Web Analytics Made Easy - Statcounter

«هادی ساعی» روزچهارشنبه در گفت‌وگو با ایرنا، اظهار داشت: در سال المپیک هستیم و کارمان زیاد است. نفراتی که سهمیه کسب کرده‌اند شرایط خاصی دارند و باید تدبیری شود تا تمرینات را ادامه بدهند. اکنون آنان به صورت انفرادی تمرین می‌کنند اما این مساله استرس و فشار زیادی به آنها وارد می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه تمرینات انفرادی موجب خستگی روحی ورزشکار می‌شود، گفت: بیش از پنج ماه است که تمرینات آنان انفرادی است و موجب می‌شود که کیفیت کار کاهش یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرافتخارترین ورزشکار ایران در المپیک با بیان اینکه در برخی رشته‌ها چون کشتی و تکواندو نیاز به حریف تمرینی است، ادامه داد: رشته‌های مدال‌آور ما، انفرادی هستند. شاید در وزنه‌برداری بتوان انفرادی تمرین کرد اما در کشتی و تکواندو نیاز به حریف داریم. اکنون ما در کادر فنی تکواندو به صورت مجازی بازیکنان را کنترل می‌کنیم اما از کیفیت آنان خبر نداریم.

وی تصریح کرد:‌ همچنین تعدادی از ورزشکاران رشته‌های مختلف نیز درپی کسب سهمیه هستند و نیاز به تمرین و اردو دارند. سال المپیک هستیم و باید تمرکزمان روی المپیکی‌ها و آنهایی باشد که شانس رسیدن به این رویداد مهم را دارند. حتی در کمیسیون ورزشکاران نیز نفراتی هستند که خودشان به المپیک رسیده یا در تلاش برای کسب سهمیه هستند.

تلاش برای حضور «معروف» در کمیسیون ورزشکاران آی. او. سی

ساعی در ادامه به بحث تلاش برای موفقیت «سعید معروف» کاپیتان تیم ملی والیبال ایران در انتخابات کمیسیون ورزشکاران کمیته بین‌المللی المپیک اشاره کرد و گفت: این یکی از برنامه‌های مهم ما تلقی می‌شود. خودم دو مرتبه نامزد شدم اما آن زمان، فردی اهمیت نمی‌داد، لابی نشد و حمایت نشدم. خیلی دوست دارم که معروف به این کمیسیون راه پیدا کند. چراکه کمیسیون ورزشکاران، مهمترین بخش در آی.او.سی است.

قهرمان سابق تکواندوی جهان گفت: معروف شانس خوبی دارد، چراکه والیبال رشته تیمی است و تعداد زیادی والیبالیست در المپیک رای می‌دهند. زمانیکه خودم نامزد شدم تنها ۹۰ تکواندوکار در المپیک بودند که همگی نیز به من رای دادند، اما کافی نبود. کاروان ایران باید حتما همگی به معروف رای بدهند. رییس کاروان باید با کشورهایی که ارتباط خوبی داریم لابی کند تا رای آنان را داشته باشیم. خود سعید نیز بهترین فرصت را دارد تا در دهکده بازی‌های المپیک با ورزشکاران سایر کشورها صحبت و رایزنی کند. کار سخت است اما می‌تواند به موفقیت ختم شود.

انتخابات تمام شد، همگی دوست هستیم

رییس کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک در خصوص حواشی به وجود آمده در انتخابات روز سه‌شنبه، توضیح داد: رقابت سالم و دوستانه‌ای بود که تمام شد. رقابت، خاصیت انتخابات است و دیگر نباید به آن نگاه کنیم. اکنون ما در کمیسیون کنار هم هستیم تا به ورزشکاران کمک کنیم. همه دوست هستیم و رفاقت و همدلی باید حرف نخست را بین ما بزند. اگر خودمان برای خودمان ارزش قائل نباشیم نباید از دیگران انتظاری وجود داشته باشد.

وی افزود: اگر بخواهیم فقط یک رای بدهیم و دیگر در جلسات نباشیم، بی‌معرفی است. به دوستان گفتم که خوشحالم همه در انتخابات شرکت کرده‌اید و این حضور پرشور باید همیشگی باشد. من هم یک رای داشتم و همکاران و دوستان در کمیسیون هرجا که احساس می‌کنند می‌توان کمکی انجام داد، باید ورود کنند تا به کمک ورزشکاران برویم.

ساعی گفت: کمیسیون ورزشکاران مهمترین کمیسیون در آی.او.سی است. در مراسمی بودم که «توماس باخ» رییس کمیته بین‌المللی المپیک اعلام کرد که اگر رییس فدراسیون و یا ورزشکار پشت در اتاقم باشند، اولویت با ورزشکار است. این مساله نشان از اهمیت جایگاه ورزشکاران دارد. کمیسیون ورزشکار جزو منشور المپیک است و ورزشکاران در آی.او.سی در صدر درجه‌بندی‌ها هستند.

