Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-09@02:14:11 GMT

بهترین گزینه برای فیلیپ کوتینیو از نگاه ریوالدو

تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۹۷۵۸۶

بهترین گزینه برای فیلیپ کوتینیو از نگاه ریوالدو

ریوالدو، اسطوره باشگاه بارسلونا و فوتبال برزیل معتقد است که انتقال به لیگ برتر انگلیس بهترین گزینه برای فیلیپ کوتینیو خواهد بود.

به گزارش "ورزش سه"، بعد از اینکه مشخص شد بایرن‌مونیخ هیچ علاقه‌ای به دائمی کردن قرارداد فیلیپ کوتینیو ندارد، حالا این بازیکن در پایان فصل به بارسلونا باز می‌گردد. از طرفی به نظر می‌رسد که سرمربی حال حاضر بارسا یعنی کیکه ستین علاقه زیادی به سبک بازی این ستاره برزیلی داشته باشد اما شایعات حاکی از آن است که کوتینیو به طور قطع در نقل و انتقالات پیش رو بلوگرانا را ترک خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در روزهای اخیر مدیر برنامه ایرانی‌الاصل کوتینیو در مصاحبه ای اعلام کرد که این بازیکن علاقه زیادی برای بازگشت به لیگ برتر انگلیس نشان داده است. حالا و در همین رابطه هموطن کوتینیو نیز از حضور این بازیکن در لیگ برتر انگلیس استقبال کرده است. ریوالدو در این باره گفت: " فیلیپ کوتینیو بعد از یک دوره قرضی در بایرن مونیخ، پایان فصل بارسلونا باز خواهد گشت اما من شک دارم که بتواند فوتبال خود را در این تیم احیا کند.

 

 

 

 

بهترین گزینه برای کوتینیو می‌تواند انتقال به لیگ برتر انگلیس باشد؛ جایی که او بهترین فصول فوتبال خود را در آن سپری کرده است. همانطور که در لیورپول ثابت کرد که یکی از بهترین بازیکنان لیگ برتر است. او می‌تواند در تیم‌هایی نظیر آرسنال، تاتنهام یا لستر به فرم عادی خود برگردد و نشان دهد که هنوز هم جز بهترین هاست و یک نابغه به حساب می آید."

بایرن مونیخ فیلیپ کوتینیو ریوالدو بارسلونا برزیل

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بایرن مونیخ فیلیپ کوتینیو ریوالدو بارسلونا برزیل لیگ برتر انگلیس فیلیپ کوتینیو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۹۷۵۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی آرسنال در لیگ برتر انگلیس با برتری مقابل منچستریونایتد (8 می، 2002) / فیلم

سال 2002 در چنین روزی و در چارچوب هفته سی و پنجم لیگ برتر انگلیس، آرسنال به تک گل سیلوین ویلتورد منچستریونایتد را در اولدترافورد شکست داد و به مقام قهرمانی رسید.

دانلود (3.7MB)

دیگر خبرها

  • جوایز پایان فصل چلسی؛ همه چیز برای کول پالمر
  • قهرمانی آرسنال در لیگ برتر انگلیس با برتری مقابل منچستریونایتد (8 می، 2002) / فیلم
  • گل ها و مهارت های تماشایی دنیس برکمپ در لیگ برتر انگلیس / فیلم
  • بندر چابهار بهترین گزینه برای مبادلات تجاری افغانستان
  • راهنمای انتخاب بهترین عطر و خوشبوکننده هوا با مستر مدیت
  • ساندرو راسل: بهترین و موفق‌ترین رئیس تاریخ بارسلونا هستم
  • ریوالدو وارد جنجال شد: بارسلونا به بازیکنی که در برزیل درخشیده بازی نمی‌دهد!
  • توافق لوپتگی با وستهام
  • بارسلونا با هافبک آرژانتینی قرارداد بست!
  • از افشین پیروانی بپرسید اوسمار بماند یا نه | او برای نیم‌فصل بهترین گزینه بود