Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@16:01:29 GMT

دام زنده برای عید قربان کیلویی چند؟

تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۹۵۹۴۲

دام زنده برای عید قربان کیلویی چند؟

ایسنا/کرمان سرپرست فرمانداری سیرجان گفت: قیمت هر کیلو گوشت دام سنگین (گوسفند) ۴۷ هزار تومان، دام سبک ۴۹ هزار تومان، کهره ۴۵ هزار تومان و بز و میش ۳۴ هزار تومان تعیین شده است.

"سهراب بهاءالدینی" در جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان سیرجان گفت: در حال حاضر ۶ مکان از جمله میدان دام بلوار شهید عباسپور، میدان باسفهرجان، بلوار شهید زندی نیا، میدان شورا، بلوار هجرت (مسکن مهر) چهارراه فاطمیه به سمت بلوار صفارزاده جهت فروش دام در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 سرپرست فرمانداری سیرجان با اعلام اینکه به‌ منظور جلوگیری از فروش دام در سطح شهر و حمایت از سلامت شهروندان نسبت به ساماندهی مکان عرضه، خرید و فروش دام، افزود: مکانی برای عرضه دام زنده تعیین شده تا علاوه بر حفظ سیمای بصری شهر، از شیوع ویروس کرونا پیشگیری شود.

بهاءالدینی با تاکید بر وضعیت قرمز شیوع ویروس کرونا در شهرستان و عدم کشتار دام در منازل جهت حفظ سلامت شهروندان تاکید کرد: به دلیل پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و رعایت پروتکل های بهداشتی یک تیم نظارتی متشکل از ناظرین دامپزشکی،شهرداری،صمت و بهداشت در کشتارگاه و عملکرد محل های فروش دام نظارت و با متخلفین برخورد نمایند. 

سرپرست فرمانداری سیرجان در پایان گفت: قیمت هر کیلو گوشت دام سنگین (گوسفند) ۴۷ هزار تومان، دام سبک ۴۹ هزار تومان، کهره ۴۵ هزار تومان و بز و میش ۳۴ هزار تومان تعیین شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دام و طيور عيد قربان هزار تومان فروش دام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۹۵۹۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محموله ۲۴۷ کیلویی حشیش در مشهد کشف شد

به گزارش قدس خراسان، سرتیپ محمدکاظم تقوی اظهار کرد: تیم‌های مرکز عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر استان در اقدامی اطلاعاتی، یک محموله موادمخدر را ردزنی و پس از کنترل و مراقبت‌های پوششی در اقدامی غافلگیرانه، خودرو پژو ۴۰۵ حامل مواد مخدر را در یکی از خیابان‌های شهر مشهد متوقف کردند.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی بیان کرد: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر در بازرسی از خودرو ۵۰ کیلوگرم حشیش کشف و یک متهم زن و یک متهم مرد تبعه خارجی را نیز دستگیر کردند.

به گفته وی، در بازرسی از مخفیگاه متهمان در بلوار توس نیز ۱۹۷ کیلوگرم حشیش کشف شد.

تقوی گفت: ۲متهم دستگیرشده به منظور سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • قیمت پیاز کاهشی می‌شود؟
  • ۳۵۰ هکتار از اراضی کشاورزی شهرستان کاشمر سند دار شد 
  • قیمت پیاز کاهشی می‌شود
  • فوت پاکبان طرقبه ای بر اثر تصادف با پژو پارس
  • کشف محموله ۱۴ کیلویی تریاک داخل اتوبوس در نائین
  • اجرای طرح ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش در سنندج
  • استاندار البرز از پروژه ادامه بلوار ماهان بازدید کرد
  • تعیین تکلیف رینگ شهری یزد بعد از ۲۵ سال
  • کشف محموله ۸۶ کیلویی مواد مخدر در محور کاشان - قم
  • محموله ۲۴۷ کیلویی حشیش در مشهد کشف شد