Web Analytics Made Easy - Statcounter

ارتش سوریه در یک مخفیگاه تروریست‌ها در جنوب استان ادلب سوریه ده‌ها ظرف حاوی اعضایی از بدن انسان‌ها را یافت.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، واحدهایی از ارتش سوریه با همکاری مردم بومی در روستای الغدفه در منطقه «معره النعمان» در جنوب استان ادلب تعداد زیادی از اعضای بدن انسان را در داخل یکی از مخفیگاه‌های تروریستی پیدا کردند که در ماده کلروفرم نگه داری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش خبرگزاری رسمی سوریه(سانا)، در منزلی در روستای الغدفه در شرق معره النعمان که قبلا تحت تسلط گروه‌های تروریستی بود، ده‌ها ظرف در بسته شفاف پیدا شده که در آن اعضایی از بدن انسان از جمله چشم، سر، قلب، ریه، کبد، کلیه و غیره در محلول کلروفرم نگه داری شده است.

بر روی این ظروف اسامی مذکر یا مونث نوشته شده و در داخل منزل هم دفترچه یادداشت‌هایی پیدا شده که در آن اسامی افرادی با وضعیت سلامت و اطلاعات شخصی آنها نوشته شده است.

در یکی دیگر از اتاق‌های این خانه هم تعداد زیادی کتب و جزوه‌های متعلق به تکفیری‌ها پیدا شده که معلوم می‌شود گروه‌های تروریستی از آن برای شستشوی مغزی و پیاده کردن نقشه‌های خود علیه مخالفان عقیدتی و فکری خود استفاده می‌کردند.

گروه‌های تروریستی سرقت اعضای بدن انسان را راهی برای تامین مالی اقدامات تروریستی خود قرارداده‌اند.

انتهای پیام/.

منبع: فارس

کلیدواژه: قاچاق اعضای انسان تروریست سوریه بدن انسان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۹۶۵۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدام زیبا و تحسین‌برانگیز یک پاکبان در زنجان

بهروز اسکندری پاکبان شهرداری منطقه دو زنجان پس از پیدا کردن کیف پر از مدارک و دلار و یورو آن را به صاحبش برگرداند.

این کیف حاوی دلار، یورو، مدارک شناسایی معتبر کشور ایران و یک کشور خارجی، بیمه نامه خودرو و کارت ماشین بوده است.

اسکندری در این زمینه گفت: این کیف را در حوالی میدان جانبازان (هنرستان) پیدا کردم و سپس با مراجعه به ترمینال از طریق مدارکی که داخل کیف بود با این شهروند تماس گرفتم و کیف را تحویل وی دادم.

منبع: تسنیم

tags # اخبار اجتماعی سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • کابل: هیچ گروه تروریستی در افغانستان فعال نیست
  • اقدام زیبا و تحسین‌برانگیز یک پاکبان در زنجان
  • چه شد که مغز و هیکل انسان امروزی انقدر کوچک شد؟!
  • حمله تروریستی به المپیک خنثی شد
  • باخت بد استقلال در یک دیدار دوستانه برابر تیمی از اسلامشهر!
  • متهم شدن ۷ تبعه خارجی در آلمان به ارتباط با داعش خراسان
  • پوتین: روش های تروریست ها روز به روز پیچیده تر و وحشیانه تر می شود
  • احتمال احیای داعش در منطقه تا چه حد جدی است؟
  • نابودی ۱۲ تروریست مرتبط با داعش در فیلیپین
  • اردوغان: به مبارزه علیه تروریست‌ها ادامه می‌دهیم/ نتانیاهوی هیتلر نمی‌تواند فرار کند