Web Analytics Made Easy - Statcounter

آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو در گفت و گو با  خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بیان کرد: نیمه دوم سال ۹۸ جودوی ایران متحمل شرایط بسیار سختی شد و تعلیق ناعادلانه‌ای علیه این رشته ورزشی انجام شد که شرایط را برای ما بسیار سخت کرد و تمام تمرکز ما روی رفع تعلیق و برگزاری جلسه دادگاه CAS بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ویروس کرونا تصمیمات ما را عوض کرد

او ادامه داد: با این حال سعی کردیم انگیزه را در داخل کشور در مسابقات سوپر لیگ و مسابقات قهرمانی کشور به ورزشکاران تزریق کنیم. شرایط سختی بود و تیم‌ها با تمام مشقتی که بود به همراه حامیان مالی خود به مسابقات سوپر لیگ وارد شدند و تعداد تیم‌ها در این رقابت‌ها به ۵ تیم رسید و ۱۵ تیم در لیگ امید حضور داشتند که با شور و شوق خوبی مواجه شدیم. متاسفانه در هفته اول مسابقات با شیوع ویروس کرونا مواجه شدیم و ۲ راهکار پیش روی ما بود. یکی برگزاری مسابقات لیگ  و دیگری اتمام دیدار‌ها مدنظر بود، اما شرایط به گونه‌ای بود که ترجیح دادیم تا با نتایج به دست آمده لیگ به اتمام برسد و در نهایت امروز (چهارشنبه) مراسم اختتامیه مسابقات را برگزار کردیم. علاقه‌مند بودیم تمامی تیم‌ها در این مراسم حضور پیدا کنند، اما به دلیل رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی ترجیح دادیم با حضور تیم‌های قهرمان مراسم اختتامیه برگزار شود.  

زندگی ام را روی رفع تعلیق جودو گذاشته ام

او درباره احتمال رفع تعلیق جودو بیان کرد: در این ۹ ماه دیدیم که جودوی ایران واقعا مظلوم و تنها است. طی این ۹ ماه تمام زندگی ام را وقف انسجام داخلی کرده ام تا با تیم دست تنهایمان به نبرد با موشک در این جنگ برویم! اما همیشه خداوند به ما کمک کرده است و در گذشته هم دیده ایم که می‌توانیم پیروز باشیم. در طرف دیگر افراد به هر دری می‌زنند تا با چند وکیل به خواسته خود برسند، اما در طرف ما وزارت ورزش و جوانان کمک‌های شایانی به صورت تلفنی و یا حضوری به شخص من در هر زمانی داشته اند. علی نژاد ۴ ساعت با من وقت گذاشت تا درباره این جلسه دادگاه عالی ورزش به جمع بندی واحدی برسیم.

سیاسیون در پرونده تعلیق جودوی ایران ورود کنند

میراسماعیلی افزود: دیپلمات‌های سیاسی - ورزشی ما می‌توانند به عنوان یک پرونده حساس به این قضیه ورود کنند. این پرونده آرش میر اسماعیلی نیست و پرونده ملی به شمار می‌رود و دوست داشتم صادقانه به ما کمک کنند، اما ما را تنها گذاشتند. اگر ابراز محبت مردم و جامعه جودو نبود خستگی به تن من می‌ماند. شرایط بیرون سخت است، اما من تمام شرایط را برای برقراری انسجام انجام داده ام و واقعا انسجام به حرف نیست و به عمل است. وظیفه همه است تا از این پرونده دفاع کنند تا این موضوع به خوبی پیش برود. با فدراسیون جهانی در هر صورت در ارتباط هستیم. اگر به دنبال دیپلماسی ورزشی هستیم نباید رئیس فدراسیون جهانی را تحریک کنیم.

به زودی به سوئیس سفر می‌کنیم

او  اظهار کرد: باید از "امیر ساعد وکیل"، وکیل فدراسیون جودو تشکر کنم. ۳۰۰ صفحه لایحه در خصوص این پرونده تدوین کرده ایم و نوشتن لوایح در روز‌های پایانی قرار دارد. این لایحه باید در دادگاه عالی ورزش ارائه داده شود. شرایط اعزام طی این چند روز به خوبی پیش رفته  و وزیر ورزش به این موضوع ورود کرده و شرایط سفر ما در حال فراهم شدن است.  نمی‌خواهیم به هیچ عنوان جلسه به صورت آنلاین برگزار شود و من در ایمیلی مخالفت خودم را به این قضیه نشان دادم.

