Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان غربی سرپرست فرمانداری سلماس گفت‌: پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی باید سرلوحه کارها قرار گیرد.

امروز هشت مرداد عسگری سرپرست فرمانداری سلماس در مراسم تودیع و معارفه فرماندار شهرستان که با حضور معاون سیاسی استاندار آذربایجان غربی برگزار شد، بابیان اینکه در راه خدمتگزاری صادقانه به مردم از هیچ تلاشی دریغ نخواهم کرد، افزود: پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی باید سرلوحه کارها قرار گیرد و از تمامی صاحب نظران جهت همکاری دعوت می نمایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عسگری اظهار کرد: از اینکه در این موقعیت توفیق خدمت برای بنده نصیب شده است بسیار خرسندم و امیدوارم بتوانم خدمتگزار خوبی برای مردم باشم. 

سرپرست فرمانداری سلماس تصریح کرد: اتفاق نظر،وفاق همدلی تمام اقشار و تشکل های سیاسی و سازمان های مردم نهاد،سازمان های مردم نهاد و همه مسئولین شهری را برای توسعه لازم می دانم.

وی خاطرنشان کرد: به حول و قوه الهی از تمامی ظرفیت های شهر در جهت توسعه شهری استفاده خواهیم کرد.

مرتضی اصغری فرماندار سابق سلماس نیز در این آیین با بیان اینکه شهرستان سلماس مهد تمدن بشری در خاورمیانه و شهرستان اولین ها با طبیعت و پتانسیل هایی بسیار بالا در حوزه های مختلف است، بیان کرد: در پایان هر ماموریتی باید گزارش عملکرد و نامه اعمالمان را به مردم ارایه دهیم تا در جریان امور مختلفی که انجام شده قرار بگیرند.

اصغری اظهار کرد: بهره برداری از مدرن ترین تصفیه خانه آب شرب سلماس، افتتاح ورزشگاه ۶۰۰۰نفری سلماس، احداث شهرک های گلخانه ای و... از جمله اقدامات جمعی مسئولین سلماس در دوره فرمانداری بنده است اما همچنان بابت اینکه عملکرد قابل قبولی در دوره ماموریت خود نداشتم از محضر مردم شریف سلماس عذرخواهی می کنم.

وی افزود: مهمترین نکته قابل توجه در حوزه اداری و اجتماعی سلماس، وجود ارامش و ثبات در حوزه عملکردهای مختلف از جمله در برگزاری انتخابات مجلس یازدهم بود که جز با تلاش همه مسئولین عزیز ادارات سلماس و همکاری شان با بنده در طول مدت خدمتم، میسر نمی شد.

در ادامه از خدمات مرتضی اصغری فرماندار سابق قدردانی و علی اکبر عسگری به عنوان سرپرست فرمانداری سلماس منصوب شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۹۶۶۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمهوری اسلامی ایران مدافع تمامی مظلومان جهان است

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری در دیدار رهبر شیعیان کشور آفریقایی مالی، ضمن ابراز خرسندی از ترویج مکتب اسلام و اهل بیت در دیگر کشورها ابراز داشت: حقیقتاً زمانی که عزیزانی مانند شما را می‌بینیم که به سبب ارتباطی که با حوزه علمیه قم داشته‌اند، امروز در کشور خود مورد اعتماد مردم‌اند و عَلَم اسلام و مکتب اهل بیت را در دست گرفته‌اند، برای ما مایه مباهات است.

امام جمعه قم با اشاره به نقش اخلاق در تبلیغ دین اظهار کرد: پیامبر با رفتار و اخلاق پیروز شد «وَلَو کُنتَ فَظًّا غَلِیظَ ٱلقَلبِ لَٱنفَضُّواْ مِن حَولِکَ.» بنابراین شما نیز باید با اخلاق، تفکر اهل بیتی را در کشور خود گسترش دهید.

وی ادامه داد: امام رضا علیه السلام می‌فرماید «فَإِنَّ اَلنَّاسَ لَوْ عَلِمُوا مَحَاسِنَ کَلاَمِنَا لاَتَّبَعُونَا.» یعنی اگر مردم زیبایی‌های کلام ما را بدانند، از ما پیروی خواهند کرد. بنابراین باید قبل از گفتار، با رفتار دین را به مردم معرفی کنیم «کُونُوا دُعَاهً لِلنَّاسِ بِغَیْرِ أَلْسِنَتِکُمْ.»

نایب رییس مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: مردم رفتار ما را نگاه کرده و ارزیابی می‌کنند و در نتیجه همین رفتار است که اگر گفته‌های ما منطقی باشد به سمت دین گرایش پیدا می‌کنند.

وی تأکید کرد: آنگونه مکتب اهل بیت علیهم السلام را به مردم معرفی کنید که دل‌های آماده به شما گرایش پیدا کنند، زیرا شما نماینده مکتبی هستید که می‌تواند ایجاد جاذبه نماید.

استاد حوزه علمیه قم ابراز امیدواری کرد: امیدواریم حضورتان در ایران و خصوصاً شهر مقدس قم، عزم و اراده شما را برای تلاش بیشتر فراهم سازد که خداوند متعال می‌فرماید «وَ الَّذینَ جاهَدوا فینا لَنَهدِیَنَّهُم سُبُلَنا.»

وی با اشاره به تأثیر انقلاب اسلامی در جهان خاطر نشان کرد: کی باور می‌کردیم که عزیزان ما در کشورهای آفریقایی به برکت این انقلاب و نظام جمهوری اسلامی – مدافع انقلاب بشوند و حتی هدایت گری مردم را بر عهده بگیرند.

دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران نه تنها مدافع شیعه و مسلمانان، بلکه مدافع تمامی مظلومان جهان است. ما قدر تک تک شما را می‌‎دانیم و در مشکلات در کنار شما خواهیم بود، زیرا جمهوری اسلامی مسلمانان را عنصر پیکر واحد می‌داند.

در ابتدای این جلسه، رهبر شیعیان مالی ایران را پشتیبان انسانیت و کشوری عنوان کرد که اسلام را سر پا نگاه داشته است و گفت: همگان می‌دانند که ایران از مظلومان دفاع می‌کند.

«سید محمد شوالا حیدرا» همچنین گزارشی از وضعیت شیعیان کشور مالی و انعکاس خوب حمله ایران به رژیم صهیونیستی در کشورهای آفریقایی ارائه شد.

کد خبر 6095647

دیگر خبرها

  • ویژگی یک استاد نمونه، همیشه شاگرد خوب بودن است
  • امام جمعه رفسنجان درباره دلیل استعفایش چه گفت؟
  • انقلاب اسلامی تبلور مکتب سیاسی امام صادق(ع)
  • گفتمان انقلاب اسلامی روز به روز در حال گسترش است
  • دلیل استعفای امام جمعه رفسنجان چه بود؟
  • جمهوری اسلامی ایران مدافع تمامی مظلومان جهان است
  • حمایت از مردم غزه، راهی که همچنان ادامه دارد
  • ۵ انتصاب توسط استاندار کرمانشاه
  • انتصاب ۳ معاون فرماندار و ۲ بخشدار در استان کرمانشاه
  • هفته تعلیم و تربیت فرصتی برای دستیابی به اهداف سپاه