Web Analytics Made Easy - Statcounter

دیدارهای هفته سی‌و‌هفتم لیگ دسته اول فوتبال ایتالیا با پیروزی خانگی لاتزیو و برد روسونری در دیداری خارج از خانه ادامه پیدا کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در ادامه دیدارهای هفته سی‌‌و‌هفتم سری A ایتالیا، امشب (چهارشنبه) 5 بازی همزمان از ساعت 22 به وقت تهران برگزار شد که در مهمترین آنها تیم‌های میلان و لاتزیو مقابل رقبای خود به برتری رسیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ورزشگاه المپیکوی شهر رم تیم فوتبال لاتزیو میهمان رده نوزدهمی‌اش برشا که سقوطش به دسته پایین‌تر در هفته گذشته مسجل شد را با نتیجه 2 بر صفر شکست داد. خواکین کورئا در دقیقه 17 و چیرو ایموبیله در دقیقه 82 گل‌های این بازی را به ثمر رساندند. لاتزیو با این پیروزی 75 امتیازی شد و اگرچه در رده چهارم جدول باقی ماند اما فاصله‌اش را با آتالانتای رده سومی به 3 امتیاز کاهش داد. ایموبیله هم با این گل 35 امتیازی شد و نه تنها جایگاه خود در صدر جدول رده‌بندی برترین گلزنان فصل جاری سری A تثبیت کرد بلکه در رده بندی بهترین گلزنان لیگ‌های اروپایی برای تصاحب کفش طلا، از روبرت لواندوفسکی مهاجم لهستانی بایرن مونیخ سبقت گرفت و صدرنشین شد.

در دیگر بازی مهم، میلان در خانه سامپدوریا با نتیجه 4 بر صفر به برتری رسید. زلاتان ابراهیموویچ دو بار دقایق 4 و 58 ، هاکان چالهانوغلو در دقیقه 52 و رافائل لئائو در دقیقه 2+90 گل‌های میلان را در این بازی به ثمر رساندند. تنها گل سامپدوریا را هم آسکیلدسن در دقیقه 87 به زد. میلان با این پیروزی 63 امتیازی شد و فاصله خود را با رم رده پنجمی به یک امتیاز کاهش داد.

در سایر بازی‌ها اودینزه در خانه با نتیجه 2 بر یک به لچه باخت. هلاس ورونا هم در خانه با نتیجه 3 بر صفر اسپال قعرنشین را شکست داد. در یکی دیگر از پرگل‌ترین بازی‌های نیز ساسولو با نتیجه قاطع 5 بر صفر میهمانش جنوا را شکست داد.

هفته سی‌و‌هفتم سری A از 15 دقیقه بامداد پنجشنبه با 3 بازی به پایان می‌رسد که در آنها یوونتوس میهمان کالیاری است، فیورنتینا از بولونیا پذیرایی می‌کند و رم میهمان تورینو است.

جدول رده‌بندی سری A

 

انتهای پیام/

R1015163/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط میلان فوتبال ایتالیا لاتزیو سری A بیشتر بخوانید... سری A | اینتر با پیراهن جدید در سن‌سیرو بر ناپولی غلبه کرد قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... سری A | اینتر با پیراهن جدید در سن‌سیرو بر ناپولی غلبه کرد واژه های کاربردی مرتبط میلان فوتبال ایتالیا لاتزیو سری A پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ ابراز ندامت دانشگر و بازگشت او به تمرینات استقلال به یک شرط ۲ سخنگوی باشگاه سپاهان: حضور قلعه‌نویی مقابل استقلال به نظر پزشک بستگی دارد ۳ دعوت باشگاه پرسپولیس از برانکو و کالدرون برای حضور در جشن قهرمانی ۴ اهدای جام قهرمانی به پرسپولیس پس از بازی با ذوب‌آهن/ مخالفت با حضور حداقلی هواداران ۵ گزارش تمرین استقلال| حضور غفوری در روز غیبت بازیکنان اصلی ۶ حضور ۲ بازیکن پرسپولیس مقابل نساجی در هاله‌ای از ابهام ۷ حضور ۲ پیشکسوت و برتری تیم کریم باقری در تمرین امروز پرسپولیس ۸ جهانبخش زننده بهترین گل برابتون در لیگ برتر انگلیس شد مهمترین اخبار ورزشی رضاوند: رفتن استراماچونی از استقلال طبیعی نبود/ هواداران درباره مجیدی زود قضاوت نکنند خواجه‌وند: پرونده بودیمیر در CAS ثبت شده و منتظر صدور رأی هستیم/ برانکو راضی به مذاکره نشد و پولش را می‌دهیم مظلومی: زمان کم است و نیاز به بازی تدارکاتی داریم/ اگر بازیکن جدیدی باشد به لیست اضافه می‌کنیم رئیس هیئت مدیره باشگاه تراکتور: شایعه تغییر مدیرعامل باشگاه کذب است مهمترین اخبار تسنیم گزارش| موشک ناشناخته سپاه علیه سامانه شناخته شده آمریکا/ سپاه زدن کدام سامانه ضد موشکی را تمرین کرد؟ برایان هوک: نیاز به تحریم تسلیحاتی جهانی علیه ایران داریم علی لاریجانی برای بار دوم کرونا گرفت شرایط برگزاری مراسم عرفه و اعیاد قربان و غدیر اعلام شد تلاش بی‌بی‌سی فارسی برای مبهم ماندن پرونده غلامرضا منصوری درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: میلان فوتبال ایتالیا لاتزیو سری A میلان فوتبال ایتالیا لاتزیو سری A بر صفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۹۸۶۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوسمار: شایسته پیروزی برابر سپاهان بودیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از تساوی تیمش برابر سپاهان گفت: موقعیت های خوبی برای رسیدن به گل داشتیم اما نتوانستیم از آنها استفاده کنیم و دو امتیاز مهم را از دست دادیم.

