور داشته باشند و به آن‌ها دقت کنند.

بیشتر بخوانید: برای مطالعه مطالب و گفت‌وگوهای مذهبی اینجا کلیک کنید

قمی افزود: ما در سازمان تبلیغات اسلامی، بنا بر رسم سال‌های گذشته مدیریت و مسئولیت برگزاری مراسم عزاداری سیدالشهداء را بر عهده گرفته‌ایم و با توجه به شرایط امروز کشور، متلزم به آن هستیم که موارد بهداشتی کاملاً رعایت شود و در این رابطه، با جدیت بسیار اقدام خواهیم کرد.

وی با اشاره به محدودیت زمان تا شروع ماه محرم، به تسریع برنامه ریزی و گرفتن تصمیم نهایی تاکید کرد و گفت: دغدغه‌ای که به غیر از اقامه عزاداری برای سیدالشهداء داریم این است با سخت گیری تمام بر روی رعایت پروتکل‌ها ایستادگی کنیم.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی اذعان کرد: ما در سازمان تبلیغات اسلامی با توجه به آشنایی و آگاهی از ادبیات عزاداران، در مقدمات این مراسم سختگیرانه عمل خواهیم کرد و صادقانه و دلسوزانه در جهت تحفظ فلسفه و آداب عزاداری، اقدامات لازم را انجام خواهیم داد.

قمی همچنان تصریح کرد: ما هم به اقامه عزاداری موظف هستیم و هم به حفظ سلامت عزاداران سیدالشهداء و به فضل خداوند عالم اجازه نخواهیم داد خطرات به برکات و معنویت این مراسم‌ها ضربه وارد کند.

وی در پایان سخنان خود با تاکید بر اینکه به دستور العمل‌های ستاد کرونا پایبند هستیم خاطرنشان کرد: از طرح‌ها و ایده‌هایی که از سمت دستگاه‌ها و ارگان‌های به سازمان تبلیغات ارسال شوند استقبال می‌کنیم.

گفتنی است در این نشست حجت‌الاسلام والمسلمین محمد جواد حاج علی اکبری رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه، ایرج حریرچی معاون کل وزیر بهداشت، حسین قاسمی دبیر کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی کرونا، حجت الاسلام سید مهدی خاموشی رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه، حجت الاسلام جلالی معاون فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام حریزاوی معاون راهبری و استان‌های سازمان تبلیغات اسلامی و دیگر مسئولان نهاد‌های مرتبط حضور داشتند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اخبار مذهبی سازمان تبلیغات اسلامی سازمان تبلیغات اسلامی حجت الاسلام رئیس سازمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۹۴۹۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایستادگی بر سر ارزش‌ها عامل پایداری نظام در مقابل توطئه‌ است

امیر سرتیپ محمدحسین دادرس جانشین فرمانده کل ارتش، با حضور در آیین افتتاحیه بیست و ششمین دوره هیات معارف جنگ شهید سپهبد علی صیاد شیرازی، ضمن ابراز مسرت از حضور دانشجویان دانشگاه‌های افسری در این دوره هیات معارف جنگ، گفت: همان‌طور که امام خمینی (ره) فرمودند «دوران هشت سال دفاع مقدس، دانشگاه انسان‌سازی بود»؛ بدین معنا که تمامی آحاد جامعه، با هر رنگ و جنسیتی، از هر قومیت و گویشی، برای پاسداری از آب و خاک میهن اسلامی خود به پا خاسته و با وجود تمام تفاوت‌های رفتاری و زیستی، از انقلاب و نظام اسلامی دفاع کردند.

وی افزود: تبدیل شدن به انسان‌هایی وارسته و متعالی برای حراست از آب و خاک کشور و عبور از کسوت‌ها و تعلقات دنیوی و دست یافتن به صفات و نشانه‌های الهی بر روی زمین، رسیدن به تجرد معنوی که افراد را به اصل خود نزدیک‌تر کرده تا به پاسداشت ارزش‌ها و هنجار‌های ناب انقلاب اسلامی پرداخته و از این رهگذر بتوان در مقابل هر دشمنی از شرق تا غرب عالم ایستادگی کرد، همان مراد و منظوری است که امام خمینی (ره) از دانشگاه بودن جنگ و دوران هشت سال دفاع مقدس مد نظر داشتند.

امیر سرتیپ دادرس با تأکید بر توأمانی شناخت گذشته برای نیل به موفقیت در آینده، اظهار کرد: همکاری و تعامل میان تمام افراد دست‌اندرکار و نیز ایستادگی به پای ارزش‌ها و اصول بنیادین نظام اسلامی، با وجود انواع هجمه‌های فرهنگی، سیاسی و اقتصادی، اصلی است که می‌تواند نظام مقدس جمهوری اسلامی را در مقابل هرگونه توطئه، تحمیل یا تغییر ارزش‌های غیرمرتبط با اسلام ناب محمدی رهایی بخشد.

وی حضور مؤثر در فضای مجازی را برای انتقال ارزش‌های دفاع مقدس و تقویت بنیه‌های انقلابی ضروری دانسته و تصریح کرد: با حضور در عرصه فضای مجازی می‌توان ضمن برخورداری از آخرین اطلاعات، در راه دفاع و حفاظت از ارزش‌های والای هشت سال دفاع مقدس نیز کوشش کرد تا بدین ترتیب بتوان با تقویت اعتقادات و تکیه بر ارزش‌هایی که در دوران جنگ تحمیلی، سبب برتری ما بر دشمنان شده‌اند، برای روز‌ها و حوادث آتی نیز آمادگی و بصیرت خود را حفظ کنیم.

امیر سرتیپ دادرس در پایان خاطرنشان کرد: آنچه که امروز در دستان نظام اسلامی وجود دارد، همرده با آخرین دستاورد‌های فنی- مهندسی کشور‌های پیشگام در حوزه جنگ‌افزارسازی بوده و لازم است تا این برتری در حوزه جنگ سخت را با بهره‌گیری از مهارت‌های نیرو‌های انسانی و قدرت نرم جوانان کشور، به موفقیت دوچندان بدل کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دفاعی امنیتی

دیگر خبرها

  • دستگاه‌های فرهنگی برای توسعه و تنظیم‌گری باید اراده داشته باشند
  • برای ترمیم زخم های کهنه وارد شده بر پیکر مساجد، به اراده جمعی نیاز داریم 
  • اعتراض دانشجویان به تعطیلی ۲۳ ماهه مسجد دانشگاه شریف
  • جنجال تبلیغاتی کاندیداها در اینستاگرام /آقای کاندیدا از سرود انتخاباتی خود رونمایی کرد /کاندیدای لنجان: ادب را رعایت کنید
  • دستگاه تمام الکترونیک اخذ رای «هک نشدنی» است
  • ثبت حدود۷۰ هزار نفر شب‌اقامت در محل‌های اسکان شهرداری در نوروز ۱۴۰۳
  • حدود۷۰ هزار نفر شب‌اقامت در محل‌های اسکان شهرداری در نوروز ۱۴۰۳
  • رییس جدید اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مشهد معارفه شد
  • تمام برنج‌های وارداتی در مبادی ورودی کشور و در مبدا تولید نمونه‌برداری می‌شود
  • ایستادگی بر سر ارزش‌ها عامل پایداری نظام در مقابل توطئه‌ است