Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون توسعه وزارت بهداشت با بیان اینکه از نظر تعداد طرح های تحقیقاتی حوزه کرونا، جزو ۳کشور برتر دنیا هستیم، گفت: از نظر تجهیزات نیز با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری نسبت به استفاده از تولیدات داخلی در بحث مبارزه با کرونا، عمده اقلام مورد نیاز از شرکت های دانش بنیان و داخلی خریداری شده است تا از تولید داخل نیز حمایت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیارآفتاب؛ تقوی نژاد معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی وزارت بهداشت ظهر امروز در جلسه ستاد مدیریت بیماری کرونا در استان مرکزی که با حضور مسئولین استانی برگزار شد با اشاره به نرخ پایین مرگ و میر در استان، گفت: این استان با توجه به نرخ پایین فوتی ناشی از کرونا واقعا افتخار آفریده است.

وی افزود: خوشبختانه با موافقت رهبر معظم انقلاب اسلامی قرار شد که یک میلیارد دلار از محل صندوق توسعه ملی برای مبارزه با بیماری کرونا اختصاص پیدا کند که تا به حال ۳۰درصد آن در اختیار دانشگاه ها قرار گرفته است.

تقوی نژاد با بیان اینکه از ۱۲۰ میلیارد تومانی که قرار است برای مبارزه با کرونا در سطح استان مرکزی تخصیص داده شود، تاکنون بیش از ۷۰میلیارد تومان اختصاص پیدا کرده، گفت: به همین منظور و برای جلوگیری از هدر رفت اعتبارات در موارد دیگر تفاهم نامه ای با رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک امضا شد تا ریال به ریال آن در راستای مبارزه با کرونا تخصیص داده شود.

وی با بیان اینکه پروژه های درمانی خیر محور باید توسعه پیدا کند، تصریح کرد: این خصلت پسندیده باید گسترش پیدا کند و تبدیل به فرهنگ عمومی مردم بشود.

معاون توسعه وزارت بهداشت اضافه کرد: در صورت تحقق قول های داده شده توسط سازمان برنامه و بودجه، سعی می کنیم پروژه های ناتمام را هر چه زودتر به مرحله بهره برداری برسانیم. همچنین سعی شده است در وضعیت حقوق و استخدامی کادر درمان بهبودی حاصل شود گرچه این بهبود ها به میزان از خود گذشتگی و تلاش های شبانه روزی آنان نیست.

وی با بیان اینکه از نظر تعداد طرح های تحقیقاتی حوزه کرونا، جزو ۳کشور برتر دنیا هستیم، گفت: همچنین از نظر تجهیزات نیز با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری نسبت به استفاده از تولیدات داخلی در بحث مبارزه با کرونا، عمده اقلام مورد نیاز از شرکت های دانش بنیان و داخلی خریداری شده است تا از تولید داخل نیز حمایت شود.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: مبارزه با کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۹۶۷۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رهبر معظم انقلاب: جوانان باید منطق شعار «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر رژیم صهیونیستی» را بدانند

به گزارش صدای ایران از ایلنا،رهبر انقلاب با تاکید بر اینکه جوانان باید منطق شعار «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر رژیم صهیونیستی» را بدانند، فرمودند: غزه امروز مسئله اول دنیا است؛ صهیونیست‌ها و پشتیبانان آمریکایی و اروپایی آنها نمی‌توانند مسئله غزه را از دستور کار افکار عمومی دنیا خارج کنند؛ به دانشگاه‌های آمریکا و اروپا نگاه کنید! باید فشار به رژیم صهیونیستی روزبه‌روز افزایش پیدا کند.

همزمان با سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم، هزاران نفر از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور، صبح امروز چهارشنبه با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.


گزیده فرمایشات رهبر انقلاب در این دیدار به این شرح است:

**تشکر از معلم برای توجه دادن افکار عمومی به اهمیت معلم است.

**تبیین مصالح بنیادی کشور و نظام از وظایف معاونت پرورشی است. جوانان باید منطق شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر رژیم صهیونیستی را بدانند.

** الگو‌های جامعه معلمین باید به عنوان قهرمان معرفی شوند.

**غزه امروز مسئله اول دنیا است؛ صهیونیست‌ها و پشتیبانان آمریکایی و اروپایی آنها نمی‌توانند مسئله غزه را از دستور کار افکار عمومی دنیا خارج کنند؛ به دانشگاه‌های آمریکا و اروپا نگاه کنید! باید فشار به رژیم صهیونیستی روزبه‌روز افزایش پیدا کند.


دیگر خبرها

  • مبارزه با استکبار در دنیا، صدور فرهنگ انقلاب ایران است
  • ثبت ۱۶۸ هزار و ۶۷۳ طرح تحقیقاتی در حوزه سلامت/ راه اندازی ۱۱۴ مرکز رشد فناوری سلامت
  • تعداد اساتید بعد از انقلاب رشد مناسبی پیدا کرده است
  • حضور دانش‌بنیان‌های ایرانی در اوگاندا برای توسعه ICT
  • رهبر معظم انقلاب: جوانان باید منطق شعار «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر رژیم صهیونیستی» را بدانند
  • علاقه‌مند به توسعه روابط با ایران در تمامی حوزه‌ها هستیم
  • صهیونیست‌ها نمی‌توانند مسئله غزه را از دستور کار افکار عمومی دنیا خارج کنند | ویدئو
  • هدف گذاری شیلات گیلان بر روی توسعه آبزی پروری با تکنولوژی‌های برتر
  • رهبر انقلاب: باید فشار به رژیم صهیونیستی روزبه‌روز افزایش پیدا کند (فیلم)
  • تاکید ایران و پاکستان بر توسعه روابط تجاری در حوزه استاندارد