Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه ورزشکاران گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اینستاگرام از جمله شبکه‌های اجتماعی در میان مردم جهان است که دارای مخاطبان بسیار زیادی است و همین موضوع سبب شده تا افراد مشهور جامعه به ویژه سیاستمداران، ورزشکاران و هنرمندان از آن به عنوان ابزاری برای بیان برخی مسائل و موضوعات و یا دریچه‌ای برای صحبت با مردم جامعه و هوادارانشان استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این گزارش می‌توانید گزیده‌ای از فعالیت‌های مجازی ورزشکاران در ۲۴ ساعت گذشته را مشاهده کنید.

بیشتر بخوانید

انتقاد کلاه‌کج به نحوه داوری در بازی فولاد خوزستان مقابل نساجی/ صفحه ستاره رئال ۴۰ میلیونی شد

شجاع خلیل‌زاده بازیکن تیم پرسپولیس تصویری از خودش در ساختمانی با نمای خاص از برج میلاد منتشر کرد و نوشت:

" هیشکی شمارو ناراحت نمیکنه این شمایید که به ادما بیش از اندازه معنا میدید "

صفحه رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا به زبان فارسی در اینستاگرام تصویری قدیمی از بازیکنان تیم استقلال را منتشر کرد و قهرمانی این تیم برای دومین بار در جام باشگاه‌های آسیا را یادآوری کرد.

" امروز یک روز مهم در تاریخ باشگاه استقلال ایران است.
در این روز و در سال ۱۹۹۰؛ تیم استقلال توانست برای بار دوم قهرمان جام باشگاه‌های آسیا شود "

محمد دانشگر بازیکن تیم استقلال با انتشار ویدئویی در صفحه اینستاگرامی‌اش نسبت به تیمش ابراز علاقه کرد.

" عشق تاج "

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

کمال کامیابی‌نیا بازیکن تیم پرسپولیس تصویری از خودش در حال پرش زدن در اثنای بازی را در استوری اینستاگرامی‌اش منتشر کرد.

روزبه چشمی بازیکن فوتبال ایرانی ویدئویی از صحن و سرای حرم امام رضا (ع) را در صفحه اینستاگرامی‌اش منتشر کرد و برای این امام رئوف ابراز دلتنگی کرد.

" یا امام رضا (ع) "

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

آنخل دی ماریا بازیکن تیم پاری سن ژرمن تصویری از خودش را در صفحه اینستاگرامی‌اش منتشر کرد و نوشت:

" تفکر درباره اینکه چه پیش خواهد آمد "

دیگو مارادونا سرمربی سابق تیم بارسلونا تصویری قدیمی از خودش در کنار پدرو تروگلیو فوتبالیست آرژانتینی را منتشر کرد و تولد او را تبریک گفت.

" هیچ کس نمی‌تواند و قادر نخواهد بود که جای تو را بگیرد. تولدت خیلی مبارک پدرو تروگلیوی عزیزم. "

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ورزشکاران ایرانی فوتبال ایران فوتبالیست ایرانی اینستاگرامی اش تیم استقلال بازیکن تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۹۷۷۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یوسفی: انگیزه استقلال برای قهرمانی بیشتر از پرسپولیس است/حمایت هواداران تیم نکونام را به بازی برگرداند

محسن یوسفی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، در خصوص برتری نفس‌گیر استقلال مقابل ذوب‌آهن اظهار کرد: استقلال خیلی زود غافلگیر شد و ذوب‌آهن به گل رسید. در ادامه هم ضد حمله‌های زیادی روی دروازه‌اش به وجود آمد، اما بازیکنان ذوب‌آهن نتوانستند از فرصت‌ها استفاده کنند. اگر یکی دو موقعیت ذوب‌آهن تبدیل به گل می‌شد قطعاً در پایان بازی نتیجه برتری استقلال نبود. حمایت‌های هواداران از تیم محبوب‌شان باعث شد تا شرایط به شکلی پیش رود که استقلال بتواند به گل تساوی برسد و در وقت‌های اضافه گل دوم هم به ثمر رسید تا دیداری که می‌رفت با مساوی تمام شود همراه با ۳ امتیاز شیرین برای استقلال باشد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه پرسپولیس با وجود ۱۰ نفره شدن موفق شده بود برابر نساجی مازندران برنده شود و اگر استقلال نمی‌برد باید به رده دوم می‌رفت، استرس و اضطراب بر کادرفنی و بازیکنان غلبه کرده بود و بازیکنان استقلال با آرامش بازی را دنبال نمی‌کردند. در مجموع استقلال مثل همیشه بازی می‌کرد. ارسال از کناره‌ها یا دیگر نقاطی که امکان آن وجود داشت، به همراه استفاده از ضربات ایستگاهی که در نهایت هم هر دو گل خود را به همین روش به دست آورد. گل‌های استقلال روی توپ سوم بود، مهاجم درگیر می‌شد و توپ به بازیکن دیگر استقلال می‌رسید تا بتواند گل بزند و گل‌های ماشاریپوف و بلانکو در واقع توپ سوم بود که توانستند به زیبایی تبدیل به گل کنند. البته خوش شانسی در پیروزی استقلال دخیل بود.

بازیکن سابق استقلال در مورد اینکه از بین سرخابی‌های پایتخت کدام تیم شانس بیشتری برای پیروزی دارند، عنوان کرد: به نظرم شانس هر دو تیم برابر است، چون یک امتیاز اختلاف ضامن قهرمانی هیچ تیمی نیست و بسیار شکننده خواهد بود. هیچ دیداری قابل پیش‌بینی نیست. استقلال در دقیقه ۴ وقت اضافه به صدر جدول بازگشت و اگر  به گل نمی‌رسید الان رده دوم را در اختیار داشت. البته یک مقدار خیال استقلال برای تصاحب قهرمانی راحت‌تر است، چون تغییرات مدیریتی در راستای تیم بود و شرایط به سود تیم شده است. با وجود ارتباط کادرفنی و مدیریت که خراب بود صدر جدول حفظ شد، الان که شرایط عادی شده بعید است استقلال به مشکل بخورد. یک مقدار خلاقیت بازیکنان پرسپولیس به لحاظ فنی بیشتر از استقلال است ولی در تیم جواد نکونام بازیکنانی هستند که گره از مشکلات در لحظات حساس باز می‌کنند. انگیزه مضاعف بیشتر از پرسپولیس به استقلال کمک می‌کند تا به قهرمانی امیدوارتر باشد.  

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جمشیدیان: بازی‌های استقلال ساده‌تر از پرسپولیس نیست/ اورونوف تأثیرگذارترین بازیکن نیم فصل دوم است
  • پیش‌بینی سردار آزمون درباره کورس قهرمانی استقلال و پرسپولیس
  • این استقلال دلیل قهرمانی پرسپولیس است
  • یوسفی: انگیزه استقلال برای قهرمانی بیشتر از پرسپولیس است/حمایت هواداران تیم نکونام را به بازی برگرداند
  • قول می دهم این پرسپولیس قهرمان می شود/ این استقلال شکل قهرمانی نیست
  • تکلیف قهرمان روز آخر مشخص می‌شود
  • بازیکن سابق پرسپولیس: روزبه چشمی باید سه بار اخراج می شد
  • حالا استقلال دست بالا را در قهرمانی لیگ برتر دارد
  • کلهر: سرنوشت قهرمانی دست استقلال نیست
  • در حال حاضر از اوسمار مهم‌تر، قهرمانی پرسپولیس است