Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-09@02:12:24 GMT

تروریست‌های داعشی در سن پترزبورگ روسیه بازداشت شدند

تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۹۷۹۵۲

تروریست‌های داعشی در سن پترزبورگ روسیه بازداشت شدند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری راشاتودی، سازمان امنیت فدرال روسیه (FSB) امروز چهارشنبه اعلام کرد که موفق به شناسائی و بازداشت تعدادی از عناصر تکفیری داعش در شهر سن پترزبورگ شود.

بر اساس اعلام این خبرگزاری، تروریست های مذکور در صدد بودند تا در این شهر به عملیات تروریستی مبادرت نمایند.

در بیانیه صادره از سوی سازمان امنیت فدرال روسیه آمده است که این افراد اهل کشورهای آسیای میانه هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تعداد افراد بازداشت‌شده اعلام نشده است.

گفتنی است، سازمان امنیت فدرال روسیه دوشنبه هفته جاری نیز اعلام کرد که موفق به کشف و خنثی سازی یک حمله تروریستی در بخش پرجمعیتی از مسکو پایتخت این کشور شده است.

کد خبر 4986649

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان امنیت فدرال روسیه سن پترزبورگ داعش ایالات متحده آمریکا رژیم صهیونیستی عراق ویروس کرونا عربستان سعودی ایران فلسطین دونالد ترامپ روسیه سوریه ترکیه لبنان حزب الله لبنان امارات متحده عربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۹۷۹۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا : به سرباز بازداشت شده در روسیه دسترسی کنسولی نداریم

متیو میلر، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا گفت که تاکنون به واشنگتن اجازه دسترسی کنسولی به «گوردون بلک» سرباز بازداشت شده آمریکایی در روسیه داده نشده است.

به گزارش ایسنا، میلر روز چهارشنبه در کنفرانسی خبری در این باره گفت: ما تاکنون دسترسی کنسولی دریافت نکرده‌ایم. ما در راستای دریافت این دسترسی‌ تلاش خواهیم کرد.

شبکه ان بی سی نیوز روز دوشنبه گزارش داد که مسکو یک سرباز آمریکایی را طی روزهای گذشته به اتهام دزدی از یک زن بازداشت کرده است. مطابق با گزارش این شبکه، این سرباز آمریکایی که در کره جنوبی مستقر بود به خواست خود به روسیه سفر کرده است.

تا بدین لحظه صحت گزارش‌های منتشر شده درخصوص دزدی وی از یک زن مشخص نیست.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • آمریکا: به سرباز بازداشت شده در روسیه دسترسی کنسولی نداریم
  • آمریکا : به سرباز بازداشت شده در روسیه دسترسی کنسولی نداریم
  • کرملین: پاشینیان با پوتین دیدار می‌کند
  • هویت تهدیدکنندگان دی‌ماریا: تروریست‌های مواد مخدر
  • یک سرباز آمریکایی در روسیه به اتهام دزدی بازداشت شد
  • دعوت آلکنو از بدنساز ایرانی برای حضور در تیم والیبال زنیت
  • هشدار رییس سیا درباره شراکت ایران و روسیه/ افزایش مجروحان رزمایش دریایی آمریکا به ۳۵ تن/ حمله پهپادی مقاومت اسلامی عراق به بندر ایلات/ انهدام دو پایگاه تروریست‌ها در سوریه توسط جنگنده‌های روسیه
  • هشدار رئیس سیا درباره شراکت ایران و روسیه/ افزایش مجروحان رزمایش دریایی آمریکا به ۳۵ نفر/ حمله پهپادی مقاومت اسلامی عراق به بندر ایلات/ انهدام ۲ پایگاه تروریست‌ها در سوریه توسط جنگنده های روسیه
  • فیلم/ بخشی از ترورهای کور داعشی‌های دهه ۶۰
  • هشدارهای آمریکا درباره سفر به آلمان جدی شد