Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: تا پایان سال جاری تحولی جدی را در شمال استان سیستان و بلوچستان خواهیم داشت. از زمانی که مجلس یازدهم گشوده شده تمام هم و غم ما این بوده که دیدگاه منطقه‌ای نداشته باشیم.

احمد نادری، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو در خصوص نتیجه سفری که اخیرا به مناطق محروم استان سیسان و بلوچستان داشته و اقدامات بعد از آن گفت: در ادامه سفر‌های استانی که قرار بر این است هر ماه به یک یا دو استان سفر کنیم به اتفاق تعدادی از همکاران به زابل سفر کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
در اولین سفر استانی به غیزانیه و اهواز رفتیم و اقداماتی صورت گرفت.

نادری ادامه داد: دومین سفر استانی ما به شمال استان سیستان و بلوچستان بود که به اتفاق علی نیکزاد، نماینده مردم اردبیل و سیدرضا موسوی، نماینده تهران و دو نماینده استان سیستان و بلوچستان به زابل سفر کردیم و در ابتدای امر به بحث آزادراه بین زاهدان و زابل که حدود ۷۰ کیلومتر آن ساخته شده و مابقی آن باقی مانده رسیدگی کردیم. این جاده مسیر ترانزیت بوده و متاسفانه هفته ای نیست که یک کشته نداشته باشد. پیگیری اول ما، رسیدگی به فاز‌های انجام این آزاد راه بود.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی افزود: در ادامه بازدید به همراه تعدادی از مسئولین آبفا، وزارت راه و شهرسازی و استانی به بازدید پروژه‌های توسعه دهنده مناطق شمال سیستان و ارزیابی آسیب‌های اجتماعی ناشی از حاشیه نشینی در زابل و شهر‌های اطراف آن پرداختیم که نیاز به رسیدگی فوری دارد.

وی عنوان کرد: حاشیه نشینان در اطراف زابل از لحاظ بیماری، بهداشت و معیشت و ... اوضاع خوبی ندارند و باید به صورت اورژانسی مورد توجه قرار بگیرند. در آخر جلسه مفصلی با حضور تمامی مسئولین مربوطه استانی و کشوری داشتیم که بیش از سه ساعت به طول انجامید و خروجی‌های خوبی داشت.

احمد نادری ادامه داد: در این جلسه قرار شد که با کمک مجلس، دولت، سازمان برنامه و بودجه، وزارت راه و شهرسازی، آبفا و دیگر دستگاه‌ها اعتبارات لازم برای پروژه‌های تعیین شده کنار گذاشته بشود و صورت جلسه‌ای را تنظیم کردیم. این اتفاق را با حساسیت بالا در مجلس پیگری کرده تا به نتیجه مطلوب برسیم. همچنین تعهدات مسئولین را به صورت ویژه رصد خواهیم کرد.

این نماینده منتخب در ادامه گفت: در کنار مسئولین دولتی، مسئولین غیر دولتی را در این طرح دخیل کردیم. سردار محمد، رئیس قرارگاه خاتم در بحث پروژه گاز کشی به زابل قول به مساعدت‌هایی داده و از ستار، رئیس بنیاد مستضعفان نیز کمک‌هایی را دریافت کردیم. زمان بندی‌ و فاز بندی‌هایی را در این جلسه برای رسیدگی به معضلات زابل مشخص کردیم و امیدواریم مسائلی که به روی آن‌ها دست گذاشته ایم در فاز بندی‌های مربوطه به نتیجه برسد.

وی در پایان تصریح کرد: تا پایان سال جاری تحولی جدی را در شمال استان سیستان و بلوچستان خواهیم داشت. از زمانی که مجلس یازدهم گشوده شده تمام هم و غم ما این بوده که دیدگاه منطقه‌ای نداشته باشیم. یک نماینده طبق قانون قبل از هر چیز نماینده کل مردم ایران است نه منطقه‌ای که در آن نامزده شده است. مشکلات مردم مظلوم سیستان و بلوچستان و دیگر نقاط کشور به من نوعی مربوط است. همچنین مشکلات آب مردم غیزانیه تا پایان تابستان امسال به اتمام خواهد رسید.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: حاشیه نشینی زابل احمد نادری نماینده مردم تهران مجلس شورای اسلامی محرومیت سیستان محرومیت استان سیستان و بلوچستان نماینده مردم تا پایان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۹۶۰۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰۰ نماینده مجلس بیانیه حمایت از «طرح نور» را امضا نکردند؟

روز گذشته یک عضو هیأت رئیسه مجلس از امضای بیانیه‌ای در حمایت از بازگشت طرح گشت ارشاد خبر داد.

به گزارش انتخاب، علی کریمی فیروزجائی در نشست علنی یکشنبه، ۹ اردیبهشت ماه مجلس شورای اسلامی بیانیه بیش از ۱۶۰ تن از نمایندگان با موضوع تقدیر و تشکر از فرماندهی محترم فراجا و مردم عزیز ایران اسلامی در همراهی با اجرای طرح عفاف و حجاب را قرائت کرد.

با این اوصاف، به نظر می‌رسد بیش از ۱۰۰ تن از نمایندگان مجلس حاضر به حمایت از طرح «نور» نشده اند.

 

دیگر خبرها

  • امدادرسانی به سیستان و بلوچستان پایان یافت
  • زمین برای ساخت بیش از ۹۰ هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن در شمال سیستان و بلوچستان تامین شد
  • تامین زمین برای ساخت بیش از ۹۰ هزار واحد مسکونی در شمال سیستان و بلوچستان
  • عدم‌همراهی بیش از ۱۰۰ نماینده در حمایت از طرح «نور»
  • ۱۰۰ نماینده مجلس بیانیه حمایت از «طرح نور» را امضا نکردند؟
  • این ۳۵ نماینده مجلس باعث تعطیلی مجلس شدند
  • این ۳۵ نماینده مجلس باعث تعطیلی مجلس شدند +اسامی
  • حضور نماینده خانم از تهران در مجلس اهمیت زیادی دارد
  • سعیدی: اگر معادل اختلاس چای دبش صرف زیرساخت‌های استان سیستان و بلوچستان می‌شد، دیگر چیزی نمی‌خواستیم
  • اظهارات جدید وزیر کشور درباره دیوار کشی در استان سیستان و بلوچستان