Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، سعیدرضا عاملی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی درخصوص زمان برگزاری کنکور با اشاره به پاسخ رهبر معظم انقلاب به گزارش وزیر بهداشت مبنی بر اینکه "تدابیر ستاد ملی و وزارت بهداشت برای جلوگیری از گسترش بیماری برای همه لازم‌الاجراء است" اظهار داشت: تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا تنها مرجع تصمیم گیری و راهبری امور مرتبط با کرونا است و حتی تصمیمات نهاد‌های عضو، خارج و مستقل از ستاد ملی وجاهت قانونی ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عاملی در خصوص وضعیت زمان برگزاری کنکور سراسری گفت: تصمیم گیری در مورد زمان برگزاری کنکور، با توجه به شرایط کرونا و رعایت پروتکل‌های مرتبط با کرونا نیز تنها در صلاحیت ستاد ملی مقابله با کروناست.

وی در ادامه با اشاره به فرمایش دیگر رهبر حکیم انقلاب در ارتباط تصویری با ستاد ملی کرونا درباره مراسم دعا، نماز و عبادات در مساجد و اماکن مقدس مبنی بر اینکه "بنده هیچ پیشنهادی در این باره ارائه نمی‌کنم و تابع نظر و تشخیص کارشناسی ستاد ملی مبارزه با کرونا هستم" گفت: در مورد مراسم و بزرگداشت حماسه حسینی نیز مرجعیت تعیین پروتکل‌های برگزاری مراسم با ستاد ملی است و البته باید از همه ظرفیت‌ها و نوآوری‌ها متناسب با تامین سلامت مردم برای برگزاری مراسم بزرگداشت و عزاداری حضرت سیدالشهدا (ع) استفاده کرد و از جامعه فرهیخته اندیشمندان، وعاظ و مداحان حسینی بهره‌مند شد.

عاملی در خاتمه با بیان اینکه پشتوانه همه توفیقات؛ لطف و عنایت الهی و توجهات خاصه اهل بیت عصمت و طهارت (ع) است خاطر نشان کرد: به هر حال لازم است همه ارکان و نهاد‌های نظام به مرکزیت و یکپارچگی سیاستگذاری، تصمیم گیری و راهبری ستاد ملی مقابله با کرونا احترام بگذارند تا انشاءلله شاهد کاهش ابتلا و مرگ و میر ناشی از کرونا باشیم.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کرونا در ایران ویروس کرونا کنکور سراسری تعویق کنکور ستاد ملی مقابله با کرونا تصمیم گیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۹۷۴۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز به کار ستاد برگزاری نخستین المپیاد هنر در مشهد

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، جلسه ستاد برگزاری نخستین المپیاد ملی آموزش هنر با حضور معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی و کارشناسان آموزشگاه‌های آزاد هنری در این استان برگزار شد.   معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: برگزاری این جلسه به منظور هماهنگی و برنامه‌ریزی و سازماندهی برای برگزاری باشکوه این المپیاد و در حاشیه وبینار کشوری آموزش توجیهی در خراسان رضوی بود.   جلیل سروری با بیان اینکه اطلاع رسانی‌ها و هماهنگی‌های اولیه با آموزشگاه‌های آزاد هنری و هنرستان‌های هنر‌های زیبا در استان انجام شده است، افزود: به منظور کشف استعداد‌های برتر و هدایت آنان برای حضور اجتماعی متعهدانه در مسابقات گروهی، تیم‌های تخصصی هنرجویان مراکز آموزش هنر سراسر کشور در رشته‌های مختلف در سه سطح آموزشگاهی، استانی و ملی، در این المپیاد ملی شرکت می‌کنند.    وی افزود: مهلت نام نویسی تیم‌ها و بارگذاری آثار برای شرکت در این رویداد ملی برای آموزشگاه‌های آزاد هنری، ۳۱ خرداد و برای هنرستان‌های هنر‌های زیبا، ۲۰ اردیبهشت تعیین شده است که علاقمندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر درباره نخستین المپیاد ملی آموزش هنر به نشانی اینترنتی https://olympiart.ir مراجعه کنند.   در خراسان رضوی، ۲۸۹ آموزشگاه به تفکیک نوع فعالیت شامل ۲۳ آموزشگاه نمایشی، ۶۹ آموزشگاه موسیقی، ۱۴۹ آموزشگاه تجسمی، ۱۰ آموزشگاه هنر‌های سنتی و ۳۶ آموزشگاه خوشنویسی فعالیت می‌کند.

دیگر خبرها

  • برگزاری ۳۸۱ یادواره در شهرستان کهگیلویه / استقبال از اجلاسیه شهدا
  • برگزاری بیش از ۷۰۰ برنامه کشوری در دهه کرامت
  • آمادگی استان مازندران برای برگزاری مرحله دوم انتخابات
  • آغاز به کار ستاد برگزاری نخستین المپیاد هنر در مشهد
  • عروسی‌هایی بدون تالار و تشریفات
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • برگزاری همایش پیاده‌روی خانوادگی در شهر خروشهرستان نیشابور
  • برگزاری مراسم اختتامیه هفته سلامت در شهرستان پیشوا
  • تصمیم جدید برای بازماندگان از کنکور در مناطق سیل‌زده
  • تصمیم جدید برای بازماندگان از کنکور در مناطق سیل زده