Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) قم گفت: روز عید قربان با نظم و دقت ویژه ای برنامه ریزی کرده ایم تا با رعایت پروتکل بهداشتی ۱۲ هزار بسته گوشت قربانی میان افراد نیازمند استان توزیع شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، اکبر میرشکارظهر امروز در نشست خبری "دومین مرحله طرح مواسات و همدلی" که در سالن نشست های اداره کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان برگزار شد، اظهار داشت: با هماهنگی که با تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) انجام شد از عید قربان تا عید غدیر روزانه 8 هزار پرس غذای گرم، طبخ شده و میان نیازمندان و فقرای شهر توزیع می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) قم افزود: با توجه به برنامه ریزی صورت گرفته با با سپاه استان،  50 هزار پرس غذای گرم روز عید غدیر بین نیازمندان توزیع می شود.

میرشکار بیان کرد: با توجه به پرداخت حق بیمه تأمین اجتماعی از سوی کمیته امداد برای افراد تحت پوشش، در این ایام 465 خانواده از تحت پوشش بودن کمیته امداد خارج شده و از این پس مستمری بیمه بازنشستگی خود را دریافت می‌کنند.

4400 قالیباف فعال تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان قرار دارند40 طرح راهبری شغلی مددجویان کمیته امداد استان کرمان بهره‌‌برداری رسیدایجاد 20 هزار فرصت شغلی در 4 ماهه گذشته توسط کمیته امداد/ برگزاری جشنواره صنایع روستادوست

وی با اشاره به لزوم کمک به نیازمندان استان عنوان کرد: گرانی ها فشار زیادی به خانواده محرومین می آورد و تلاش می کنیم گره ای از مشکلات این عزیزان برطرف کنیم.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) قم تصریح کرد: 22 هزار خانواده از این اداره کل مستمری ماهانه دریافت می‌کنند، در چهارماهه ابتدای سال بیش از 20 میلیارد تومان مستمری پرداخت شده است.

میرشکار افزود: روز جمعه عید قربان با نظم و دقت ویژه ای برنامه ریزی کرده ایم تا با رعایت پروتکل بهداشتی 12 هزار بسته گوشت قربانی میان افراد نیازمند استان توزیع شود.

وی ادامه داد: از امروز مدت یک ماه مرحله دوم طرح مواسات را آغاز خواهیم کرد و بسته های غذایی شامل برنج، روغن و مرغ به نسبت تعداد اعضای خانواده به افراد تحت پوشش تقدیم می شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) قم بیان کرد: در 4 سال این روند را پیش بردیم و 500 خانه در نقاط مختلف شهر که تجمع کمتر است برای افراد نیازمند خریداری کردیم، افراد مستمند مشکلات زیادی دارند، اینکه همه آنها در یک جا جمع شوند تبعات به همراه دارد و این پیشنهاد را دادیم که در مناطق بافت های فرسوده خانه های مددجوها را در سه طبقه بسازیم.

میرشکار با اشاره به توزیع گوشت در عید قربان میان محرومین قمی گفت: امیدواریم با برنامه ریزی صورت گرفته بتوانیم به تعداد بیشتری از خانواده ها گوشت قربانی هدیه بدهیم، از این رو عزیزان می‌توانند مبالغ خود را برای این امر خداپسندانه به شماره کارت (6037997900001125) به نام کمیته امداد امام خمینی(ره) قم واریز کنند.

وی گفت: در این مدت مراجع عظام تقلید از جمله حضرات آیات عظام نوری همدانی، مکارم شیرازی، سیستانی و علوی‌گرگانی و همچنین برخی بزرگان حوزه نظیر آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه در این طرح شرکت کرده و مبالغی جهت قربانی هدیه داده اند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) قم خاطرنشان کرد: استان قم تک شهرستان است و 96 درصد نیازمندان در شهر قم زندگی می کنند و مشکل اساسی ما رسیدگی به مشکلات مددجوها در شهر است و به مسئولین استان تاکید شد که امتیازات برای مددجوهای شهر در نظر گرفته شود.

