Web Analytics Made Easy - Statcounter

لائوتارو مارتینز همچنان اولویت بارسلونا است.

بارسلونا برای جذب لائوتارو مارتینز به فروش برخی از بازیکنان خود به ویژه در خط حمله نیاز دارد.

به گزارش طرفداری و به نقل از موندو دپورتیوو، لائوتارو مارتینز همچنان اولویت بارسلونا در نقل و انتقالات محسوب می شود. پس از شیوع ویروس کرونا و کاهش درآمدهای بارسلونا به اندازه 200 میلیون یورو، این تیم باید با دقت و ارزیابی های بیشتری در نقل و انتقالات دست به سرمایه گذاری بزند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرایط بارسلونا برای جذب مارتینز

آخرین پیشنهاد بارسا برای مارتینز که 70 میلیون یورو به علاوه جونیور فیرپو با ارزشگذاری 41 میلیون یورویی بود، توسط اینتر پذیرفته شد (پیشنهادی به ارزش 111 میلیون یورو) اما باشگاه اسپانیایی به پول نقد برای نهایی کردن معامله نیاز داشت.

بارسا با توجه به وضعیت مالی خود، تا جایی که امکان دارد می خواهد پول نقد کمتری به اینتر بپردازد و همچنان قصد دارد یک یا حتی دو بازیکن خود را وارد معامله کند. آنها علاوه بر این، برای افزایش توان مالی به فروش بازیکنان مازاد خود مثل کوتینیو، راکیتیچ، تودیبو و رافینیا که اینتر حاضر به پذیرش آنها در معامله نبوده، نیاز دارند.

همچنین، آبی و اناری ها در حال حاضر در خط حمله سوارز، مسی، گریزمان، فاتی، دمبله و بریتویت را در اختیار دارند و قرار است به جمع آنها ترینکائو نیز اضافه شود. بنابراین برای ورود مارتینز، بلوگرانا باید از تراکم در این پست با جدایی یک یا دو بازیکن بکاهد.

همچنین بخوانید:

اینتر در انتهای فصل به دنبال تمدید قرارداد لائوتارو مارتینز / گاتزتا

منبع: طرفداری

کلیدواژه: لائوتارو مارتینز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۹۷۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس/ کودک کشی در غزه همچنان ادامه دارد (۱۶+)

تروریست‌های صهیونیست شب گذشته خانه‌ای در غرب رفح را بمباران کردند و زنان و بچه‌های فلسطینی را به خاک و خون کشیدند.

دیگر خبرها

  • پلیمر کم آورد/ خروج قلندری موضوع درون تیمی است
  • خاوی مارتینز: بایرن مونیخ - رئال مادرید بزرگ‌ترین جنگ تاریخ فوتبال است
  • چادرملو و برنامه‌خاصی که آلومینیوم را نگران می‌کند!
  • شوراها پشتوانه مالی ندارند
  • صعود اینتر به فینال لیگ قهرمانان اروپا و حذف بارسلونا در نیوکمپ (2010/4/28) / فیلم
  • عضو مجمع تشخیص: برجام و FATF همچنان در اولویت است / نباید روابط دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران به یکی دو کشور خاص محدود شود
  • دستان شگفت انگیز مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی
  • پریناز ایزیار و حلقه طلای خاصی که دستش کرد | چهره سرشناس سینمای ایران ازدواج کرده است؟
  • واگذاری کاروانسرای ینگی امام به بخش خصوصی در اولویت است
  • عکس/ کودک کشی در غزه همچنان ادامه دارد (۱۶+)