Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@18:14:59 GMT

حریق در پارک ملی بمو کنترل شد

تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۹۶۷۰۰

حریق در پارک ملی بمو کنترل شد

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی حفاظت محیط زیست فارس حمید ظهرابی گفت: آتش سوزی در مراتع پارک ملی بمو که کمی قبل از ساعت دوازده آغاز شده بود با سرعت عمل نیروهای امدادی در حدود ساعت ۱۴:۳۰ مهار شد.

وی افزود: اتش سوزی در مراتع پارک ملی بمو اتفاق افتاد و وزش شدید باد و غنای مراتع در پارک سختی اطفای حریق را دو چندان می‌کرد اما تلاش‌ها و سرعت عمل در اطفای حریق باعث کاهش خسارت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ظهرابی ادامه داد: این آتش سوزی که کمتر از سه ساعت به طول انجامید در حدود ساعت دو و نیم بعد از ظهر با همکاری و جانفشانی نیروهای ارتش جمهوری اسلامی، سپاه پاسداران، اتش نشانی، داوطلبان مردمی و گروه اطفای حریق حافظان زاگرس و نیروهای واکنش سریع محیط زیست مهار شده است اما به علت وزش شدید باد و امکان شعله ور شدن مجدد آتش نیروهای حفاظتی به منظور جلوگیری از ایجاد مجدد حریق در منطقه همچنان مستقر می‌باشند.

مدیر کل حفاظت محیط زیست فارس از کلیه نیروهای امدادی که با سرعت عمل و اقدام به موقع انفال الهی را از چنگال آتش نجات دادند قدردانی کرد.

ظهرابی دلیل آتش سوزی را عامل انسانی دانست و گفت: شناسایی عامل ایجاد حریق در دست تحقیق می‌باشد.

کد خبر 4986582

منبع: مهر

کلیدواژه: حمید ظهرابی محیط زیست فارس شیراز ویروس کرونا شیراز بوشهر شیوع کرونا قزوین گرگان شهرکرد خطبه های نماز جمعه اقامه نماز جمعه ستاد مقابله با کرونا ازدواج بیرجند مجلس شورای اسلامی عید سعید قربان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۹۶۷۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش‌سوزی مهیب در پی خروج قطار از ریل در آریزونای آمریکا

به گزارشقدس آنلاین، به‌دنبال خروج یک دستگاه قطار باری حامل سوخت از ریل در ایالت آریزونای آمریکا و وقوع حریق، شاهراه کلیدی آریزونا-نیومکزیکو مسدود شد.

تصاویر و ویدئوهای اولیه که در فضای مجازی منتشر شده است، واگن‌های له‌شده این قطاری باری را به تصویر می‌کشد که بالای آن دود غلیظی نیز به چشم می‌خورد.

سخنگوی شرکت «خط آهن بی‌ان‌اس‌اف» اعلام کرد که در این حادثه هیچ‌کس مصدوم یا کشته نشده است. به گفته وی، تیم اعزامی به محل در حال پاکسازی بقایای واگن‌های سوخته هستند.

دلیل خروج قطار از ریل هنوز مشخص نشده است. این قطار حامل گاز بی‌بوی «پروپان» بود و ۶ واگن آن طعمه حریق شد.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • اولین تصاویر از آتش سوزی هتل معروف در تهران
  • ضرورت به‌روزسانی تجهیزات اطفای حریق در کرمانشاه
  • آتش‌ سوزی یک هتل در محدوده میدان ولیعصر تهران
  • آتش‌سوزی یک هتل در محدوده میدان ولیعصر تهران
  • آشنایی با کابل نسوز
  • آتش‌سوزی مهیب در پی خروج قطار از ریل در آریزونای آمریکا
  • آتش سوزی فروشگاه دخانیات در شهرکرد
  • مهار آتش سوزی فروشگاه دخانیات در شهرکرد
  • ضرورت تقویت ماشین‌آلات و تجهیزات اطفای حریق در ایلام
  • حریق گسترده انبار کالا در جنوب تهران