Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، اسماعیل حاجی پور غروب روز چهارشنبه در جلسه شورای اسلامی رشت اظهار داشت: آبنمای موزیکال بوستان ملت با چندین میلیارد تومان هزینه افتتاح و بعد از مدتی رها شده است.

وی افزود: قردارد پیمانکار برای احداث ساختمان آتش نشانی در مسکن مهر رشت ۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان بوده اکنون به ۶ میلیارد و ۳۰ تومان رسیده ، ۲ ماه پی گیر هستم هنوز اتفاقی نیفتاده ، پیمانکار می گوید طلبم را بدهید در شهرداری گفته می شود، پرداخت کرده ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شورای اسلامی اسلامی رشت با بیان اینکه پیمانکار مربوط به پروژه یاد شده در شهرداری تبدیل به توپ فوتبال شده، خاطر نشان کرد: در بیشتر مواقع از ماده ۴۸ استفاده می کنیم به این معنی که بخش اعظمی از پول مردم را دور می ریزیم.

رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی رشت نیز در این جلسه در سخنانی بیان داشت: ۱۱ میلیارد تومان برای پروژه آبنمای موزیکال در بوستان ملت رشت هزینه شده است.

احمدرمضانپور نرگسی افزود: در جلسه کمیسیون برنامه و بودجه و عمران قرار بر این شد تا این پروژه انجام شود ضمن اینکه پروژه از سازمان سیما و منظر گرفته و تحت حوزه معاونت زیربنایی و حمل و نقل شهرداری رشت با اختصاص ۳ میلیارد تومان برای انجام یک سری اقدامات مجدد فعال شود.

بهراد ذاکری رئیس کمیسیون بهداشت شورای اسلامی رشت گفت: هزینه کرد کامل پروژه آبنمای موزیکال بوستان ملت باید با مستندات و قرارداد مربوطه به شورای اسلامی رشت گزارش داده شود.

وی اظهار داشت: برای بررسی هزینه کرد پروژه یاد شده باید از کارشناسان رسمی خارج از مجموعه شهرداری استفاده شود.

فرهام زاهد نائب رئیس کمیسیون شورای اسلامی کلانشهر رشت گفت: پیشنهاد است موارد مطرح شده درباره بررسی هزینه کرد پروژه آبنمای بوستان ملت رشت در نامه رسمی به شهرداری ابلاغ شود.

وی افزود: شهرداری مصوبات شورا را پی گیری نمی کند، لذا ضروریست تا در ارتباط با شفافیت و انجام درست کارها در شهرداری اتفاقی بیفتد.

نائب رئیس شورای اسلامی رشت خاطرنشان کرد: مشخص شدن تکلیف آبنمای رشت مطالبه شهروندان است.

بزرگترین آبنمای موزیکال در بوستان ملت رشت سال ۹۶ به بهره برداری رسید اما پس از چند ماه متوقف شد.

شورای اسلامی رشت ۱۱ عضو دارد، این کلانشهر دارای حدود ۷۰۰ هزار نفر جمعیت ثابت است که در طول روز به یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر می رسد.

برچسب‌ها رشت شورای شهر گیلان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رشت شورای شهر گیلان رشت شورای شهر گیلان شورای اسلامی رشت آبنمای موزیکال بوستان ملت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۹۷۶۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرداری اصفهان نسبت به کنترل سگ‌های ولگرد اقدام کند

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: شهرداری این کلان‌شهر باید نسبت به کنترل سگ‌های ولگرد، واکسینه و عقیم‌سازی آن‌ها اقدام کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمدرضا فلاح امروز _یکشنبه شانزدهم اردیبهشت_ در صدوسی‌ویکمین جلسه شورای اسلامی شهر اصفهان در تذکری با اشاره به نگرانی شهروندان نسبت به حضور سگ‌های ولگرد و بی‌صاحب در سطح مناطق حتی محلات مرکزی شهر اظهار کرد: سلامت و امنیت روانی جامعه با این شرایط به خطر افتاده است، در حالی که شهرداری براساس قانون شهرداری‌ها موظف به مبارزه با پرسه‌زدن حیوانات موزی در سطح شهر است.

وی افزود: نسبت به کنترل سگ‌های ولگرد باید واکسینه و عقیم‌سازی آن‌ها اقدام شود، هرچند مدتی است نسبت به این امر بی توجهی صورت گرفته است.

کد خبر 750776

دیگر خبرها

  • شهرداری تهران کارهای ارزنده‌ای در ۳ سال گذشته انجام داده است
  • مصوبات سفر نخست رئیس‌جمهور به قم اجرایی نشده است
  • هزینه ۱۲ هزار میلیارد تومانی منوریل قم / چالش عبور از مقابل حرم حضرت معصومه (س) حل نشد
  • انتقال تجربیات اعضای ادوار شورا برای بالندگی شهر/ لزوم صرفه‌جویی در هزینه‌کرد اعتبارات
  • جلسه استیضاح شهردار ساری برگزار شد
  • در جلسه علنی شورای شهر شیراز چه گذشت؟
  • ۶۰ هزار میلیارد تومان برای قانون رتبه‌بندی معلمان هزینه شد
  • شهرداری اصفهان نسبت به کنترل سگ‌های ولگرد اقدام کند
  • نظم‌بخشی به تردد موتورسیکلت‌ها نخستین اقدام موثر هیئت امنای بازار اصفهان است
  • دخل و خرج شهرداری تهران زیر ذره بین شورا