Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-01@16:04:11 GMT

سیاستمدار صهیونیست: اسرائیل وارد جنگ داخلی می‌شود

تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۹۵۳۹۱

سیاستمدار صهیونیست: اسرائیل وارد جنگ داخلی می‌شود

یکی از سران رژیم صهیونیستی اعلام کرد ، این رژیم در آستانه یک جنگ داخلی قرار گرفته و در صورت ادامه رفتارهای نتانیاهو این امر حتمی خواهد بود. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، یائیر لاپید رهبر مخالفان ائتلاف حاکم بر رژیم صهیونیستی در گفتگو با شبکه 13 تلویزیون رژیم صهیونیستی تاکید کرد نتانیاهو مسئول اصلی فاجعه ای است که بر اثر شیوع گسترده ویروس کرونا سرتاسر (سرزمین های اشغالی) را فرا گرفته است و اقدامات تحریک آمیز او باعث شورش هرچه بیشتر معترضان و تظاهرات کنندگان خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این هشدار در حالی صادر می شود که رسانه های صهیونیستی از وقوع درگیری خیابانی بین طرفداران و مخالفان نتانیاهو در چند شهر فلسطین اشغالی از جمله تل آویو خبر دادند.

شبکه 13 تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد شدت درگیری به حدی بود که 5 نفر از مخالفان نتانیاهو در بیمارستان بستری شدند.

گفتنی است پیش از این نیز سرویس امنیت عمومی رژیم صهیونیستی شمار وسطح حفاظتی بنیامین نتانیاهو را به دلیل احتمال ترورش بالا برده بود.

انتهای پیام/

 

R36361/P/S8,90/CT10 قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان پربیننده‌ترین اخبار بین الملل ۱ سی‌ان‌ان: نیروهای آمریکایی در منطقه از ترس رزمایش سپاه در پناهگاه خوابیدند ۲ عدنان منصور: پاسخ حزب‌الله قطعی است/ دوران بزن‌دررو برای اسرائیل پایان یافته است ۳ نقش معادله «جنگ اعصاب» در رسوایی جدید ارتش اسرائیل؛ وقتی حزب‌الله صهیونیست‌ها را به گریه می‌اندازد ۴ پیروزی بایدن در انتخابات چه معنایی برای روسیه خواهد داشت؟ ۵ کلافه شدن صهیونیست‌ها از جنگ روانی استادانه حزب الله ۶ واکنش آمریکا به رزمایش بزرگ موشکی و دریایی سپاه پاسداران ۷ گاف بزرگ نتانیاهو در مزارع شبعا؛ معرفی دختر ۱۹ ساله اسرائیلی به عنوان مقصر! ۸ هشدار وزیرخارجه یمن به اسرائیل/ حمله به حزب الله حمله به تمام محور مقاومت است مهمترین اخبار بین الملل یک گزارش حقوق‌بشری درباره ایالات نسبتاً متحده/ وضعیت بغرنج در آمریکای زیبا! ترسی که به رسوایی ختم شد؛ در نقطه مرزی لبنان و فلسطین اشغالی چه اتفاق افتاد؟ موسوی: منتظر اقدامات ملموس و برجسته از سوی کره جنوبی هستیم عراق | آخرین پیشنهاد دولت مرکزی به اربیل / کُردها: بغداد محل رفع مشکلات اقلیم کردستان است مهمترین اخبار تسنیم امام خامنه‌ای: رفتار دولت نژادپرست آمریکا را محکوم و از حرکت مردم حمایت می‌کنیم دومین روز رزمایش پیامبر اعظم(ص) سپاه|حملات گسترده موشکی و پهپادی علیه اهداف در خلیج‌فارس/ شلیک موشک‌های بالستیک از عمق زمین فیلم شلیک موشک‌های بالستیک سپاه از زیر زمین منتشر شد وزیر بهداشت: می‌‌خواهیم الگوی جهانی برای زنده نگه‌داشتن یاد امام حسین(ع) ارائه کنیم گزارش| آشفته‌بازارِ اصلاح‌طلبان پیش از انتخابات ۱۴۰۰/ تلاش برای فرار از کارنامه دولت روحانی و مجلس دهم درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی بین الملل حزب الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۹۵۳۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتانیاهو: در زمان حاضر دستیابی به آتش‌بس بعید به‌نظر می رسد

 بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در دیدار با خانواده‌های اسرای اسرائیلی گفت: در زمان حاضر دستیابی به آتش‌بس بعید به‌نظر می‌رسد.

