Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو)، «امیر بیات» در مراسم معارفه اعضای هیات مدیره ایران خودرو، از آن‌ها خواست تا تغییرات اساسی و بنیادی در تولید محصولات را با بهره گیری از دانش روز جهانی ایجاد کند و به جای تولید چند محصول مشابه، تنوع در کلاس و بخش‌های مختلف محصولات را به طور جدی مدنظر قرار دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: ضروری است تا براساس شیوه‌های موفق شرکت‌های بزرگ خودروسازی بخش طراحی و ایده‌پردازی ایران خودرو به طور تنگاتنگ سلایق و نیاز‌های واقعی مصرف کنندگان را مطالعه و براساس آن‌ها به طراحی خودرو‌های جدید بپردازد تا همگونی محصولات با تقاضا و سلیقه مردم به توسعه این صنعت و رضایت بیشتر مشتریان از محصولات داخلی منجر شود.

رییس سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران تبدیل دارایی‌های راکد به سرمایه مولد برای افزایش تولید و افزایش کیفیت محصولات ایران خودرو را از دیگر انتظارات ایدرو به عنوان متولی صنعت خودروی کشور برشمرد.

وی اصلاح ساختار تعامل خودروسازان با قطعه سازان و تقویت زنجیره تامین با هدف افزایش کیفیت خودرو‌های تولیدی را مطرح کرد و از هیات مدیره ایران خودرو خواست تا محصولات قدیمی را با محصولات جدید که به سطح روز خودرو‌های جهان نزدیکتر باشد، جایگزین کند.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: وزیر صمت مشتریان پارسی خبر صنایع ایران ایران خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۹۷۳۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش آذری جهرمی به افشای قرارداد شهرداری تهران با شرکت چینی/ سکوت میرسلیم جالب است

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمدجواد آذری‌ جهرمی، وزیر سابق ارتباطات در کانال تلگرامی خود نوشت:

صنعت خودروسازی در ایران با زور انحصار و ممنوعیت واردات است که زنده مانده است، هزینه‌اش هم از جان و مال مردم پرداخت می شود.

دلیل تحمل و تحمیل این هزینه ها از دید سیاستگذار، احتمالا نقش غیرقابل انکار این صنعت در تولید ملی و اشتغال است.

یکی از دالان‌های باریک امکان احیای صنعت خودرو در ایران، فراموشی تدریجی تولید انحصاری خودروهای سوخت فسیلی و آزادسازی تدریجی واردات آن و تمرکز بر نگاه کارآفرینانه در تولید خودروی برقی با تکیه بر تجدید ساختار صنعت خودروسازی و رقابت پذیر کردن آن بود - رگه هایی از این سیاست بعضا در سخنان آقای علی آبادی وزیر فعلی صمت دیده می شد- که در حال حاضر با پرداخت دو میلیارد یوروی ناقابل به یک شرکت ساختمانی شرقی برای اختصاص بازار ۲۵۰۰ دستگاه اتوبوس برقی شهر تهران، در حال از بین رفتن است.

سکوت جناب آقای میرسلیم هم در این فقره جالب است!

27215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902138

دیگر خبرها

  • واکنش آذری جهرمی به افشای قرارداد شهرداری تهران با شرکت چینی/ سکوت میرسلیم جالب است
  • آذری جهرمی: سکوت جناب آقای میرسلیم جالب است!
  • ایران‌خودرو: قیمت محصولات تغییری نکرده است
  • مبلغ جدید گواهی اسقاط محصولات مونتاژی ایران خودرو اعلام شد
  • تحقق جهش تولید و افزایش اشتغال با ایجاد زنجیره ارزش محصولات کشاورزی
  • تغییر قیمت گواهی اسقاط برای شماره گذاری هایما / ایران‌خودرو: قیمت هایما تغییری نکرد
  • تغییر قیمت گواهی اسقاط برای شماره گذاری هایما/ ایران‌خودرو: قیمت هایما تغییری نکرد
  • افزایش ارزش صادراتی گروه محصولات غیرخودرویی ایران‌خودرو
  • مرکز تجاری هند و ایران با حضور معاون اقتصادی وزیر کشور راه اندازی شد
  • وزیر صمت: یک جهش اساسی امسال در کیفیت خودرو اتفاق می‌افتد