انتهای پیام/452/ش

R7854/P/S6,62/CT11 بیشتر بخوانید... قم| ده هزار و ۸۰۰ کیلو گوشت قربانی میان اقشار آسیب دیده از کرونا توزیع می‌شود قم|۶ هزار بسته گوشت قربانی میان نیازمندان ۵ استان توزیع می‌شود گزارش| محله‌ای در سبزوار که مقام معظم رهبری به آن اشاره کردند / توزیع ‌گوشت قربانی بین ‌محرومان قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... قم| ده هزار و ۸۰۰ کیلو گوشت قربانی میان اقشار آسیب دیده از کرونا توزیع می‌شود قم|۶ هزار بسته گوشت قربانی میان نیازمندان ۵ استان توزیع می‌شود گزارش| محله‌ای در سبزوار که مقام معظم رهبری به آن اشاره کردند / توزیع ‌گوشت قربانی بین ‌محرومان پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ چگونه از خطر ابتلا به کووید-۱۹ در امان بمانیم+ پاسخ متخصص بیماری‌های عفونی ۲ ورود قرارگاه سازندگی خاتم‌‌ به اکتشافات معدنی / شتاب در استخراج معا‌دن "سرب، روی، آهن، مس، منگنز و کرومیت" ۳ نوبخت: همسان‌سازی حقوق بازنشستگان از اول مهر ماه اجرایی می‌شود / واریز پاداش بازنشستگان قبل از اتمام ماه آینده ۴ گزارش میدانی خبرنگار تسنیم از آتش‌سوزی تانکرهای حمل سوخت در کرمانشاه به همراه جزئیات و علت حادثه +‌ فیلم ۵ جزئیات سفر نوبخت به استان فارس؛ از بازدید از ورزشگاه ۶هزارنفری تا کلنگ‌زنی خط ۳ مترو ۶ معاون وزیر بهداشت: مطلوب‌ترین ‌مدیریت را برای کنترل کرونا داشته‌ایم/ ‌هدف‌ اصلی وزارت بهداشت ‌کاهش مرگ‌ومیر است ۷ اهتمام دولت برای رفع مشکلات ‌سیستان و بلوچستان/ هیئت وزیران ۱۵۰ گزارش ‌برای رفع محرومیت‌ها‌ ‌ارائه دادند ۸ معاون وزیر بهداشت: ‌در ‌تحقیقات‌ کرونا‌ جزء کشورهای برتر هستیم / انعقاد قرارداد مهم با شرکت‌های دانش بنیان‌ مهمترین اخبار استانها ‌دادگاه سلطان جعل مدرک ایران| اظهار بی‌اطلاعی متهمان هلدینگ آفتاب از جرائم متهم ردیف اول/ کتمان حقایق پرونده از سوی متهمان‌ معاون وزیر صنعت: چند شرکت زیرمجموعه ایمیدرو وارد بورس می‌شود رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی قم: زنگ خطر افزایش مبتلایان به کرونا به صدا درآمده است تشییع باشکوه پیکر شهید مدافع وطن در قزوین / بسیجی قزوینی مسافر بهشت شد + فیلم مهمترین اخبار تسنیم امام خامنه‌ای: رفتار دولت نژادپرست آمریکا را محکوم و از حرکت مردم حمایت می‌کنیم گزارش تسنیم از ۶ ویژگی رزمایش بزرگ سپاه در خلیج فارس| غافلگیری از زیر زمین تا ماورای جو+فیلم و عکس تلاش بی‌بی‌سی فارسی برای مبهم ماندن پرونده غلامرضا منصوری گزارش| آمریکا آمار واقعی کشته‌های اعتراضات مردمی را چگونه کتمان می‌کند؟ منظور رهبر انقلاب از "متفکر غربی سرگردان" در پیام حج امسال کیست؟ درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی ره توزیع می شود استان توزیع برنامه ریزی عید قربان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۹۶۲۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای کسی که شهر بشاگرد را از گمنامی درآورد | تقدیر رهبر انقلاب از حاج عبدالله والی | تصاویر

دریافت 17 MB

به گزارش همشهری آنلاین، حاج عبدالله والی، مسئول کمیته امداد امام خمینی(ره) و نماینده امام در منطقه محروم بشاگرد بود که با هدف انسان سازی و فقرزدایی به بشاگرد هرمزگان رفت و در مدت ۲۳ سال در آنجا خدمات ارزنده‌ای را انجام داد.

ویدئویی از ماجرای باز شدن پای حاج عبدالله والی به بشاگرد و نحوه کمک رسانی او به مردم را در ویدئو ببینید.

کد خبر 848345 منبع: باشگاه خبرنگاران جوان برچسب‌ها خبر مهم کمیته امداد بندرعباس- استان هرمزگان استان هرمزگان

دیگر خبرها

  • ماجرای کسی که شهر بشاگرد را از گمنامی درآورد | تقدیر رهبر انقلاب از حاج عبدالله والی | تصاویر
  • توزیع ۵۰۰ کیسه آرد در بخش گافر و پارامون بشاگرد
  • طراحی سامانه «آی محسن» برای کمک به محرومین جهان اسلام
  • توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی
  • توزیع رایگان تخم نوغان بین مددجویان کمیته امداد گیلان
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • فرهنگ خیر و احسان ایرانی در حوزه برون‌مرزی ترویج می‌شود
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری میان کمیته امداد و مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی
  • اشتغالزایی برای ۱۲ هزار و ۴۸۱ مددجوی کمیته امداد آذربایجان‌غربی
  • نهاد کتابخانه‌ها با کمیته امداد تفاهمنامه امضا می‌کند