Web Analytics Made Easy - Statcounter

 روزنامه خبر ورزشی نوشت: پرویز مظلومی قبل از انتخابش به عنوان سرمربی تیم جوانان با چهره‌هایی نظیر محمد نوازی و حسین کاظمی صحبت کرده و از آن‌ها خواسته بود به عنوان دستیار او را همراهی کنند، اما با مخالفت صورت گرفته حضور نوازی و کاظمی در تیم جوانان منتفی شد.

نوازی در همین خصوص به خبرورزشی گفت: هفته قبل آقای مظلومی با من صحبت کرد و گفت قرار شده سرمربی تیم جوانان شود و خواست من آماده باشم تا به ایشان کمک کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از آنجا که پرویزخان مربی‌ام بود و حرمت‌شان را واجب می‌دانم فقط به ایشان گفتم چشم و رویم نشد بگویم جایگاه شما بالاتر از این حرف‌هاست. در هر صورت قول و قراری گذاشته شد تا اینکه مطلع شدم یک نفر در فدراسیون فوتبال از ایشان خواسته قید بنده و حسین کاظمی را بزند. من از این بابت مشکلی ندارم و برای آقای مظلومی در تیم جوانان ایران بهترین‌ها را آرزو می‌کنم هر چند که می‌دانم کار سختی در پیش دارند، چون زمان زیادی هم به آغاز مسابقات باقی نمانده است.

نوازی در خصوص اینکه گفته می‌شود استوری او درباره قهرمانی پرسپولیس باعث شده از مظلومی بخواهند دستیارش را عوض کند گفت: من دوستان پرسپولیسی کم ندارم و ما همیشه به شوخی برای یکدیگر کری‌خوانی انجام می‌دهیم ضمن اینکه صراحتاً اعلام کنم نیت بدی نداشتم و پُستم فقط یک شوخی بود و برای همه احترام قائل هستم. صد البته با افتخار اعلام می‌کنم همواره طرفدار پروپا قرص تیم استقلال بوده‌ام و تا حد ممکن نیز استقلالی باقی می‌مانم و این ربطی به مسائل دیگر ندارد کما اینکه چهره‌های زیادی هم از باشگاه پرسپولیس در سال‌های گذشته با تیم‌های ملی همکاری کرده‌اند. اگر یک استوری باشگاهی بتواند در بحث ملی تأثیرگذار باشد باید فاتحه فوتبال را خواند و چنین چیزی صحت ندارد، چون حسین کاظمی که استوری نگذاشته بود، همان‌طور که گفتم یک نفر از پرویزخان خواسته بود قید مرا بزند.

این پیشکسوت آبی که سابقه همکاری با مظلومی در استقلال را دارد در پایان گفت: تماس‌ها با من در مورد حضورم در تیم جوانان خیلی زیاد بوده در حالی که به نظرم اتفاق خیلی عجیبی رخ نداده و این مسائل در فوتبال ما تکراری شده است. من همواره برای مربیانم از جمله آقای مظلومی احترام قائل بوده و هستم؛ فقط فکر نمی‌کردم ایشان نه به عنوان مربی یا دوست من بلکه به عنوان یک سرمربی که باید روی مواضع خود با کسی تعارف نداشته باشد اینقدر راحت بپذیرد که وقتی می‌گویند فلانی نباشد، قبول کند.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۹۷۰۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلده نور میزبان بزرگترین رزمایش جهاد دامپزشکی در مازندران

حمزه آقاپور کاظمی مدیرکل دامپزشکی مازندران در خصوص برگزاری سلسله رزمایش‌های جهاد دامپزشکی، گفت: اداره کل دامپزشکی در سال جاری به اجرای سلسله رزمایش‌های جهاد دامپزشکی سربازان حضرت زهرا (س) اداره کل دامپزشکی مازندران می‌پردازد که در دومین رزمایش خود را در بخش بلده شهرستان نور برگزار کرد.

او در خصوص اقدامات انجام گرفته در این رزمایش، افزود: این رزمایش بزرگترین رزمایش جهاد دامپزشکی است که در استان مازندران برگزار شده است و ترکیبی از اجرای متمرکز و پراکنده است.

آقاپور کاظمی گفت: بالغ بر ۵۰هزار دام‌در ۲۹ روستای بخش بلده شهرستان نور به صورت متمرکز و سایر دام‌ها در سایر روستا‌های بخش بلده در فاز پراکنده از ۸الی ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ واکسینه می‌شوند.

مدیرکل دامپزشکی مازندران با اشاره به برگزاری رزمایش‌های جهاد دامپزشکی در مناطق محروم و کم برخوردار استان، افزود:خدمات دامپزشکی به‌صورت کاملا رایگان خواهد بود.

آقاپور کاظمی گفت: این رزمایش با همکاری ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، فرمانداری نور، بخشداری بلده و ناحیه مقاومت بسیج بلده برگزار شد شامل خدمات واکسیناسیون دام‌های سبک و سنگین، طیور، سم‌پاشی و ضدعفونی اماکن دامی، آموزش بهره‌برداران با هدف کاهش نیاز آنان به دامپزشک و معاینه و درمان رایگان دام خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • اصلاح خط لوله فاضلاب و ایمن‌سازی خیابان شهیدان کاظمی انجام شد
  • پیش بینی بورس چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ / سهامداران منتظر تحول یکباره بازار نباشند!
  • جوان مازندرانی عضو هیأت رئیسه فدراسیون وزنه‌برداری شد
  • کیومرث هاشمی: کسب سهمیه المپیک توسط الفتی اتفاق بزرگی برای جامعه ورزش است
  • قطعه‌ای مسحور کننده از ویولن‌نوازی استاد نصرالله شیرین آبادی + ویدئو
  • نور میزبان بزرگترین رزمایش جهاد دامپزشکی در مازندران 
  • بلده نور میزبان بزرگترین رزمایش جهاد دامپزشکی در مازندران
  • سپهرزاد: کنار گذاشتن من بدون اطلاع قبلی زیبنده دوومیدانی نیست/ حسین رسولی از بی توجهی‌ها دلخور است
  • شوراهای شهر تنها شورای شهرداری نباشند
  • رسم مهمان‌نوازی مردم اهواز از مسافران + فیلم