Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: متأسفانه شاهد رسیدن قم به وضعیت پرخطر و هشدار هستیم که یک زنگ خطری برای همشهریان و مسئولان است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، محمدرضا قدیر امروز در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان در سالن کرامت استانداری، فرهنگ‌سازی در استفاده از ماسک را مورد تأکید قرارداد و اظهار داشت: نیاز نیست همه مردم از ماسک‌های سه لایه استفاده کنند بلکه می‌توان از ماسک‌های خانگی استفاده کرد که انجام این مهم نیازمند فرهنگ‌سازی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم پیرامون توزیع ماسک در داروخانه‌ها نیز گفت: از مردم خواهش می‌کنیم ماسک‌های طبی را فقط از داروخانه‌ها تهیه کنند، تأمین ماسک‌های طبی از جاهای دیگر ممکن است که استفاده‌شده بوده و غیرقابل اطمینان است.

وی با تأکید بر لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مراکز تجمعی مثل مطب‌ها و درمانگاه‌ها ابراز کرد: با انجام نظارت‌های بیشتر شاهد تغییرات فاحش در رعایت پروتکل‌های در این مراکز بوده‌ایم.

قدیر عنوان کرد: متأسفانه شاهد رسیدن قم به وضعیت پرخطر و هشدار هستیم که یک زنگ خطری برای همشهریان و مسئولان است که باید هوشیاری بیشتری داشته باشیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم با تأکید بر به حداقل رساندن تجمعات ابراز کرد: ویروس سرما دوست بوده و نگران وضعیت کشور در ماه‌های سرد سال هستیم.

افزایش 5 برابری مبتلایان به کرونا در قم / رشد تست‌های مثبت به 50 درصد رسیدوضعیت کرونا در قم زرد شد/ همچنان در موج اول بیماری هستیم/ کاهش اجرای شیوه‌نامه‌های بهداشتی از سوی مردمزنگ خطر پیک دوم شیوع کرونا در قم به صدا در آمده است/تمام مراکز درمانی در آماده‌باش هستند

قدیر با بیان بالابودن میزان سرایت ویروس کرونا تأکید کرد: ابتلای یک نفر به بیماری کرونا سبب مبتلا شدن 406 نفر می‌شود، همچنین اگر تعداد بیماران بستری به همین نحو ادامه پیدا کند، بیمارستان‌های استان قم پاسخگوی بیماران نخواهد بود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم تأکید کرد: برگزاری مراسمات مذهبی فقط باید در قالب نظارت و دستورالعمل سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شود و از رفتارهای خطرآفرین عده‌ای از افراد به بهانه برگزاری مراسم‌های عزاداری جلوگیری شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اگر 90 درصد مردم ماسک بزنند نیازی به اعمال محدودیت‌های بیشتر در جامعه وجود ندارد، از شهرداری می‌خواهیم که در بخش تبلیغات ماسک عملکرد بهتری داشته باشد.

انتهای پیام/451/ ز

R7854/P/S6,62/CT11 بیشتر بخوانید... وضعیت کرونا در قم به مرحله هشدار رسید/مردم از تجمعات بپرهیزند بسته‌های معیشتی بین ۱۸۰ مداح آسیب‌دیده از کرونا در قم توزیع شد برگزاری آئین عروسی، عزا و مسافرت سه عامل افزایش انتقال کرونا در قم است قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... وضعیت کرونا در قم به مرحله هشدار رسید/مردم از تجمعات بپرهیزند بسته‌های معیشتی بین ۱۸۰ مداح آسیب‌دیده از کرونا در قم توزیع شد برگزاری آئین عروسی، عزا و مسافرت سه عامل افزایش انتقال کرونا در قم است پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ چگونه از خطر ابتلا به کووید-۱۹ در امان بمانیم+ پاسخ متخصص بیماری‌های عفونی ۲ نوبخت: همسان‌سازی حقوق بازنشستگان از اول مهر ماه اجرایی می‌شود / واریز پاداش بازنشستگان قبل از اتمام ماه آینده ۳ گزارش میدانی خبرنگار تسنیم از آتش‌سوزی تانکرهای حمل سوخت در کرمانشاه به همراه جزئیات و علت حادثه +‌ فیلم ۴ ورود قرارگاه سازندگی خاتم‌‌ به اکتشافات معدنی / شتاب در استخراج معا‌دن "سرب، روی، آهن، مس، منگنز و کرومیت" ۵ جزئیات سفر نوبخت به استان فارس؛ از بازدید از ورزشگاه ۶هزارنفری تا کلنگ‌زنی خط ۳ مترو ۶ قطب صنعتی ایران محروم از صنایع تبدیلی کشاورزی/ وقتی محصولات کشاورزی استان مرکزی دور‌ریز می‌شود+ فیلم ۷ معاون وزیر بهداشت: ‌در ‌تحقیقات‌ کرونا‌ جزء کشورهای برتر هستیم / انعقاد قرارداد مهم با شرکت‌های دانش بنیان‌ ۸ مهار آتش‌سوزی تالاب هامون/ عامل انسانی علت حریق بود مهمترین اخبار استانها ‌دادگاه سلطان جعل مدرک ایران| اظهار بی‌اطلاعی متهمان هلدینگ آفتاب از جرائم متهم ردیف اول/ کتمان حقایق پرونده از سوی متهمان‌ معاون وزیر صنعت: چند شرکت زیرمجموعه ایمیدرو وارد بورس می‌شود تشییع باشکوه پیکر شهید مدافع وطن در قزوین / بسیجی قزوینی مسافر بهشت شد + فیلم معاون وزیر بهداشت: مطلوب‌ترین ‌مدیریت را برای کنترل کرونا داشته‌ایم/ ‌هدف‌ اصلی وزارت بهداشت ‌کاهش مرگ‌ومیر است مهمترین اخبار تسنیم امام خامنه‌ای: رفتار دولت نژادپرست آمریکا را محکوم و از حرکت مردم حمایت می‌کنیم سردار حاجی زاده عنوان کرد: تمرین انهدام سامانه موشکی آمریکایی «تاد» در رزمایش سپاه تلاش بی‌بی‌سی فارسی برای مبهم ماندن پرونده غلامرضا منصوری فیلم شلیک موشک‌های بالستیک سپاه از زیر زمین منتشر شد وزیر بهداشت: می‌‌خواهیم الگوی جهانی برای زنده نگه‌داشتن یاد امام حسین(ع) ارائه کنیم درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم کرونا در قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۹۵۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان بر تلاش تجهیزات موجود و اتقاء کمی و کیفی ارائه خدمات

