Web Analytics Made Easy - Statcounter

توپچی ها حاضر به پرداخت 50 میلیون یورو برای هافبک غنایی روخی بلانکوس نیستند.

توماس پارتی، هافبک دفاعی 27 ساله و غنایی باشگاه اتلتیکو مادرید مورد توجه آرسنال قرار گرفته است اما دو طرف بر سر مبلغ فروش این هافبک به توافق نرسیده اند.

به گزارش طرفداری و به نقل از گل، آرسنال هنوز هم به جذب توماس پارتی، هافبک دفاعی باشگاه اتلتیکو مادرید علاقمند است و میکل آرتتا مدت ها است که خواهان حضور پارتی در آرسنال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بند آزادسازی توماس پارتی 50 میلیون یورو است و با توجه به تاثیر کرونا بر اقتصاد باشگاه ها و عدم راهیابی آرسنال به لیگ قهرمانان اروپا، آن ها نمی توانند چنین مبغلی را صرف خرید پارتی کنند. دیگو سیمئونه، سرمربی باشگاه اتلتیکو مادرید نگران وضعیت توماس پارتی است و خواستار تمدید قرارداد او با روخی بلانکوس است و در صورت تمدید قرارداد، بند آزادسازی پارتی به طور چشمگیری افزایش خواهد یافت. با این حال، با توجه شیوع ویروس کرونا، اتلتیکو مادرید در وضعیتی نیست که بتواند قرارداد پارتی را تمدید کند. پیشنهاد باشگاه آرسنال به اتلتیکو برای خرید پارتی، 25 میلیون یورو به اضافه متئو گوندوزی است اما سران اتلتیکو تنها در صورتی به پارتی اجازه جدایی خواهند داد که بند آزادسازی او به صورت کامل پرداخت شود. توپچی ها چنین مبلغی را پرداخت نخواهند کرد و تا پایان رقابت های لیگ قهرمانان اروپا صبر خواهند کرد تا اتلتیکو مادرید از موضع خود کوتاه بیاید. در فصل جاری، توماس پارتی در 46 مسابقه برای اتلتیکو مادرید به میدا رفته است و تا سال 2023 با روخی بلانکوس قرارداد دارد.

دنیلو پریرا، جایگزینی برای توماس پارتی

در صورتی که آرسنال با سران اتلتیکو مادرید بر سر مبلغ فروش توماس پارتی به توافق نرسند، به دنبال دنیلو پریرا، هافبک 28 ساله و پرتغالی باشگاه پورتو خواهند رفت. پریرا اخیرا در مصاحبه اذعان کرده بود که از انتقال به لیگ برتر انگلیس استقبال خواهد کرد و همچنین به تمجید از میکل آرتتا پرداخته بود و سبک بازی او را به سرمربیان پرتغالی تشبیه کرده بود. بنابراین احتمال انتقال پریرا به لیگ برتر انگلیس و باشگاه آرسنال وجود دارد. در فصل جاری، دنیلو پریرا در 39 مسابقه برای پورتو به میدان رفته است و تا سال 2022 با این باشگاه قرارداد دارد.

همچنین بخوانید:

آرسنال | پیشنهاد 25 میلیون یورویی برای جذب توماس پارتی از اتلتیکو مادرید

توماس پارتی: بازی های زیادی از جرارد، یحیی توره و اسین در لیگ برتر انگلیس دیده ام

دنیلو پریرا: دوست دارم در لیگ برتر بازی کنم؛ می توانم در آرسنال جا بیافتم

منبع: طرفداری

کلیدواژه: اتلتیکو مادرید توماس پارتی لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۹۸۵۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره بیلبائو گل زد و بازی را قطع کرد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از حساس‌ترین دیدارهای لالیگا برای مشخص شدن سهمیه چمپیونزلیگ، اتلتیکو مادرید و اتلتیک بیلبائو به مصاف همدیگر رفتند.

این بازی تحت تاثیر توهین و شعارهای نژادپرستانه هواداران اتلتیکو مادرید به نیکو ویلیامز، ستاره اتلتیک بیلبائو برگزار شد. آنها در بسیاری از دقایق نیمه اول به این بازیکن توهین نژادپرستانه کردند و درنهایت این شعارها منجر به این شد که ویلیامز برای لحظاتی از بازی دست بکشد و بازی متوقف شود.

او در حالی‌که قصد داشت کرنر بزند، متوجه یکی از توهین‌ها شد و سپس با صحبت با داور کنار زمین، موضوع را به او اطلاع داد. برادرش اینیاکی هم در این مورد با داور وسط صحبت کرد و در همین زمان بازی متوقف شد و در بلندگوی استادیوم از هواداران خواسته شد توهین‌ها را متوقف کنند.

کوکه و خیمنز، بازیکنان اتلتیکو مادرید هم از هواداران‌شان خواستند از توهین نژادپرستانه علیه بازیکن بیلبائو دست بردارند تا بازی به جریان بیفتد. بالاخره پس از دقایقی بازی دوباره به جریان افتاد.

در حالی‌که بازی با گل رودریگو دی‌پل با نتیجه ۱-۰ به سود اتلتیکو مادرید دنبال می‌شد، نیکو ویلیامز در دقیقه ۴۵ برای تیمش گلزنی کرد و در خوشحالی‌اش از هواداران اتلتیکو انتقام گرفت. او بارها با زدن بر روی ساعد دستش به رنگ پوستش اشاره کرد و پاسخ آنها را داد.

در نیمه دوم توهین‌ها کمتر شد اما طبق گفته منابع نزدیک به دو تیم، این رفتار تأسف‌بار از سوی برخی از هواداران اتلتیکو تکرار شد اما خللی در برگزاری بازی ایجاد نشد.

درنهایت این دیدار پرحاشیه با گل آنخل کوره‌آ و گل‌به‌خودی اونای سیمون در نیمه دوم، با نتیجه ۳-۱ به سود اتلتیکو مادرید به پایان رسید. شاگردان دیه‌گو سیمئونه با پیروزی امشب ۶۴ امتیازی شدند و جایگاه‌شان در رتبه چهارم را تثبیت کردند.

دیگر خبرها

  • طرح پیراهن خارج از خانه آرسنال برای فصل 25-2024 لو رفت / عکس
  • آرتتا: رایا فوق العاده بود؛ بازی طوری پیش رفت که بیش از حد انتظارمان عقب نشستیم
  • تاتنهام ۲ - ۳ آرسنال/ توپچی‌ها از رقابت با سیتی کنار نمی‌کشند+ فیلم
  • آرسنال دربی لندن را برد و در صدر ماند/ کامبک تاتنهام کامل نشد!
  • بالاتر از آرسن ونگر؛ دستیابی میکل آرتتا به دو رکورد ویژه در دربی شمال لندن
  • آرسنال با فتح دربی شمال لندن به قهرمانی امیدوار ماند
  • غرش آرسنال در 11 دقیقه: تیمی شایسته قهرمانی!‏
  • خوشحالی بعد از گل تاریخی نیکو ویلیامز مقابل هواداران اتلتیکو مادرید / فیلم
  • ستاره بیلبائو گل زد و بازی را قطع کرد (عکس)
  • خلاصه بازی اتلتیکو مادرید ۳-۱ اتلتیک بیلبائو (لالیگا - ۲۰۲۳/۲۴)