Web Analytics Made Easy - Statcounter

کمیته ملی المپیک ایتالیا اعتراض تیم والیبال پروجا را نپذیرفت.

به گزارش خبرگزاری فارس، شیوع ویروس کرونا موجب نیمه‌کاره مانده رقابت‌های ورزشی شد. در مسابقات والیبال سری آ ایتالیا هم این اتفاق رخ داد و فدراسیون این کشور رده‌بندی تیم‌ها در رقابت‌های نیمه‌کاره را ملاک حضور تیم‌ها در باشگاه‌های اروپا دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم والیبال پروجا نسبت به این موضوع معترض شد و اعتراضش را به کمیته ملی المپیک ایتالیا برد، اما این گلایه‌ها بی‌تاثیر بود، چراکه مسئولان کمیته ملی المپیک هم آن را رد کردند.

به این ترتیب قهرمان اسبق رقابت‌های سری آ ایتالیا در سید 4 قرعه‌کشی لیگ اروپا قرار گرفت. آنها معتقد بودند که رده‌بندی نهایی فصل گذشته باید مورد تایید قرار می‌گرفت. در رده‌بندی جدید پروجا بعد از لوبه و مودنا در رده سوم قرار دارد.

انتهای پیام/

 

منبع: فارس

کلیدواژه: کمیته ملی المپیک اروپا والیبال اعتراض پروجا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۹۷۵۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یوونتوس، رکورددار صعود به فینال کوپا ایتالیا در تاریخ این رقابت‌ها

بیانکونری با کنارزدن لاتزیو، جواز حضور در فینال کوپا ایتالیا را کسب کرد

طرفداری | شب گذشته (سه‌شنبه) و در دیداری حساس از دور برگشت مرحله نیمه نهایی کوپا ایتالیا فصل ۲۰۲۳/۲۴، یوونتوس با نتیجه ۱-۲ برابر لاتزیو شکست خود اما برتری ۳-۲ در مجموع دو بازی رفت و برگشت، جواز حضور در فینال جام حذفی ایتالیا (کوپا ایتالیا) را کسب کرد.

لاتزیو ۲-1 یوونتوس؛ رستگاری تلخ

بر اساس داده‌های آماری اوپتا، یوونتوس با غلبه بر لاتزیو برای بیست و دومین بار راهی فینال کوپا ایتالیا شد. هیچ تیم دیگری در تاریخ فوتبال ایتالیا نتوانسته به اندازه بانوی پیر، حضور در فینال جام حذفی را تجربه کند. آاس رم با ۱۶ صعود، دومین تیم این فهرست به حساب می‌آید.

گفتنی است یوونتوس تاکنون ۱۴ مرتبه قهرمان کوپا ایتالیا شده و پرافتخارترین تیم تاریخ این رقابت‌ها نیز به حساب می‌آید.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • ایتالیا هم زانو زاد: والیبال ایران در جمع ۴ تیم برتر جهان
  • استقلال، امیدوار به بخشش حسینی در استیناف
  • کارخانه در فدراسیون جدید والیبال هم پست گرفت
  • کارخانه مشاور عالی فنی رئیس فدراسیون والیبال و دبیر کمیته فنی شد
  • کارخانه در فدراسیون والیبال پست گرفت
  • کارخانه مشاور عالی رئیس و دبیر کمیته فنی فدراسیون والیبال شد
  • مصطفی کارخانه مشاور عالی و دبیر کمیته فنی شد
  • آتالانتا حریف یوونتوس در فینال کوپا ایتالیا شد
  • یوونتوس، رکورددار صعود به فینال کوپا ایتالیا در تاریخ این رقابت‌ها
  • لیست رویایی تیم ملی ایتالیا برای لیگ ملت‌ها؛ حضور یک بازیکن آمریکایی!