Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@22:36:30 GMT

۱۳۰ معتاد متجاهر از سطح شهرهای لرستان جمع‌آوری شد

تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۹۷۳۵۹

۱۳۰ معتاد متجاهر از سطح شهرهای لرستان جمع‌آوری شد

به گزارش خبرنگار مهر، محمود ثمینی امروز چهارشنبه در جلسه ویدئو کنفرانس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر لرستان گفت: در زمینه مبارزه با مواد مخدر موضوع جمع آوری معتادان متجاهر تاکنون در دو مرحله اجرایی شده است که مجموعاً ۱۳۰ نفر از سطح شهرستان‌های استان به واسطه اجرای این طرح در اقامتگاه ماده ۱۶ نگهداری می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: فعالیت شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر صرفاً به جمع آوری این افراد محدود نشده و موضوع سلامت و بهداشت آنها نیز در دستور کار قرار دارد.

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان در ادامه تصریح کرد: سم زدایی این افراد به منظور دستیابی به سلامت، از اقدامات مهمی است که توسط دانشگاه علوم پزشکی و بهزیستی استان اجرایی می‌شود.

ثمینی افزود: در مرحله بعدی حرفه آموزی معتادان متجاهر با هدف توانمندسازی این افراد از دیگر برنامه‌هایی است که زمینه اشتغال و کسب درآمد برای دوران پس از بهبود را فراهم می‌کند.

وی عنوان کرد: میزان تأثیر گذاری و اثربخشی در حوزه مبارزه با مواد مخدر را می‌توان با اقدامات فرهنگی افزایش داد از این رو دستگاه‌های فرهنگی در این رابطه برنامه‌های خود را اجرایی کنند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان ضمن تأکید بر اهمیت فرهنگ سازی با بهره‌گیری از ظرفیت فضای مجازی، بیان داشت: دستگاه‌های فرهنگی عضو شورا با توجه به حضور دانش آموز در کنار والدین، موضوع آموزش و اطلاع رسانی از طریق فضای مجازی را در برنامه‌های خود بگنجاند.

ثمینی با اشاره به لزوم هماهنگی دستگاه‌های فرهنگی برای تولید محتوا در مبارزه با مواد مخدر، گفت: صدا و سیما نسبت به تولید و پخش برنامه‌های متناسب با موضوع اقدام کند.

کد خبر 4986240

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری لرستان محمود ثمینی معتاد ویروس کرونا شیراز بوشهر شیوع کرونا قزوین گرگان شهرکرد خطبه های نماز جمعه اقامه نماز جمعه ستاد مقابله با کرونا ازدواج عید سعید قربان مجلس شورای اسلامی بیرجند مبارزه با مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۹۷۳۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امحای ۷۲۴ کیلوگرم مواد مخدر و روانگردان مکشوفه

کیوان گل‌آوری سرپرست دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه امروز در مراسم امحای مواد مخدر و روانگردان مکشوفه که در کیلومتر ۳ جاده سراب نیلوفر برگزار شد، گفت : ۷۲۴ کیلوگرم مواد مخدر و روانگردان که نتیجه زحمات دستگاه‌های کاشف در امر مبارزه با مواد مخدر به‌ویژه نیرو‌های جان بر کف انتظامی استان در ۶ ماهه گذشته است که امروز امحا شد.

وی ادامه داد: در این مدت تعداد قابل توجهی قاچاقچی مواد مخدر دستگیر و به مراجع قضایی ارجاع داده شدند.

سرپرست دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه گفت: اجرای چنین برنامه‌هایی از اهداف و سیاست‌های ستاد مبارزه با مواد مخدر می‌باشد که در طول سال اجرا می‌شود و به نوعی اعلام انزجار و تنفر نسبت به انواع مواد مخدر و روانگردان به‌عنوان یک آسیب شوم و جبران‌ناپذیر است .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • امحای ۷۲۴ کیلوگرم مواد مخدر و روانگردان مکشوفه
  • استان سمنان معتاد متجاهر ندارد
  • کشف ۴۵۵ کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان میناب استان هرمزگان
  • امحای ۷۲۴ کیلوگرم مواد مخدر و روان‌گردان در کرمانشاه
  • انهدام دو باند توزیع مواد مخدر در کرمانشاه
  • کشف محموله ۸۶ کیلویی مواد مخدر در محور کاشان - قم
  • کشف محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد
  • ۸۶ کیلوگرم مواد مخدر در کاشان کشف شد
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • جمع آوری ۱۰۰ معتاد متجاهر در چناران