  حبیب غزنوی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در بازدید از مرکز خدمات جامع سلامت روستایی چاه زرد زاهدان گفت: مراکز خدمات جامع سلامت روستایی بعنوان خط مقدم ارائه خدمات سلامت هستند، باید با بهره گیری از ظرفیت و توانمندی همکاران بهداشتی کیفیت ارائه خدمات سلامت به مراجعین را ارتقاء دهیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان استقرار نظام ارجاع الکترونیک مبتنی بر سطح بندی خدمات و پرونده الکترونیک سلامت را از مهمترین برنامه های راهبردی نظام سلامت کشور عنوان کرد و افزود: اجرای دقیق و اصلاح نظام ارجاع الکترونیک به گونه ای که پزشکان سطح یک از اقدامات سطح 2 و 3 مطلع گردند ضروریست.

 

 وی در حاشیه این بازدیدگفت: در حال حاضر تمامی مناطق روستایی  و عشایری که تحت پوشش بیمه سلامت روستایی هستند، درصورت نیاز به دریافت خدمات تخصصی می توانند با مراجعه به پزشک خانواده مستقر در مراکز خدمات جامع سلامت روستایی و شهری روستایی و اخذ کد ارجاع و دریافت نوبت بدون معطلی در بیمارستانهای دانشگاه پذیرش و خدمات تخصصی و فوق تخصصی را با کمترین هزینه دریافت نمایند.

وی ادامه داد: 20 تا 30 درصد نوبت های کلینیک های تخصصی بیمارستانهای دانشگاه به صورت روزانه به مراجعینی که از طریق نظام ارجاع مراجعه می کنند تخصیص می یابد، لذا از تمامی روستائیان عزیز تقاضا داریم که قبل از مراجعه به مراکز تخصصی نسبت به دریافت کد ارجاع و نوبت از پزشک خانواده خود اقدام نمایند.

  رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان به همراه معاون فنی معاونت بهداشت دانشگاه و رئیس مرکز بهداشت زاهدان  از مرکز خدمات جامع سلامت چاه زرد زاهدان بازدید کردند.

 مرکز خدمات جامع سلامت چاه زرد در فاصله 60 کیلومتری زاهدان قرار دارد و بیش 8 هزار نفر از هموطنان عزیز در این منطقه از خدمات سلامت شامل ویزیت پزشک، دندانپزشکی، مشاوره روان شناس، واکسیناسیون، داروخانه و خدمات مامایی  بهره مند هستند .

 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • هرساعت اضافه‌کار پرستاران ۲۰۰۰۰ تومان است/احتمال افزایش مبلغ
  • افزایش تعداد رشته‌های دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه
  • رئیس جدید دانشگاه علوم پزشکی هوشمند معرفی شد
  • بهره‌برداری از بیمارستان رزن نیازمند اهتمام دانشگاه علوم پزشکی
  • رئیس دانشگاه علوم پزشکی زابل تغییر کرد
  • تجمع دانشگاهیان علوم پزشکی سبزوار در حمایت از خیزش دانشجویان آمریکایی
  • خواسته امروز آزادگان جهان، محو رژیم صهیونیستی از صحنه روزگار است
  • حمایت دانشگاه علوم پزشکی آبادان از دانشجویان آمریکا و مردم غزه
  • تاکید رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان بر تلاش تجهیزات موجود و اتقاء کمی و کیفی ارائه خدمات
  • رشته دندانپزشکی کودکان در قم راه‌اندازی می‌شود