Web Analytics Made Easy - Statcounter

اولین جلسه کارگروه هماهنگی برگزاری مراسم‌های محرم و صفر در وزارت کشور برگزار شد. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری تسنیم، اولین جلسه کارگروه هماهنگی برگزاری مراسم ماه محرم و صفر با حضور حجت الاسلام والمسلمین محمد قمی رئیس این کارگروه و مسئولان دیگر دستگاه‌های دولتی در سالن پیامبر اعظم وزارت کشور برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارگروه هماهنگی برگزاری مراسم ماه محرم و صفر به ریاست حجت الاسلام والمسلمین محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی و با حضور جمعی دیگر از مسئولان مرتبط، در سالن نشست‌های وزارت کشور برگزار شد.

در این نشست رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با تشکر از اقدامات جهادی کادر پزشکی در ایام کرونا عنوان کرد: ما رعایت موارد بهداشتی را به عنوان یک تکلیف دینی نگاه می‌کنیم و تبلیغ این موضوع را، جزو وظایف تبلیغی خودمان می دانیم. در این روزها که به محضر برخی از مراجع تقلید رسیدم، از آن‌ها نیز درخواست کردم تا از مردم بخواهند رعایت موارد بهداشتی را به عنوان یک تکلیف دینی باور داشته باشند و به آن‌ها دقت کنند.

قمی افزود: ما در سازمان تبلیغات اسلامی، بنا بر رسم سال‌های گذشته مدیریت و مسئولیت برگزاری مراسم عزاداری سیدالشهداء را بر عهده گرفته‌ایم و با توجه به شرایط امروز کشور، ملزم به آن هستیم که موارد بهداشتی کاملاً رعایت شود و در این رابطه، با جدیت بسیار اقدام خواهیم کرد.

وی با اشاره به محدودیت زمان تا شروع ماه محرم، به تسریع برنامه‌ریزی و گرفتن تصمیم نهایی تاکید کرد و گفت: دغدغه‌ای که به غیر از اقامه عزاداری برای سیدالشهداء داریم این است با سخت گیری تمام بر روی رعایت پروتکل‌ها ایستادگی کنیم.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی اذعان کرد: ما در سازمان تبلیغات اسلامی با توجه به آشنایی و آگاهی از ادبیات عزاداران، در مقدمات این مراسم سختگیرانه عمل خواهیم کرد و صادقانه و دلسوزانه در جهت تحفظ فلسفه و آداب عزاداری، اقدامات لازم را انجام خواهیم داد.

قمی همچنان تصریح کرد: ما هم به اقامه عزاداری موظف هستیم و هم به حفظ سلامت عزاداران سیدالشهداء و به فضل خداوند عالم اجازه نخواهیم داد خطرات به برکات و معنویت این مراسم‌ها ضربه وارد کند.

وی در پایان سخنان خود با تاکید بر اینکه به دستور العمل‌های ستاد کرونا پایبند هستیم خاطر نشان کرد: از طرح‌ها و ایده‌هایی که از سمت دستگاه‌ها و ارگان‌ها به سازمان تبلیغات ارسال شوند استقبال می‌کنیم.

در این نشست حجت‌الاسلام والمسلمین محمد جواد حاج علی اکبری رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه، ایرج حریرچی معاون کل وزیر بهداشت، حسین قاسمی دبیر کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی کرونا، حجت الاسلام سید مهدی خاموشی رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه، حجت الاسلام جلالی معاون فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام حریزاوی معاون راهبری و استان‌های سازمان تبلیغات اسلامی و دیگر مسئولان نهادهای مرتبط حضور داشتند.

