Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-05-02@07:41:51 GMT

لیگ بستکبال در چه تاریخی برگزار می‌شود؟

تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۹۸۵۵۷

به گزارش ايسنا، امروز (چهارشنبه) ۸ مرداد ماه ۱۳۹۹ جلسه شورای برنامه‌ریزی فدراسیون بسکتبال با حضور اعضای برخی از باشگاه‌های لیگ برتری برگزار شد که در پایان این نشست، زمان برگزاری فصل جدید لیگ برتر مشخص شد.

به این ترتیب بر اساس نظر اعضای شورای برنامه‌ریزی فدراسیون، تاریخ شروع مسابقات لیگ‌برتر مردان ۱۳۹۹/۷/۲۴ و لیگ برتر بانوان ۱۳۹۹/۷/۳ اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لیگ دسته یک مردان نیز در تاریخ ۱۳۹۹/۷/۴ برگزار می‌شود. البته در صورت ابلاغ هر گونه دستورالعمل اجرایی توسط ستاد ملی مبارزه با کرونا، در مورد زمان شروع مسابقات مجدد تصمیم‌گیری می‌شود. 

طبق تصمیم شورای برنامه‌ریزی فدراسیون بسکتبال، مسابقات لیگ با اولویت سلامت ورزشکاران، مربیان و داوران و با اخذ نظرات و پیشنهادات مدیران عامل باشگاه‌ها بررسی و درباره آن تصمیم گیری خواهد شد. تاریخ قرعه‌کشی تیم‌ها نیز به مسئولان باشگاه‌ها اعلام خواهد شد.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۹۸۵۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۰۰ برنامه فرهنگی در هفته گرامیداشت مقام معلم در آذربایجان غربی برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، علی مطهری روز سه‌شنبه در گفت وگو با خبرنگاران افزود: آیین‌های هفته گرامیداشت مقام معلم از روز سه‌شنبه در همه مدارس استان با نواخته شدن زنگ سپاس به صورت نمادین در مدرسه شهید حبیب زاده ارومیه با حضور مسوولان آغاز می‌شود.
وی اظهار کرد: ۴۵ نفر از فرهنگیان استان در این ایام به دیدار رهبر معظم انقلاب اعزام می شوند که ۲۰ نفر از آنان معلمان نمونه و برگزیده هستند.
مطهری ادامه داد: روز پنجشنبه تعدادی از معلمان با استاندار آذربایجان غربی دیدار می کنند که شامل ۱۱ گروه از طیف های مختلف است و هجدهم اردیبهشت آیین تجلیل از معلمان نمونه برگزار می شود، همچنین آیین ویژه‌ای برای بازنشستگان سال قبل پیش بینی شده که همراه با برنامه های شاد و مفرح برگزار می شود.
مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی اظهار کرد: در تمامی نقاط استان نیز مشابه این برنامه ها اجرا می شود و روز جمعه نیز میز خدمت در سراسر استان دایر می شود و در کنار آن حضور گسترده فرهنگیان در نماز جمعه نیز برنامه ریزی شده است.
وی دیدار با خانواده معظم شهدا و جانبازان، تجلیل از همکاران فرهنگی ایثارگر، برگزاری مسابقات ورزشی خاص فرهنگیان، مسابقات کتابخوانی، مسابقات فرهنگی هنری ویژه خانواده فرهنگیان در استان و حضور برگزیدگان استانی در نشست‌های خبری و رسانه‌ا ی را از دیگر برنامه های این هفته برشمرد.

دیگر خبرها

  • شرایط برای حضور دانشجویان توانمند ورزشکار در مسابقات آسیایی و جهانی فراهم می‌شود
  • اجتماع امام رضایی‌ها در کرج برگزار می‌شود
  • سکونت ۵۰ درصد از اتباع کشور در استان تهران
  • کارشناسان داوری علیه تصمیم جنجالی در انزلی
  • ۵۰۰ برنامه فرهنگی در هفته معلم در آذربایجان غربی برگزار می شود
  • برنامه ریزی برای ساماندهی گذر قدیمی جلوخان
  • ۵۰۰ برنامه فرهنگی در هفته گرامیداشت مقام معلم در آذربایجان غربی برگزار می‌شود
  • معتمدی: در انتخابات دوومیدانی بی‌طرف هستیم
  • سرپرست فدراسیون دوومیدانی: من و وزارت نظری در مورد انتخابات نداریم/ معتمدی: انتخابات کمیسیون ورزشکاران باطل شد+ فیلم
  • زخم عمیقی به دوچرخه سواری زدند که به راحتی درست نمی‌شود