Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرتضی بچاری، سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در گفت‌وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص شرایط تیمش اظهار داشت: شرایط بدی نداریم، اما گرما و رطوبت بالای آبادان باعث شده تمریناتمان را در شب برگزار کنیم و در برخی مسائل مانند تغذیه و استراحت دچار مشکل شویم. به هر حال خواب بازیکن با این شرایط به هم می‌ریزد و ما مجبوریم به خاطر گرما تمریناتمان را به جای یک ساعت و نیم که برای بازی لازم و استاندارد است، در جلسات ۵۰ دقیقه‌ای برگزار کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

خیلی از کار‌های تاکتیکی را به دلیل گرمای آبادان نمی‌توانیم انجام دهیم

مربی صنعت نفت آبادان در ادامه گفت: خیلی از کار‌های تاکتیکی را به خاطر دمای بالای هوا نمی‌توانیم انجام دهیم. با وجود این مشکلات تیم ما سر حال است و بازیکنان با انگیزه بالا تمرین کرده اند. ما چند فینال برابر تیم‌های بزرگی مانند استقلال، سپاهان و تراکتور که سابقه بازی در لیگ قهرمانان آسیا را داشتند پشت سر گذاشتیم.   خدا را شکر این بازی‌ها تمام شد و این هفته باید با شهر خودرو بازی کنیم. ما می‌توانیم دوباره به رده‌های بالای جدول برگردیم و برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا با دیگر تیم‌ها رقابت کنیم.  

۴ مشکل باعث شد در بازی‌های قبلی نتیجه نگیریم

بچاری در پاسخ به این سوال که دلیل نتایج ضعیف صنعت نفت در بازی‌های گذشته چه بود گفت: ما ۴ مشکل داریم و همین مشکلات باعث شد در چند بازی اخیر نتیجه نگیریم. به دلیل گرمای بیش از اندازه هوا نمی‌توانیم تمام برنامه‌های تمرینی را پیاده کنیم و از طرف دیگر آبادان در وضعیت قرمز قرار دارد و کرونا کار را برای ما سخت‌تر کرده است. وضعیت مالی باشگاه نیز باعث شده با چالش مواجه شویم، زیرا وزارت نفت اعلام کرده دیگر نمی‌تواند به تیم‌های نفتی کمک مالی کند و به همین دلیل ما وضعیت مالی مناسبی نداریم. چهارمین دلیل نتیجه نگرفتن ما غیبت هواداران است. تیم‌هایی که به آبادان می‌آمدند به خاطر شور و نشاط هواداران آبادانی، بازی را از پیش باخته بودند، اما اکنون هواداران نمی‌توانند در ورزشگاه حضور داشته باشند و از صنعت نفت حمایت کنند.  

شهر خودرو را به خوبی آنالیز کردیم

او درباره بازی پیش روی تیمش برابر شهر خودرو گفت: در هفته‌های گذشته ۴ بازی سخت داشتیم که شاید همین موضوع هم در نتیجه نگرفتن ما موثر بود، اما دیگر این بازی‌ها تمام شده و برای هفته‌های آینده آمادگی کافی داریم. شهر خودرو تیم بسیار خوب و تاکتیکی است که روی زمین و در تمام نقاط فوتبال بازی می‌کند. ظرف ۲، ۳ روز گذشته شهر خودرو را آنالیز کردیم. به هر حال جایگاه هر تیم در جدول نشان دهنده قدرت و ظرفیتش است. شهر خودرو جزو تیم‌های بالای جدولی است که شرایط بسیار خوبی دارد و برای کسب سهمیه لیگ قهرمان آسیا تلاش می‌کند. شهر خودرو را به خوبی آنالیز کردیم و تمریناتمان را براساس نقاط قوت و ضعف این تیم انجام دادیم. امیدوارم برابر شهر خودرو بتوانیم بازی خوبی انجام دهیم و از این بازی به بعد، دوباره نتایج خوبی کسب کنیم.  

آل کثیر مشکلی برای بازی با شهر خودرو ندارد

بچاری درباره بازگشت عیسی آل کثیر به تمرینات صنعت نفت آبادان گفت: آل کثیر بازیکن حرفه‌ای است و برای کسب عنوان آقای گلی تلاش می‌کند. او ۳، ۴ روز از تمرینات تیمی دور بود و در این مدت خبر داشتم که طبق درخواست باشگاه و حرفه‌ای گری خودش، تمریناتش را به صورت اختصاصی دنبال کرد. آل کثیر برای بازی برابر شهر خودرو روحیه و شرایط خوبی دارد. او مشکلی برای بازی برابر شهر خودرو ندارد و با صلاحدید سراج و کادرفنی می‌تواند به میدان برود.

بیشتر بخوانید

برنامه ۳ هفته پایانی لیگ برتر فوتبال اعلام شد حنفی و رحمانی هنوز به تمرینات گروهی بازنگشته اند

مربی صنعت نفت آبادان در خصوص مصدومان و محرومان این تیم برای بازی برابر شهر خودرو گفت: ۲، ۳ بازیکن ما مصدومیتشان را پشت سر گذاشتند، اما مشخص نیست به بازی برابر شهر خودرو برسند و قرار گرفتن آن‌ها در ترکیب، به عملکردشان در تمرین امروز و فردا بستگی دارد. مهدی حنفی و بختیار رحمانی هنوز به تمرینات گروهی بازنگشتند، اما بقیه بازیکنان در تمرینات حاضر شدند و باید ببینیم شرایط آن‌ها به گونه‌ای است که بتوانند به ما کمک کنند یا خیر.  

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: باشگاه صنعت نفت آبادان لیگ برتر فوتبال بازی برابر شهر خودرو صنعت نفت آبادان انجام دهیم برای بازی آل کثیر باعث شد بازی ها تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۹۵۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌اندازی بخش «آنژیوگرافی» در منطقه آزاد اروند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، نخستین دستگاه آنژیوگرافی توسط سازمان منطقه آزاد اروند خریداری و در بیمارستان آیت‌الله طالقانی راه‌اندازی شد.

سید مهدی موسوی مدیر بهداشت و سلامت سازمان منطقه آزاد اروند، این اقدام را بر اساس نیازسنجی انجام شده و نظر به مراجعه شهروندان برای انجام مراحل آنژیوگرافی به مرکز استان و دیگر استان‌های همجوار عنوان کرد و گفت: مراحل و چگونگی خدمات‌دهی بخش آنژیوگرافی بیمارستان آیت‌الله طالقانی، از طریق درگاه‌های رسمی دانشگاه علوم پزشکی آبادان به عموم شهروندان اطلاع‌رسانی خواهد شد.

 

دیگر خبرها

  • مسی ها آماده و سرحال برای دربی کرمان (عکس)
  • بزرگان پرسپولیس برابر آلومینیوم بزرگی نکردند/ خط دفاع هماهنگ نیست
  • اوسمار: در دفاع مشکل داشتیم نه حمله
  • واکنش اوسمار به حذف؛ خوردن ۴ گل ناراحتم می‌کند!
  • بازی همیشگی‌مان را مقابل آلومینیوم انجام ندادیم
  • ادامه پیروزی‌های پیاپی الهلال در لیگ عربستان
  • برچسب شیشه هیوندای در تابستان به دادتان می‌رسد!
  • پیروزی تیم فوتسال افغانستان در برابر عراق
  • راه‌اندازی بخش «آنژیوگرافی» در منطقه آزاد اروند
  • پیروزی خانگی صنعت‌نفت آبادان برابر استقلال خوزستان