انتهای پیام/

R1536/P/S1,15/CT12 واژه های کاربردی مرتبط وزارت کشور بیشتر بخوانید... اولین تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا درباره عزاداری محرم اعلام شد قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... اولین تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا درباره عزاداری محرم اعلام شد واژه های کاربردی مرتبط وزارت کشور پربیننده‌ترین اخبار سیاسی ۱ دومین روز رزمایش پیامبر اعظم(ص) سپاه|حملات گسترده موشکی و پهپادی علیه اهداف در خلیج‌فارس/ شلیک موشک‌های بالستیک از عمق زمین ۲ اختصاصی/ دختر روحانی عضو هیئت علمی شهید بهشتی شد؟!/ مسئولان ذی‌ربط پاسخگو نیستند ۳ فیلم شلیک موشک‌های بالستیک سپاه از زیر زمین منتشر شد ۴ رونمایی از پرتابگرهای جدید موشک های بالستیک سپاه+تصاویر ۵ خبرهای خوش نماینده مجلس درباره همسان‌سازی حقوق بازنشستگان ۶ تمرین مقابله با ناو هواپیمابر آمریکایی توسط سپاه در خلیج فارس+فیلم ۷ واعظی:‌ کنکور برگزار می‌شود ۸ دلایل اصلی گران شدن نهاده‌های دامی/انحصار واردات در اختیار ۹ شرکت است مهمترین اخبار سیاسی گزارش تسنیم از ۶ ویژگی رزمایش بزرگ سپاه در خلیج فارس| غافلگیری از زیر زمین تا ماورای جو+فیلم و عکس امام خامنه‌ای: رفتار دولت نژادپرست آمریکا را محکوم و از حرکت مردم حمایت می‌کنیم تصاویر ماهواره نور از پایگاه آمریکایی در قطر منتشر شد منظور رهبر انقلاب از "متفکر غربی سرگردان" در پیام حج امسال کیست؟ مهمترین اخبار تسنیم امام خامنه‌ای: رفتار دولت نژادپرست آمریکا را محکوم و از حرکت مردم حمایت می‌کنیم گزارش تسنیم از ۶ ویژگی رزمایش بزرگ سپاه در خلیج فارس| غافلگیری از زیر زمین تا ماورای جو+فیلم و عکس تلاش بی‌بی‌سی فارسی برای مبهم ماندن پرونده غلامرضا منصوری گزارش| آمریکا آمار واقعی کشته‌های اعتراضات مردمی را چگونه کتمان می‌کند؟ منظور رهبر انقلاب از "متفکر غربی سرگردان" در پیام حج امسال کیست؟ درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: وزارت کشور وزارت کشور سازمان تبلیغات اسلامی خلیج فارس حجت الاسلام وزارت کشور محرم و صفر برگزار شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۹۶۳۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صنعت‌نفت اولین شکست محرم با مس را رقم زد

آفتاب‌‌نیوز :

دیدار تیم‌های صنعت نفت آبادان و مس رفسنجان در چارچوب هفته بیست‌وششم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه در ورزشگاه تختی آبادان برگزار شد که در نهایت با برتری یک بر صفر صنعت نفت به پایان رسید.

دو تیم با شرایط متفاوت پا به این دیدار گذاشتند. صنعت‌نفت به دنبال فرار از بحران و زنده نگه داشتن آخرین شانسش برای ماندن در لیگ برتر بود و در سمت مقابل مس رفسنجان تحت هدایت محرم نویدکیا در نیم فصل دوم نتایج خوبی کسب کرده و به دنبال تداوم این روند بود.

تیم میزبان خیلی زود در دقیقه ۱۹ موفق شد دروازه مس را باز کند. علی یوسف مهاجم عراقی صنعت نفت با یک شوت تماشایی از میانه زمین توپ را به زیر طاق دروازه حامد لک فرستاد تا او با یک سوپرگل، ۳ امتیاز مهم را به حساب صنعت نفت واریز کند.

محمدرضا مهدی‌زاده با دریافت کارت زرد دوم در دقیقه ۸۶ از زمین بازی اخراج شد.

با این نتیجه تیم فوتبال مس رفسنجان با ۳۱ امتیاز در رتبه دهم قرار گرفت و در مقابل صنعت نفت با ۱۹ امتیاز در رتبه شانزدهم ماند.

گروه داوری: پیام حیدری، حسین مرادی و عباس پورحمیدی و امیر ایار/ ناظر: حسین خانبان

ترکیب ابتدایی صنعت نفت آبادان:

پیام پارسا، میثم تهی‌دست، عرفان قهرمانی، مصطفی نائیج‌پور، طالب ریکانی، امیر محمد پناهی، صادق بارانی، حسین سنگیرگیر، حسین شنانی، یوسف کی‌شمس و علی یوسف.

سرمربی: فراز کمالوند

ترکیب ابتدایی مس رفسنجان:

حامد لک، محمد نژادمهدی، مجید نصیری، میثم تیموری، حسن جعفری، جلال‌الدین علی‌محمدی، محمدرضا مهدی‌زاده، عرفان شهریاری، سعید واسعی، محمدمهدی محبی و سجاد شهباززاده.

سرمربی: محرم نویدکیا

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • مراسم اربعین شهدای حادثه کنسولگری ایران برگزار شد
  • صنعت‌نفت اولین شکست محرم با مس را رقم زد
  • رییس جدید اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مشهد معارفه شد
  • مراسم چهلم شهدای حمله به کنسولگری ایران در دمشق فردا برگزار می‌شود
  • مراسم چهلم شهدای حمله به کنسولگری ایران دردمشق فردا برگزار می‌شود
  • مراسم چهلم شهید زاهدی و یارانش فردا برگزار می‌شود
  • جلسه هماهنگی مسابقات تور بین المللی دوچرخه سواری خزر
  • برگزاری سومین جلسه ستاد هماهنگی روابط اقتصادی خارجی در وزارت امور خارجه
  • قدردانی از بزرگان، جامعه را فاخر می‌کند
  • برگزاری مراسم بزرگداشت آیت الله رئوفی