به گزارش تسنیم، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی به خانواده اسرای صهیونیست نزد مقاومت گفت: احتمال دستیابی به توافق آتش‌بس بعید به‌نظر می‌رسد، و ما هرگز عقب‌نشینی کامل از نوار غزه را نخواهیم پذیرفت.

کانال 14 رژیم صهیونیستی در گزارش خود آورده است که بنیامین نتانیاهو، در دیدار با خانواده‌های اسرای اسرائیلی در غزه گفت: در زمان حاضر شانس دستیابی به توافق آتش‌بس بسیار کم به‌نظر می‌رسد.

نتانیاهو همچنین مدعی شد که هرگز خواسته‌های حماس مبنی بر توقف جنگ و آزادی اسرای مدنظر آن را نخواهد پذیرفت.

گردانهای عزالدین القسام، شاخه نظامی جنبش مقاومت فلسطین (حماس) نیز پیام کوتاهی را خطاب به خانواده‌های اسرای صهیونیست نزد مقاومت در نوار غزه اعلام کرد: فرزندان شما به‌خاطر منافع سیاسی خاص نتانیاهو همچنان در اسارت هستند.

دولت نتانیاهو علی‌رغم لفاظی‌های دور و دراز مقام‌های ارشد این دولت، هنوز نتوانسته است دو هدف اصلی خود از حمله به غزه یعنی نابودسازی حماس و آزادسازی اسرای صهیونیست را محقق کند.

در عین حال، ساکنان صهیونیستِ فلسطین اشغالی نیز بر شدت فشارهای خود علیه دولت نتانیاهو جهت پایان دادن به جنگ غزه افزوده‌اند و آن‌گونه که نتایج نظرسنجی‌های مختلف در اراضی اشغالی مورد اشاره قرار می‌دهند، بسیاری از صهیونیست‌ها بر این باورند که جنگ غزه به یک مسئله شخصی برای نتانیاهو و طیف افراطیون متحد وی تبدیل شده است.

اگر رژیم صهیونیستی به رفح حمله کند، این موضوع می‌تواند شدت و حجم فشارها علیه نتانیاهو و دولتش را چندین برابر افزایش دهد و تا حد زیادی ماهیت نامشروع اشغالگران اسرائیلی را در عرصه بین‌المللی بیش از هر زمان دیگری برجسته‌سازی کند، موضوعی که نه به‌نفع صهیونیست‌ها و نه متحدان غربی آن‌ها به‌ویژه در آمریکا است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • رام‌الله: اگر حمایت آمریکا نبود نتانیاهو جرأت به چالش کشیدن قوانین بین‌المللی را نداشت
  • تظاهرات علیه نتانیاهو در قلب تل‌آویو
  • نتانیاهو: در زمان حاضر دستیابی به آتش‌بس بعید به‌نظر می رسد
  • نتانیاهو: امکان دستیابی به توافق ضعیف است/ وارد رفح می‌شویم
  • نتانیاهو: در حال حاضر دستیابی به آتش‌بس بعید به نظر می‌رسد
  • ژنرال صهیونیست: حزب‌الله منطقه امنیتی حائل در داخل اسرائیل ایجاد کرده است
  • نوبت مکافات جنایت
  • برکناری نتانیاهو تنها راه نجات است/ تاکید بر برگزاری انتخابات زودهنگام
  • رسانه‌های تل‌آویو حمله موشکی به شهرک صهیونیست نشین شتولا را تایید کردند
  • رسانه‌های تل آویو حمله موشکی به شهرک صهیونیست نشین شتولا را تایید کردند