Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@21:28:34 GMT

فرماندار دیر: عملکرد دولت تدبیر و امید قابل قبول است

تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۹۷۰۲۴

فرماندار دیر: عملکرد دولت تدبیر و امید قابل قبول است

به گزارش ایرنا، کریم علی حسنی روز چهارشنبه در شورای اداری شهرستان دیر افزود: دولت در زمینه‌های مختلف و در تکمیل زیرساخت‌ها از جمله آموزشی، ورزش و جوانان ، راه، آب، گاز و برق اقدام‌های بزرگی انجام داده است.

وی اضافه کرد: احداث 17 مدرسه با 5۶ میلیارد تومان اعتبار و 70 زمین چمن مصنوعی در شهرستان دیر از جمله اقدام‌های دولت در شهرستان دیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی حسنی همچنین بر ضرورت نظارت و بازرسی اتاق اصناف بر بازار تاکید کرد.

وی گفت: دادستان با قاطعیت در خصوص ساخت و سازهای غیر مجاز ورود کند و دستگاه‌های اجرایی هم ملزم به همکاری هستند.

امام جمعه دیر گفت: نماز جمعه سنگر عبادی و سیاسی برای دفاع از نظام، بیان مشکلات، حمایت از مسئولان و بصیرت افزایی نقش آفرین و برکت‌های زیادی داشته است.

حجت الاسلام سید علی حسینی افزود: امسال با رعایت پروتکل‌های بهداشتی عزاداری ماه محرم انجام می‌شود.

دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان دیر گفت: مدیران باید از وقوع جرم پیشگیری کنند زیرا پیشگیری باعث هزینه وتبعات کمتر و نتیجه بهتری به دنبال دارد.

علی یزدانی پور افزود: تاکنون هیچ مسئول و اداره‌ای در خصوص ساخت و ساز غیر مجاز درحریم دریا حتی اعلام گزارش هم نکرده است که درصورت اعلام گزارش بعد از پایان پروژه غیرمجاز ، مدیر باید جواب‌گوی دستگاه قضایی باشند.

وی اظهار کرد: درخصوص ساخت و ساز غیر مجاز برای پرونده‌های زیادی حکم قطعی صادر و در مرحله اجرای احکام هستند ولی درخصوص قلع وقمع ساخت وساز غیر مجاز اداره مربوطه هیچ همکاری نداشته است.

دادستان شهرستان دیر به ضرورت پیشگیری از وقوع جرم تاکید کرد و گفت: مدیران به محض اطلاع از ساخت و ساز غیر مجاز مراتب را به دادستانی اعلام تا با افراد خطاکار برابر با قانون برخورد شود.

برچسب‌ها بوشهر بندردیر کارآمدی دولت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر بندردیر کارآمدی دولت بوشهر بندردیر کارآمدی دولت شهرستان دیر غیر مجاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۹۷۰۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای تهران در وضعیت پاک قرار گرفت

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز؛ آلاینده شاخص هوای پایتخت طی ۲۴ ساعت گذشته «ازن» با میانگین ۵۵ بود و کیفیت هوای پایتخت در وضعیت قابل قبول قرار داشت.

بیشتر بخوانید؛ هوای تهران در شرایط قابل قبول

آلاینده شاخص هم‌اکنون «ذرات معلق کمتر از ۲.۵میکرون» با میانگین ۴۱ و کیفیت هوا در وضعیت پاک است.

شاخص کیفیت هوا (AQI) به پنج دسته اصلی تقسیم‌بندی می‌شود. بر اساس این تقسیم‌بندی از عدد صفر تا ۵۰ هوا «پاک»، از ۵۱ تا ۱۰۰ هوا «قابل قبول یا متوسط»، از ۱۰۱ تا ۱۵۰ هوا «ناسالم برای گروه‌های حساس»، از ۱۵۱ تا ۲۰۰ هوا «ناسالم»، از ۲۰۱ تا ۳۰۰ هوا «بسیار ناسالم» و از ۳۰۱ تا ۵۰۰ شرایط کیفی هوا «خطرناک» است.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1229373 برچسب‌ها هواشناسی

دیگر خبرها

  • هوای تهران در وضعیت پاک قرار گرفت
  • هوای پایتخت در شرایط قابل قبول / باران در راه تهران
  • هوای تهران در شرایط قابل قبول
  • هوای تهران پاک است
  • تنفس هوای قابل قبول در پایتخت
  • کیفیت هوای مشهد قابل قبول است
  • هوای سه شهر درمدار نارنجی
  • واریز ۵۷ میلیارد تومان از سوی دولت به شهرداری‌های پیرانشهر
  • کیفیت هوای مشهد «قابل قبول» است
  • هوای پایتخت در آستانه پاکی قرار گرفت