وی گفت: ضمن اینکه در کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک ایران، نفرات انتخاب شده‌اند و مثل بقیه کمیسیون‌ها، انتصابی در کار نیست. در نهایت همه باید برای پیشرفت ورزش ایران و سهولت کار ورزشکاران، تلاش کنیم.

برچسب‌ها هادی ساعی کمیته ملی المپیک فدراسیون تکواندو کمیسیون ورزشکاران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هادی ساعی کمیته ملی المپیک فدراسیون تکواندو کمیسیون ورزشکاران هادی ساعی کمیته ملی المپیک فدراسیون تکواندو کمیسیون ورزشکاران کمیسیون ورزشکاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۹۵۵۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخریب برخی جاده‌های روستایی ممسنی / لزوم کارهای آبخیزداری در فارس

ایسنا/فارس مدیرکل ستاد مدیریت بحران استانداری فارس از تخریب تعدادی از راه‌ها و جاده‌های روستایی شهرستان ممسنی به‌دلیل شدت بارش‌های شب گذشته خبر داد.

غلام‌رضا غلامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: شدت بارش‌ها دو خسارت به استان فارس وارد کرد؛ یکی تخریب مسیرهای روستایی شهرستان ممسنی و دیگری خسارت برخی محصولات کشاورزی بود.

وی با بیان اینکه فرمانداری و راهداری در حال ترمیم راه‌های روستایی هستند، ادامه داد: خساراتی به محصولات کشاورزی وارد شده است، زیرا ساقه‌های برخی محصولات شکسته شد و بخش‌هایی از زمین‌های کشاورزی توسط آب تخریب شد. لازم است جهاد کشاورزی سریعاً مستندسازی و میزان خسارت را اعلام کند.

غلامی تاکید کرد: ستاد بحران شهرستان‌ها و فرمانداری‌ها باید میزان خسارت واردشده را به ما اعلام کنند تا بتوانیم این موارد را اعلام و پیگیری کنیم. آنکه بیمه دارد، بیمه خسارت را جبران می‌کند و آن را که بیمه ندارد باید به ستاد مدیریت بحران کشور اعلام کنیم.

او اضافه کرد: میزان خسارت‌ها به آن حدی نیست که نگرانی وجود داشته باشد، ضمن اینکه خسارت جانی هم نداشتیم.

مدیرکل ستاد مدیریت بحران استانداری فارس با بیان اینکه اکنون تمام محورهای مواصلاتی فارس باز و تردد روان است، گفت: بیشترین میزان بارندگی در این سال زراعی مربوط به شهرستان اردکان ۵۶۰ میلی‌متر، نورآباد ممسنی ۴۶۰ میلی‌متر و فیروزآباد ۴۲۰ میلی‌متر بوده است. سال پر بارش خوبی داشتیم و میزان بارش در شهر شیراز ۲۵۰ میلی‌متر بود.

غلامی بیان کرد: نکته مهم در این سال برای میزان بارش‌ها این است که آب‌ها را در استان نگه داریم و به سمت خلیج فارس جاری نشود. آبی که در تالاب‌ها و سدها جمع می‌شود برای استان نگهداری می‌شود. بهترین کار این است که با کارهای آبخیزداری و ایجاد بندهای مختلف خاکی و ملاتی، هلالی آبگیر، کاشت درخت و بذرپاشی، این آب‌ها را در استان نگه داریم.

مدیرکل ستاد مدیریت بحران استانداری فارس با تأکید بر اینکه راه برون رفت فارس از خشکسالی، انجام کارهای آبخیزداری است، افزود: در این زمینه کم کار کرده‌ایم. امروز باید بتوانیم گزارشی برای نگهداری این میزان بارش‌ها در استان ارائه دهیم.

وی در پایان، با بیان اینکه سامانه بارشی هنوز از استان خارج نشده است و تا پایان امروز از استان خارج خواهد شد، گفت: ابرها تغییر پیدا می‌کنند و ممکن است در یک نقطه، بارش باران شدید باشد و در نقطه دیگر نباشد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برگزاری اردو برای پرورش دانش‌آموزان از ساعت‌ها سخنرانی مفیدتر است
  • نتایج دونده در امارات اهمیت نداشت/ حاشیه‌ها را دور می‌کنیم
  • کاروان برزیل در المپیک پاریس کوچکترین خواهد شد؛ ۸ دوره افت متوالی!
  • از ساخت داروی درمان دیسک کمر تا تلاش موفق کشتی‌گیران فرنگی برای کسب تمام سهمیه‌های المپیک
  • تصویب قانون رفع تحریم‌های ظالمانه از کارهای مهم مجلس است
  • نکونام: می‌دانیم کجای کار هستیم و چه چیزی می‌خواهیم
  • تمام رشته‌های المپیکی باید مورد حمایت قرار گیرند
  • رکوردشکنی تاریخی در المپیک پاریس با دوپینگ‌های مجاز «ناسا»
  • تخریب برخی جاده‌های روستایی ممسنی / لزوم کارهای آبخیزداری در فارس
  • باخ: کار من دخالت در سیاست نیست