Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-03@16:52:52 GMT

نیمکت‌نشینی حسینی در فینال حذفی ترکیه

تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۹۸۲۳۶

نام ملی‌پوش ایرانی ترابزون اسپور جزو نفرات ذخیره این تیم مقابل آلانیا اسپور دیده می‌شود.

به گزارش "ورزش سه"، در مسابقه فینال جام حذفی فصل ۲۰-۲۰۱۹ فوتبال ترکیه، تیم ترابزون اسپور که سید مجید حسینی در آن عضویت دارد، از ساعت ۲۳ امشب در استادیوم المپیک آتاتورک استانبول مقابل تیم سوپر لیگی آلانیا اسپور قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سید مجید حسینی، مدافع ایرانی ترابزون اسپور که پس از حضور کامل مقابل دنیزلی اسپور، در دو دیدار اخیرشان برابر کانیا اسپور و کایزری اسپور نیمکت‌نشین بوده، در دیدار حساس امشب با آلانیا اسپور در ترکیب حضور ندارد و جزو نفرات ذخیره است.

حسینی در هفته بیست و هشتم سوپر لیگ ترکیه مقابل آلانیا اسپور حضور ثابت در ترکیب ترابزون اسپور داشت، اما در دقیقه ۸۰ از زمین اخراج شد که پس از آن هم تیمش بازی برده را با مساوی عوض کرد تا چنین اتفاقی موجب شود این مدافع ایرانی پس از آن تنها یک بار به جمع نفرات اصلی تیمش راه پیدا کند.

 

تیم ترابزون اسپور که فصل ۲۰-۲۰۱۹ سوپر لیگ ترکیه را با پیروزی مقابل کایزری اسپور و نایب قهرمانی به پایان رساند، به دنبال برتری مقابل آلانیا اسپور و به دست آوردن حداقل یک جام در این فصل است.

 

ترکیه ترابزون سید مجید حسینی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ترکیه ترابزون سید مجید حسینی ترابزون اسپور آلانیا اسپور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۹۸۲۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عیدی علیه آبی‌ها در بازی سرنوشت‌ساز

به گزارش "ورزش سه"، ملوان انزلی پس از دو شکست متوالی مقابل پرسپولیس و سپاهان در رقابت‌های لیگ برتر سعی در خروج از این روند برابر استقلال خوزستان داشت و علی‌رغم اینکه روی حرکت سریع و پاس مجید عیدی و ضربه تمام کننده رضا جعفری به گل رسید، اما با فرصت‌سوزی زیاد در نهایت به تساوی در این بازی رضایت داد.

ملوان انزلی که حملات خطرناکی از جناحین دارد، در دیدار مقابل استقلال خوزستان هم روی نفوذ مجید عیدی از جناح راست زمین بارها موقعیت‌سازی کرد که اگر دقت مهاجمان این تیم بود، شانس کسب پیروزی پُر گل داشتند که این اتفاق نیفتاد و فقط یکبار موفق به گلزنی شدند.

مجید عیدی که فصل موفقی را در ملوان انزلی پشت سر می‌گذارد و 24 بازی در لیگ برتر برای این تیم انجام داد، در دیدار مقابل استقلال خوزستان با فرار از سمت راست خط دفاعی تا پشت محوطه جریمه حریف سعی در ثبت یک پاس گل دیگر داشت که یکبار رضا جعفری از پاس او استفاده کرد و ضربه این بازیکن تبدیل به گل شد.

مدافع راست ملوان انزلی در دیدار مقابل استقلال خوزستان توانست چهارمین پاس گل فصل خود را بدهد و به جمع برترین پاسورها اضافه شود.

دیگر خبرها

  • عیدی علیه آبی‌ها در بازی سرنوشت‌ساز
  • سرمربی النصر: تاریخ فینال جام حذفی مهم نیست، ما برای قهرمانی آماده‌ایم
  • واکنش رونالدو به حضور النصر در فینال جام حذفی عربستان
  • شهرداری گرگان فینال سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا را به بازی سوم کشاند
  • رونالدو النصر را به فینال جام حذفی عربستان رساند
  • صعود النصر به فینال جام حذفی عربستان با دبل رونالدو
  • رونالدو دبل کرد و النصر فینالیست شد
  • سوپر لیگ غرب آسیا| پیروزی شهرداری گرگان در دومین فینال
  • پیروزی شهرداری گرگان در دومین دیدار فینال سوپر لیگ غرب آسیا
  • دیدار دوم شهرداری گرگان و الریاضی لبنان