میراسماعیلی همچنین عنوان کرد: هر ۲ طرف شانس پیروزی دارند، اما شرایط ما سخت است. امیدوارم همه مردم شرایط را درک کنند و کمک حال جودو باشند، نه آرش میر اسماعیلی. ۶۵% بودجه سال گذشته در اختیار ما بود و از اول سال هم کمک‌های کمی به فدراسیون ما شده است و هزینه‌های بالایی را برای برگزاری دادگاه عالی ورزش متحمل خواهیم شد و شخص وزیر ورزش هم به این موضوع اشراف دارد. امیدوارم کمک‌های خوبی به جودو در این زمینه انجام شود.

بیشتر بخوانید

مراسم اختتامیه سوپرلیگ جودو برگزار شد

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آرش میر اسماعیلی فدراسیون جودو سوپر لیگ جودو جودوی ایران تعلیق جودو تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۹۸۳۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسانه عبری زبان: کشورهای عربی مانع تلاش ترکیه برای ورود به پرونده غزه شدند

رادیوی رژیم صهیونیستی با اشاره به اینکه ترکیه در 2 ماه ابتدایی جنگ، به چند کشور عربی پیشنهاد تدوین طرحی برای حل‌وفصل مسائل امنیتی غزه را داده بود، گزارش داد این کشورها تلاش ترکیه برای اثرگذاری بر تحولات جاری در نوار غزه و تبدیل آنکارا به بازیگر اصلی این عرصه را ناکام گذاشتند.

به گزارش ایسنا، رادیوی عبری زبان «کان» به نقل از یک دیپلمات عرب که نامش را فاش نکرد، خبر داد ترکیه در 2 ماه ابتدایی جنگ، به چند کشور عربی پیشنهاد تدوین طرحی جهت حل‌وفصل مسائل امنیتی را داد که شامل ایجاد نیروهای مشترکی در غزه تحت عنوان «روز پس از جنگ» بود.

به گفته این منبع، ترکیه طرح خود را به آمریکا و رژیم صهیونیستی ارائه کرد اما این ابتکارعمل با واکنش مثبت کشورهای عربی از جمله مصر روبه‌رو نشد.

این رسانه عبری زبان در ادامه افشا کرد در همین مرحله از جنگ برخی کشورهای عربی به شدت تاکید کردند که هیچ چیزی در خصوص حل‌وفصل اوضاع شامل نیروهایی از طرف آنها در نوار غزه نشنیدند، با این وجود در دوره اخیر اقدامات ویژه‌ای در این مورد انجام شد، از جمله اینکه برخی کشورهای عربی از جمله مصر پیشنهاد اعزام نیروهایی از طرف خود به نوار غزه و کرانه باختری را دادند، این پیشنهاد به عنوان بخشی از حل‌وفصل مساله فلسطین مطابق راه‌حل ۲ دولتی از سوی کشورهای عربی به آمریکا عرضه شد.

دیپلمات یاد شده در ادامه گفت: ترکیه سعی دارد بر اتفاقات جاری در نوار غزه تاثیر بگذارد و خود را به بازیگر اصلی آن به ویژه در مقابل آمریکا تبدیل کند اما برخی کشورهای عربی به هرگونه تلاش از سوی آنکارا برای قدم گذاشتن در عرصه فلسطین با تردید نگاه می‌کنند.

این منبع افزود: به نظر می‌رسد ترکیه با توجه به ناکامی مذاکرات فعلی برای رسیدن به قراردادی میان جنبش حماس و اسرائیل تلاش می‌کند نقش برجسته‌ای را به زیان دیگر کشورها ایفا کند و دیدارها میان سران ترکیه و سران حماس ممکن است تاثیر ترکیه بر تمام مسایل مرتبط با نوار غزه را بیشتر ‌کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کیومرث هاشمی: نظارت بر دو باشگاه استقلال و پرسپولیس خواهیم داشت
  • قهرمانی نسر در مسابقات جودوی نونهالان خراسان رضوی
  • اختتامیه جشنواره قهرمان ایران/ بهترین‌های ورزش ایران معرفی شدند
  • رسانه عبری زبان: کشورهای عربی مانع تلاش ترکیه برای ورود به پرونده غزه شدند
  • ورود بیش از ۱۳۰۰ پرونده تخلفاتی به تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد
  • با مالکان جدید سرخابی‌ها شاهد رشد فوتبال خواهیم بود
  • کلاهبرداری با ارسال لینک جعلی ورود به نرم‌افزار کالابرگ
  • به زودی شاهد موج استعفای مقامات سیاسی و نظامی اسراییل خواهیم بود
  • انتقاد شدید اولین مربی میراسماعیلی از شرایط فدراسیون جودو
  • هیات‌های ورزشی به حوزه فرهنگ ورود کنند