به گزارش مشرق، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان در هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر چهارشنبه شب در ورزشگاه آزادی رو در روی هم قرار گرفتند که این بازی در پایان با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

اوسمار ویه را در نشست خبری بعد از این بازی گفت: قبل از اینکه راجع به بازی صحبت کنم می خواهم درباره طرفدارانی که به ورزشگاه آمدند و به ما انرژی دادند تشکر کنم. این رابطه نزدیک بین ما با هواداران در شرایط سخت که امروز هم گاهی احساس کردیم به ما کمک می کند.

سرمربی پرسپولیس درباره تساوی دو تیم افزود: می دانستیم بازی سختی داریم. جزئیات بازی تعیین کننده بود. مهدی ترابی شانس خیلی خوبی داشت. پس از ۱۰ نفره شدن هم شانس داشتیم. امروز شانس خوبی داشتیم به صدر جدول برویم اما پنج بازی دیگر مانده است و ما تا آخر می جنگیم.

ویه را به اخراج امید عالیشاه در این دیدار اشاره کرد و گفت: فوتبال دارای اهداف زیادی است و همان هم این ورزش را جذاب می کند. اینها جزیی از شرایط بازی است. در بازی توانستیم میانه میدان را کنترل کنیم اما پاس های آخر که می توانست ما را به گل برساند اتفاق نیفتاد.

سرمربی پرسپولیس درباره فرصت سوزی این تیم و اینکه آیا شجاعت بردن در بازی امروز را داشتند گفت: ما بازی رو جلو را در برنامه داشتیم شانس هایی هم داشتیم. بازی های بزرگ مقل دیدار با سپاهان و استقلال این شکلی است و رسیدن به نتیجه واقعا سخت است. ما اصلا نتیجه بازی تراکتور و استقلال را امروز دنبال نمی کردیم و دنبال نتیجه گیری خودمان بودیم. فشار روی حریف در زمین سپاهان نشان می دهد چقدر دنبال برد هستیم.

خبرنگاری از گواردیولا در مصاحبه اش که عنوان کرده بود «فکر کنید آخرین بازی شماست و فردایی وجود ندارد» یاد کرد. ویه را در پاسخ به او که آیا او چنین احساسی را از بازی امروز تیمش داشت گفت: بگذارید من هم با یک مثال شروع کنم. اگر قرار است شانس تعیین کننده قهرمان باشد دو تیم در برزیل خیلی به آن اعتقاد دارند و باید قهرمان شوند اما اینگونه نیست. ۶ شانس بیشتر از ۵ شانس است اما ما تا آخر ادامه می دهیم.

او افزود: می دانم هواداران مثل ما ناراحت هستند. هواداران واقعی پرسپولیس دیدند بازیکنان با قلب خود بازی کردند و تلاش کردند.

ویه را درباره عدم نتیجه گیری سرخپوشان پایتخت در بازی های حساس و همچنین بازی نامتوازن چند مهره نظیر سروش رفیعی در طول فصل تصریح کرد: با نظر شما درباره رفیعی موافق نیستم. اتفاقا سروش در کارهای تاکتیکی که خواسته بودیم خیلی کمک کرد.

سرمربی برزیلی پرسپولیس تاکید کرد: بازی های فشرده ای داریم که باید مدام خودمان را زیباترین کنیم و به سفر برویم. شاید ریتم بازی را نتوانیم نگه داریم. بازیکنان کارهای خودشان را خیلی خوب انجام دادند.

ویه را درباره نبودن سوپرمن برای نتیجه گیری این تیم گفت: در هر بازی شرایط خود را نسبت به آن دیدار می سنجیم. مثلا سپاهان در پشت دفاع آسیب پذیر است‌. روی آن هم کار کردیم اما سپاهان با بازی پرفشار واکنش نشان داد.

سرمربی پرسپولیس خاطرنشان کرد: حالا بازی با نساجی است و باید برای آن دیدار آماده شویم.

اوسمار در پایان در پاسخ به اینکه آیا پرسپولیس قهرمان می شود گفت: اگر دست من باشد پرسپولیس همیشه قهرمان است.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • اوسمار: شایسته پیروزی برابر سپاهان بودیم
  • هوادار، صنعت نفت را به سقوط نزدیک کرد
  • حواشی نیمه اول بازی استقلال تراکتور/فرصت‌هایی که از دست رفت
  • صعود رئال مادرید به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب تساوی 2-2 مقابل بایرن مونیخ (2018/5/1) / فیلم
  • چه غیرمنصفانه: رئال قسر در رفت!
  • واکنش موسیالا به تساوی تلخ در آلیانتس‌ آره‌نا
  • رامون کالدرون: هیچ‌کس نمی‌تواند بگوید که رئال مادرید، کار آسانی برابر بایرن مونیخ خواهد داشت
  • با پیروزی مقابل والنسیا؛ حضور بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا 25-2024 قطعی شد
  • بازگشت روملو لوکاکو به تمرینات رم در آستانه دیدار با بایرلورکوزن
  • تمرین در روز تعطیل: ستاره مصدوم رم به لورکوزن می‌رسد