Web Analytics Made Easy - Statcounter

در هفته‌ای که گذشت شاهد اتفاقات بسیاری در دنیای ورزش بودیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ در هفته‌ای که گذشت شاهد اتفاقات بسیاری در دنیای ورزش بودیم که به مهم‌ترین رویدادها به شرح زیر اشاره می‌شود:

برنده هفته: پرسپولیس

تیم‌های فوتبال نفت مسجدسلیمان و پرسپولیس در چارچوب دیداری از هفته بیست‌و‌ششم لیگ برتر در ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان به مصاف هم رفتند و این دیدار با پیروزی 2 بر یک پرسپولیس به پایان رسید تا سرخ‌پوشان تهرانی قهرمانی خود در فصل نوزدهم لیگ را مسجل کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرسپولیس با پیروزی در این دیدار 62 امتیازی شد و قهرمانی خود را قطعی کرد. شاگردان گل‌محمدی با قهرمانی در هفته بیست‌و‌ششم، رکورد زودترین قهرمانی این رقابت‌ها را هم به نام خود ثبت کردند و همچنین به عنوان پوکر قهرمانی دست یافتند.

بازنده هفته: ووشو

در هفته سپری شده فدراسیون جهانی ووشو از مثبت شدن تست دوپینگ 5 سانداکار جام جهانی 2018 چین خبر داد. سیدمعین تقوی و حمیدرضا قلی‌پور، دو ملی پوش مدال‌آور این پیکارها، در بین این اسامی هستند. تقوی در وزن 85- کیلوگرم، مدال طلا گرفت و قلی‌پور در وزن 90- کیلوگرم مدال نقره کسب کرده بود. تیم ملی ایران با کسب 7 مدال طلا و یک مدال نقره قهرمان شده بود. چین با 6 مدال طلا عنوان نایب قهرمانی را به دست آورده بود.

نقد هفته: انتخابات کمیسیون ورزشکاران

انتخابات رئیس و نایب رئیس کمیسیون ورزشکاران روز سه‌شنبه هفتم مرداد در آکادمی ملی المپیک برگزار شد و در پایان هادی ساعی و مجتبی عابدینی با کسب 8 رای از مجمع 15 رای به عنوان رئیس و نایب رئیس این کمیسیون انتخاب شدند. این جلسه به‌صورت لایو از اینستاگرام کمیته ملی المپیک پخش می‌شد تا و ورزشکاران زیادی که دلخوش به سر و سامان یافتن این کمیسیون بودند اخبار و اتفاقات آن را دنبال به این روش پیگیری کنند اما این انتخابات با حواشی بسیاری همراه بود حواشی که گویای این بود که این انتخابات نه تنها پایان اختلاف نیست بلکه باید در آینده منتظر اتفاقات و حواشی دیگر هم در این کمیسیون باشیم.

شخصیت هفته: سردار آزمون- مهدی طارمی

دو مهاجم ایرانی حاضر در لیگ‌های اروپایی، در این فصل در رقابت‌های باشگاهی عنوان آقای گلی را به دست آوردند و حالا با این درخشش نام‌شان در میان مهاجمان برجسته فوتبال اروپا به چشم می‌خورد. مهدی طارمی علاوه بر 18 گلی که در این فصل به ثمر رساند توانست جواز حضور تیمش در پلی‌آف اروپا را به‌دست بیاورد. سردار آزمون، مهاجم ملی‌پوش ایرانی تیم زنیت سن پترزبورگ، نیز چند روز پیش با زدن هفدهمین گلش برای این تیم توانست عنوان آقای گلی رقابت‌های لیگ روسیه را به دست آورد.

پیشنهاد هفته:  هفته 27 رقابت‌های لیگ برتر 

هفته بیست و هفتم لیگ برتر درحالی روز‌های جمعه و شنبه برگزار خواهد شد که دو تیم سرخابی‌های پایتخت بازی‌های نسبتا آسانی را با رقیبان خود دارند. شاگردان گل‌محمدی که هفته پیش با پیروزی مقابل نفت قهرمانی خود را مسجل کردند این هفته در قائمشهر به مصاف نساجی مازندران خواهند رفت اما در دیگر بازی هفته شاگردان فرهاد مجیدی در تهران بازی حساسی را با سپاهان اصفهان خواهند داشت. 3/5

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پرسپولیس کمیسیون ورزشکاران دوپینگ ووشو لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۹۸۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش ستاره قرمزها برای رسیدن به پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، نساجی مازندران دو روز دیگر در رقابت دشواری در ورزشگاه شهید وطنی به مصاف پرسپولیس خواهد رفت که کسب حتی یک امتیاز هم در این بازی می‌تواند آنها را به بقا در لیگ برتر امیدوارتر کند و محمود قائدرحمتی نیز سعی دارد با رفع مصدومیت به ترکیب تیمش در این بازی برگردد.

محمود قائدرحمتی که  دو هفته قبل در دیدار نساجی مازندران مقابل سپاهان و تیم سابق خود به دلیل آسیب دیدگی از زمین بیرون رفت، در دو مسابقه اخیرشان برابر تراکتور و ذوب‌آهن حضور نداشت، اما ظاهرا وضعیت او بهتر شده و بعید نیست بتواند در جدال با پرسپولیس به میادین برگردد.

هافبک بلند قامت نساجی مازندران که تجربه کسب چهار پیروزی همراه با تیم‌های مختلف مقابل پرسپولیس را دارد و دو سال قبل هم در جام حذفی یک پاس گل برابر این تیم در ورزشگاه آزادی داد، زیر نظر کادر پزشکی تیمش شرایط بهتری پیدا کرده تا دوشنبه دوباره در لیست بازی قرار بگیرد.

قائدرحمتی که سه سال قبل هم در نساجی مازندران عضویت داشت و گل‌های حساسی در راه بقای این تیم در لیگ برتر به ثمر رساند، انگیزه زیادی دارد تا در دیدار با پرسپولیس به میدان برود و تیمش را کمک کند.

دیگر خبرها

  • پالما با حضور ستاره‌های ایرانی قهرمان لیگ فوتسال قهرمانان اروپا شد
  • ستاره‌های ایرانی دوباره فاتح لیگ قهرمانان اروپا!
  • در جنگ قهرمانی و بقا؛ پرسپولیس لباس قهرمانی را برتن نمی‌کند!
  • پاکو خنتو، اسطوره‌ای که به تنهایی از اتلتیکو مادرید جام لالیگا برده است!
  • پرواز پرسپولیس به شهر خاطره‌انگیز (عکس)
  • فقط دو ستاره آنچلوتی پنجاه جام دارند!
  • نخستین مدال تاریخ بوکس آذربایجان شرقی برگردن ورزشکار مراغه‌ای
  • تلاش ستاره قرمز‌ها برای رسیدن به پرسپولیس
  • تلاش ستاره قرمزها برای رسیدن به پرسپولیس
  • تاریخ شروع فصل جدید لیگ برتر فوتسال مشخص شد