Web Analytics Made Easy - Statcounter

اقبال عباسی روز چهارشنبه در سیزدهمین هفته پویش ملی «الف، ب ،ایران» و بهره‌برداری از ۱۴ طرح حوزه آب و برق این استان که با حضور معاون وزیر نیرو در امور آب و آبفا و مدیرعامل شرکت توانیر برگزار شد، افزود: عده‌ای از سر نادانی بر سر اجرای این طرح سنگ‌اندازی کردند و در حالی که می‌شد با ۲۰۰ میلیارد تومان در سال گذشته این طرح را تکمیل کرد امروز باید ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل آن اختصاص داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در اهمیت طرح انتقال آب بن به بروجن باید گفت که این طرح مصوبه ۲ دولت را دارد و وزارت نیرو برای آن ردیف و اعتبار ملی قرار داده است و جزو ۳۱ طرح مهم کشور است که باید تا پایان دولت دوازدهم به بهره‌برداری برسد.

عباسی تصریح کرد: این طرح ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد از همین‌رو به هیچ عنوان تعطیل‌بردار نیست و اگر چه ممکن است عده‌ای مخل اجرای این طرح شوند اما نباید این اجازه را به آنها داد.

استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه مشکل اصلی اجرای این طرح در محل آبگیر است، افزود: از وزارت نیرو تقاضا می‌شود تا کمک کند، دستگاه‌ها و ماشین‌آلات در محل اجرای این طرح مستقر شده و ادامه طرح از سر گرفته شود.

عباسی خاطر نشان کرد: طرح آب بن به بروجن آب شرب نیمی از جمعیت چهارمحال و بختیاری را تامین می‌کند از همین رو به واسطه اهمیت این موضوع می‌طلبد در اجرای طرح تسریع شود.

به گزارش ایرنا، طرح انتقال آب بن به بروجن که آب را برای مصارف شرب از منطقه بن به سمت بروجن و نقنه انتقال می‌دهد و مشکل آب شرب ۱۱ شهر و ۱۳ روستای چهارمحال و بختیاری با جمعیتی افزون بر ۴۶۰ هزار نفر رفع می‌شود.

این طرح قرار است سالانه ۴۱ میلیون مترمکعب آب را از حوضه آبریز زاینده‌رود به مناطق شرقی استان که به شدت با پدیده خشکسالی درگیر است، منتقل کند.

این طرح با توجه خشکسالی‌های متوالی در استان و تحت تاثیر قرار دادن زندگی و معیشت مردم یکی از مطالبات اصلی مردم و از ضرورت‌های این حوزه به شمار می‌رود که انتظار می‌رود با سرعت بیشتری اجرا و تکمیل شود.

برچسب‌ها بروجن چهارمحال وبختیاری وزارت نیرو

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بروجن چهارمحال وبختیاری وزارت نیرو بروجن چهارمحال وبختیاری وزارت نیرو چهارمحال و بختیاری اجرای این طرح بن به بروجن وزارت نیرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۹۵۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر‌های ورزشی ۱۹ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ در این مجموعه خبری می‌توانید ببینید:

- اجرای بزرگترین مجتمع پرورش اسب کشور درشهرکرد

- مسابقات فوتسال یادواره شهید هادی به میزبانی شهرکرد

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • سند تحول بنیادین آموزش و پرورش بازنگری شود
  • حرفه‌آموزی به جای مدرک‌گرایی در دستورکار دولت است
  • ۳۶۰ باب کلاس درس در چهارمحال و بختیاری در دست احداث است
  • تأمین برق طرح نهضت ملی مسکن در چهارمحال و بختیاری
  • خبر‌های ورزشی ۱۹ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری
  • دستورات ویژه وزیر نیرو برای خراسان جنوبی
  • رفع تعهد ارزی مانع صادرات صنایع کنسرو
  • شهرستان بروجن میزبان نخستین جشنواره اقوام و سنن ایرانی
  • راه اندازی کارخانه فرآوری و بسته‌بندی آبزیان در شهرکرد
  • جمع آوری روغن زیتون از بازار چهارمحال و بختیاری